نظرات کتاب آلبوم کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم
کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم اثر گروه نویسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم

۳٫۳
(۲۱۴)

نظرات کاربران

اینسا
مادر ترزا رو بیشتر پسندیدم
مریم
ایده جدیدی بود
صادق
صدایی مسیح رو دوست داشتم
ندا صبری
اینکه باعث بشن نسل جدید هم کتاب گوش کنن شیوه خوبی هست
AidaGsh
من نمی دونم گوینده ها را چگونه بررسی می کنند ولی حتما به لحن و فن بیان بستگی دارد . این دو عزیز تن صدای زیبایی دارند ولی شاید از نظر گویندگی به گوینده های درجه یک نرسند .البته من دوست ندارم به این دو عزیز توهین کنم . شما خودتان موقع خرید نمنه را حتما گوش کنید .
بهراد جارالهی
معلومه اینقدر ناتوان و بده که حتی نمونه صدای اعجوبه های مثلا گوینده رو هم نذاشتن،دوم بنظرم این نسخه تینکی هست که خواستن بین کتاب‌خوان ها ارائه بدن و شهرت منفی بخرن
بابک
توی موسیقی که گند زدن، حالا نوبت به بخش کتاب و ادبیات هست بیان به گند بکشن، هر کسی یه جایی و یه جایگاهی داره، اینقدر جامعه‌ی ما داره سقوط میکنه که این دو بی‌هنر حالا با پررویی اومدن کتاب میخونن.واقعا اینقدر اوضاع تاسف بار شده که آدم عصبی میشه.
zahra
😂😂😂
علی دائمی
@ممد قانون عقل، انصاف و عدالت در این زمینه حکم میکنه: «کسی که تخصص کاری رو نداره اگه در اون کار عرض اندام و خودنمایی کنه قطعا آدم نادرستیه!» به اینکه بخواد با اون کار تجارت هم بکنه! این دو نفر نه فقط در گویندگی، که در خوانندگی هم توانایی و تخصص ندارن. ما متعصب نیستیم، اتفاقا شما متعصبی! خیال میکنی موسیقی فقط شجریانه و چون هیچکس نمیتونه شجریان بشه باید تبدیل به موجود جلفی مثل اینا بشه؟ این همه خوانندهٔ پاپ خوش‌صدا و باسواد: یگانه، خواجه امیری، صادقی،معین، مهرشاد، ابی و... این دو نفر یه پرده بالاتر یا پایین‌تر میتونن بخونن؟! دوتا تحریر میتونن بزنن؟! تئوریات موسیقی رو بلدن؟! موسیقی کلاسیک ایرانی رو میشناسن؟! شعر فارسی و قواعد عروض و قافیه و لحن و بیان رو میشناسن؟! کسی که چنین جملات داغونی رو میخونه توی آهنگاش میتونه قابل ستایش باشه؟! نه تنها آرش و مسیح نمیشناسن، شما هم نمیشناسی وگرنه دلت برای هنر ریشه‌دار این مملکت میسوخت و برای آدم‌های بیسواد و شومن‌های کاسب‌کار یقه پاره نمیکردی
ممد
دلیل نمیشه چون تو از صداشون خوشت نمیاد کلا زیر سوال ببریشون.. کسی واسه گویندگی کردن قانونی گذاشته یا اومدن این دوتا باعث شده که بقیه گوینده ها بیکار بشن؟ بعدشم تو موسیقی دانی که میگی گند زدن یا فقط چون شجریان نیستن میگی خوب نمیخونن؟؟ یه ذره منطقی باشیم و بدون تعصب حرف بزنیم..
farzane
چرا تا وقتی یه اتفاق جدید رخ میده و کتاب توسط یک آدم معروف خونده میشه ، این همه انتقاد صورت میگیره؟ واقعا اینقدر سخته حمایت کنیم ازشون؟ شاید با این اتفاق خیلی ها بیان و کتاب رو گوش بدن و مطلب مهمی رو یاد بگیرن . به نظر من هیچ اشکالی نداره و واقعا هم خوب این کارو انجام دادن .
آرشیدا
آنه شرلی کجایید؟ نیستی؟دل تنگیم
garshasp1996
لمپن ها گروهی از افراد «بی ریشه» و «واپس مانده» هستند که از جریان فرهیختگی و روشنفکری جدا افتادن و با تندی، هوچی گری و سفسطه میخوان به مقاصد خودشون برسن. لمپن ها دارای منطق سست و ضعیفی هستند و برای دستیابی به منافع نازلشون از عربده کشی، اغتشاشگری و هرج و مرج طلبی استفاده میکنن. کسی که بدون جواب دادن به انتقادات میاد چندتا تیکه میپرونه، تهمت میزنه و نهایتا میگه "شما گوش نده، ما دلمون میخواد گوش بدیم" و اصرار داره از یک فرد تا پای جانش حمایت کنه به نظرتون چجور آدمیه؟ اصن آیا بحث سر گوش دادن و گوش ندادن بود؟ بحث بر سر درستی یا نادرستی فعالیت این دو نفر در زمینه‌ایه که تخصص، تجربه و سوادش رو ندارن. گوش ندادن بقیه باعث میشه پول پرستی و خودنمایی و ضدفرهنگی بودن اون دو نفر مرتفع بشه؟ این همون لمپنیسمه، با چاشنی ناز و ادا :))) "همینه که هست" منطوق کلام ایشون نبود، مفهومش بود. به نظرتون جمله‌ی "شما گوش نده، ما کار خودمونو میکنیم" چه معنایی جز این داره؟ اونم وقتی که بقیه دارن با دلیل درباره‌ی یک خطر جدی حرف میزنن. این جمله‌ی "همینه که هست" مانیفست و سرلوحه‌ی زندگی این دوستانه. زندگی‌هایی که پشتوانه‌ای جز احساسات مقطعی نداره و دلیل تلاش مذبوحانه برای دفاع از آرش و مسیح و سنگ پرت کردن به سمت استدلال های مخالف هم همینه؛ "من به این لجنزار فرهنگی راضی و مشتاقم، هرکی خوشش نمیاد گوش نده، نگاه نکنه، نخونه، نفس نکشه، بذاره بره..."
آنِه
کاربر garshasp چجوری به خودتون اجازه میدین معنی اصطلاحی که فقط یه بار به گوشتون خورده رو به کسی نسبت بدین؟ اصلا لمپنیسم چه ربطی به کامنت دوستان داشت؟ یه ذره به حرفاتون قبل از اینکه بگید ، فکر کنید. شما اگر درست میخوندی میفهمیدی کسی نگفت "همینه که هست"!! کسی که داره هوچی گری میکنه شمایی وگرنه بحث تمام شد رفت ! یه کلمه هم یاد گرفتین تعصب جاهلانه هرجا دیدین بهش میخوره پرت میکنید وسط جمع و میرید....
ELI18
واااو باورم نمیشعع ایکاش تو نمونه هم میزاشتن صداشونو
لاله
هست صدای آرش کامل گوش بدین
کاربر 3191357
وقتی که اشتراک بخریم میتونیم اینها رو بدون دادن پول بخوانیم

زمان

۷ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۵۹۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۵۹۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان