دانلود رایگان کتاب صوتی مواجهه همدلی برانگیز با زوال با صدای مریم پاک‌ذات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مواجهه همدلی برانگیز با زوال اثر آریان گلصورت

دانلود و خرید کتاب صوتی مواجهه همدلی برانگیز با زوال

معرفی کتاب صوتی مواجهه همدلی برانگیز با زوال

مقاله صوتی مواجهه همدلی‌برانگیز با زوال اثری از آریان گلصورت است که با صدای مریم پاک ذات منتشر شده است. این یادداشت به بررسی قایسه‌ای میان فیلم «پدر» و «عشق» هانکه می‌پردازد.

مواجهه همدلی‌برانگیز با زوال یکی از مقالات سینمایی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله مواجهه همدلی‌برانگیز با زوال

فیلم پدر به نویسندگی و کارگردانی «فلوریان زلر» از فیلم‌های سینمایی مطرح سال گذشته بود و پس از نمایش موفق در جشنواره‌های ساندنس و تورنتو، در مراسم اسکار ۲۰۲۱ نیز مورد توجه قرار گرفت و در نهایت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلمنامه اقتباسی را به دست آورد. درخشش آنتونی هاپکینز در ۸۵ سالگی و نقش‌آفرینی بسیار موثر و تحسین برانگیزش در نقش پیرمردی که انگار در دالان‌های ذهنش گم شده و در مرز میان از یاد بردن و به یاد آوردن معلق مانده، در کنار کیفیت بالای شیوه روایی فیلم که با در هم آمیختن زمان و مکان، ما را با عدم قطعیت ذهن بیمار شخصیت اصلی روبرو می‌کند، برجسته‌ترین دستاوردهایی هستند که از این فیلم به یادگار خواهند ماند.

مقاله صوتی مواجهه همدلی‌برانگیز با زوال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام علاقه‌مندان به سینما مخاطب این مقاله‌اند.

نظرات کاربران

mohammad ebrahimi
۱۴۰۱/۱۱/۰۳

صدای جالب و گیرا معرفی چندین فیلم موثر ✌️❤️ و پایانی امید بخش توسط گوینده و انتخاب جالب موسیقی متن همگی ترکیب حرفه ای تیم آوانانرو به تصویر میکشد 🤝

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان