دانلود کتاب صوتی داستان‌های کوتاه هرتا مولر با صدای عاطفه اسفندیاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان‌های کوتاه هرتا مولر اثر هرتا مولر

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان‌های کوتاه هرتا مولر

نویسنده:هرتا مولر
مترجم:رباب محب
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی داستان‌های کوتاه هرتا مولر

داستان‌های کوتاه هرتا مولر که در انتشارات بوتیمار به چاپ رسیده است در نشر صوتی واوخوان با ترجمه رباب محب و گویندگی عاطفه اسفندیاری برای دوست‌داران داستان کوتاه صوتی شده است.

درباره داستان‌های کوتاه هرتا مولر

این کتاب، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه هرتا مولر نویسنده رومانیایی‌تبار آلمانی است که با نام «زمین پست» به چاپ رسیده است. 

 این مجموعه داستان از زبان یک کودک روایت می‌شود. که واقعیت و خیال و رویا و کابوس و خنده و گریه‌اش در هم تنیده است. مولر در این اثر زندگی کشاورزان ناامید و پریشان حال را در دوران سخت رومانی به تصویر می‌کشد. داستان‌های مولر در این کتاب بیشتر برداشت‌هایی کودکانه از ماجراهایی شخصی‌اند که از زندگی او در روستا منشاء گرفته‌اند. او حال و روز آشفته کودک داستانش را به خوبی نشان داده و خشونت و فساد زندگی در کشوری ستمگر را نیز به درستی تصویر کرده است.

 داستان‌های این کتاب به هم پیوسته‌اند که در کنار هم بخشی از زندگی شخصیت داستان را روایت می‌کنند.

حمام آشوبیش، خانواده من، زمین پست، گلابی گندیده، تانگوی آتشین، پنجره، مرد و قوطی کبریت، فرق سر آلمانی و سبیل‌های آلمانی، آن روز ماه می، سپورهای خیابان، وقایع یک روستا، عقیده‌ها، این‌گه، آقای وولت اشمان، پارک سیاه، روز کار، اتوبوس بین راه و مادر، پدر و پسر کوچولو نام داستان‌های این مجموعه‌اند.

شنیدن کتاب داستان‌های کوتاه هرتا مولر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به داستان کوتاه مخاطبان این مجموعه داستانند.

درباره هرتا مولر

هرتا مولر متولد ۱۹۵۳ ، نویسنده، شاعر و مقاله‌نویس رومانیایی‌تبار اهل آلمان است که در سال ۲۰۰۹ توانست برنده جایزه نوبل ادبیات شود. نوبل ادبيات به دلیل تمركز مولر بر شعر سادگی نثرش و ترسیم دورنمای زندگی كسانی كه اموالشان مصادره شده به او تعلق گرفت. از آن جا که آثار مولر در رومانی با ممنوعیت انتشار روبرو شدند، به ناچار زادگاهش را به مقصد آلمان غربی ترک کرد. در بسیاری از آثار این نویسنده مهاجر می‌توان نشان‌هایی از حکومت سوسیالیستی سابق رومانی را شاهد بود.

 هرتا مولر از سال ۱۹۸۱ تا سال ۲۰۰۹ بیش از ۲۰ جایزه ادبی از نهادها و انجمن‌های مختلف در اروپا و خارج از اروپا دریافت کرده است.

نظرات کاربران

کاربر 4531283
۱۴۰۱/۰۲/۳۰

هدفم قیمت کتاب است خیلی گرونه

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۳۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۳۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان