دانلود کتاب صوتی مدیر یک دقیقه ای (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیر یک دقیقه ای (خلاصه کتاب) اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیر یک دقیقه ای (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی مدیر یک دقیقه ای (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی مدیر یک دقیقه ای نوشته اسپنسر جانسون است که با ترجمه فاطمه فراهانی و صدای دادبه دادمهر منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور یک مدیر موفق باشید و بتوانید روز به روز بیشتر پیشرفت کنید. این کتاب یکی از میکروکتاب‌های نشر سبکتو است. میکروکتاب‌ها خلاصه‌ای کاربردی از کتاب‌های طولانی هستند.

 درباره کتاب مدیر یک دقیقه ای

 مدیریت، یکی از مهم‌ترین رازهای موفقیت در کسب‌و‌کار است. هر کسی که بتواند روی خودش و کارمندانی که برایش کار می‌کنند، کنترل داشته باشد، مدیر توانمندی است. اما گاهی افراد حرفه‌ای هم در مدیریت خود دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند بهره‌وری سازمانی را افزایش دهند. از این رو میکروکتاب «مدیر یک دقیقه‌ای» می‌تواند به تمامی مدیران و افرادی که می‌خواهند با شیوه‌های جدید مدیریت آشنا شوند، کمک کند تا در خود و کارمندان، احساس رضایت و امنیت ایجاد کنند. فقط در یک فضای ملایم و با کیفیت بالا است که افراد می‌توانند عملکرد بسیار قوی را از خود نشان دهند و به توسعه کلی سازمان کمک کنند. کتاب مدیر یک دقیقه‌ای با فروش بیش از ۲ میلیون نسخه، تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریت در دنیا شده است.

 اسپنسر جانسون پزشک، نویسنده و سخنرانی برتر است. او توانسته کتاب‌هایی در مورد موفقیت بنویسد و آن‌ها را با مفاهیم روانشناسی پیوند بزند. معروف‌ترین کتاب‌های او عبارت‌اند از «چه کسی پنیر مرا جا به ‌جا کرد، اولین فروشنده بزرگ دنیا، بله یا خیر، هدیه (زمان حال)، مدیر یک دقیقه‌ای و راهنمای تصمیم گیری بهتر». کتاب‌های جانسون باعث شده که مردم دنیا بتوانند در مورد خودشان و شغلی که مشغول به آن هستند، به احساس رضایت بیشتری دست پیدا کنند و بهره‌وری کاری خود را بالا ببرند.

 شنیدن کتاب مدیر یک دقیقه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در کسب و کارشان موفق شوند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب مدیر یک دقیقه ای

مرد جوان به دفتر آقای ترنل رسید. با یک مرد مسن رو به رو شد که به گرمی از او استقبال کرد. او گفت: «ببینم رفته بودی اون پیرمرد رو ببینی، مگه نه؟ خیلی کارش درسته و مدیر درجه یکیه».

- «آره، ولی نمی‌تونم حرفاش رو در مورد مدیر یک دقیقه‌ای بودن باور کنم».

پیرمرد گفت: «بهتره باور کنی، چون حقیقت داره. من خودم زیاد اون رو نمی‌بینم، مگر اینکه یه پروژه جدید داشته باشیم و اون در حال هدف‌گذاری یک دقیقه‌ای باشه. اونوقت می‌تونم کمی باهاش وقت بگذرونم».

مرد جوان گفت: «هدف‌گذاری یک دقیقه‌ای دیگه چیه؟ قبول کن که این مورد نمی‌تونه واقعیت داشته باشه. آخه اون فقط در مورد اینکه مدیر یک دقیقه‌ای هست با من حرف زد و در این مورد چیزی به من نگفت». ترنل گفت: «مدیر یک دقیقه‌ای شدن سه راهکار داره که هدف‌گذاری یک دقیقه‌ای، یکی از اونا هست».

آقای ترنل بیشتر توضیح داد و گفت: «وقتی از مدیر و کارمندان می‌پرسی که در حال انجام چه کاری هستند، پاسخ‌های متفاوتی دریافت می‌کنی. زمانی که برای شرکت دیگه‌ای کار می‌کردم، بین هدف من و هدف مدیریت، تفاوت زیادی وجود داشت و این باعث می‌شد که اغلب توی دردسر بیفتم».

آقای ترنل تاکید کرد که در این شرکت هرگز چنین چیزی رخ نخواهد داد، چون مدیر یک دقیقه‌ای دقیقا مسئولیت‌های هر کسی را به او می‌گوید و به ما نشان می‌دهد که باید در مقابل چه چیزی پاسخگو باشیم. این کار تنها با کارایی مدیریت کل امکانپذیر خواهد بود.


معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

کاربر ۲۶۳۸۵۳۹عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲

از ایجاد لذت در مخاطبین برای احیای فرهنگ زیبا و مؤثر کتابخوانی سپاسگزارم.

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۹۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۹۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۸,۸۲۰
۱۰%
تومان