دانلود کتاب صوتی امپراتوری اپ (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی امپراتوری اپ (خلاصه کتاب) اثر چاد مورتا

دانلود و خرید کتاب صوتی امپراتوری اپ (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی امپراتوری اپ (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی امپراتوری اپ نوشته چاد مورتا است. این کتاب با ترجمه فاطمه فراهانی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه پول‌دار شوید، زندگی کنید و اجازه دهید تکنولوژی در خدمت شما باشد. 

 میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره کتاب صوتی امپراتوری اپ

 امروزه اپلیکیشن‌ها بخش جدا نشدنی از زندگی ما شده‌اند و تقریبا تمام کارهای مهم‌مان را با آنها انجام می‌دهیم. در این میکروکتاب می‌شنوید که چطور از این فرصت بزرگ به وجود آمده به نفع خودتان استفاده کنید و کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید که بتوانید با ساعت کاری کم، بهترین نتیجه و درآمد را بدست آورید. تولید اپلیکیشن روشی است که چاد مورتا باور دارد می‌تواند شما را به آرزوی کارآفرین شدنتان برساند، در حالی که ریسک زیادی هم ندارد و سرمایه بزرگی هم نمی‌خواهد. پس اگر شما هم به این کار علاقه‌مند هستید، این کتاب برای شماست تا هر آنچه لازم است بدانید را در اختیارتان بگذارد.

چاد مورتا خالق اپ، نویسنده، سخنران و سرمایه‌گذار است. او قبل از اینکه به تولید کننده و توسعه دهنده اپلیکیشن تبدیل شود، در زمینه املاک و مستغلات کار می‌کرد، اما به خاطر بحران‌هایی که در آن حوزه رخ داد نتوانست به کارش ادامه دهد. یک تصادف سخت و دوران نقاهت طولانی زمینه‌های تبدیل شدن او را به یک اپلیکیشن‌ساز حرفه‌ای فراهم کرد. مورتا برنامه‌های زیادی ساخت و شرکت‌های تولید اپلیکیشن زیادی هم تاسیس کرده است. ۹۰ درصد اپلیکیشن‌های او با موفقیت روبرو شدند و برخی از برنامه‌های او بیش از ۱۵۵ میلیون بار دانلود شده‌اند. مورتا همچنان هم به عنوان یک اپ‌آفرین موفق شناخته می‌شود.

خواندن کتاب امپراتوری اپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب صوتی امپراتوری اپ 

بالا بردن آگاهی

هر کسب‌وکاری یک فروشگاه دارد. اپ‌استور هم فروشگاه شماست. اپ‌استور همان بازاری است که باید بتوانید به خوبی آن را بشناسید. شاید باورتان نشود ولی بسیاری از کسانی که در زمینه ساخت اپ فعالیت می‌کنند، اهمیتی به این قسمت از کار نمی‌دهند و با بهترین اپلیکیشن‌ها آشنایی ندارند.

اگر من در حال حاضر موفق هستم به این دلیل است که از بازار مورد نظر آگاهی کامل داشتم. یکی از برنامه‌های روزانه من چک کردن اپ‌استور بود. بهترین اپ‌ها را دانلود می‌کردم و مدتی با آن‌ها کار می‌کردم. حتی در مورد نحوه ورود این اپ به بازار اطلاعات بسیار جامعی به دست می‌آوردم. زمانی که بیشتر با اپ‌ها وقت بگذرانید می‌توانید متوجه شوید که چرا یک برنامه اینقدر پرطرفدار است و شما برای اینکه موفق شوید باید چه کارهایی انجام دهید. تبدیل شدن به یک معتاد اپ، لازمه این کسب‌وکار است. در این میان نباید فقط به اپلیکیشن‌ها پولی تکیه کنید. باید اپ‌های رایگان و در حال رشد را هم به خوبی زیر نظر داشته باشید. همچنین به اطلاعات مفیدی که اپل در مورد محصولات مختلف ارائه می‌دهد هم توجه کنید.

می‌توانید در حین گردش در اپ‌استور این سوالات را از خود بپرسید:

- چرا این اپ موفق شده است؟

- چه رتبه‌ای به دست آورده و آیا جایگاه ثابتی دارد؟

- چرا مردم جذب این اپ شده‌اند؟

- آیا این اپ مشتری را ترغیب می‌کند که آن را بخرد؟

- چه نکاتی می‌توانم در مورد این اپ به دست آورم؟

همیشه کنجکاو باشید و کار خود را با پرسیدن سوالات مختلف آغاز کنید. این موضوع کمک می‌کند که همواره بتوانید در مسیر موفقیت قدم بردارید. البته هرگز دست از تحقیق کردن در مورد اپ‌های مختلف برندارید، حتی اگر کسب‌وکار شما حسابی رونق گرفت باز هم به تحقیقات خود ادامه دهید. بازار اصلا ثابت نیست که بخواهید تنها یکبار، یک کار تحقیقاتی در مورد اپ‌ها انجام دهید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۱۶۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۱۶۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان