دانلود و خرید مجموعه کتاب های ارباب حلقه ها جی آر آر تالکین

مجموعه کتاب‌های ارباب حلقه‌ها

درباره رمان ارباب حلقه‌ها

رمان ارباب حلقه‌ها یک مجموعه سه‌گانه فانتزی نوشته‌ی جی. آر. آر. تالکین است. سه کتاب این مجموعه عبارتند از: «یاران حلقه» (۱۹۵۴)، «دو برج» (۱۹۵۴)، و «بازگشت پادشاه» (۱۹۵۵). این سه‌گانه در دنیای خیالی سرزمین میانه اتفاق می‌افتد و تلاش حماسی برای از بین بردن حلقه واحد و شکست دادن ارباب تاریکی، سائورون، را روایت می‌کند.

این مجموعه کتاب به‌خاطر جهان‌سازی پیچیده، شخصیت‌های جذاب و مضامین قهرمانی، فداکاری و مبارزه بین خیر و شر مشهور است. داستان‌سرایی تالکین، اساطیر غنی و توجه به جزئیات، این سه‌گانه را به سنگ بنای ادبیات فانتزی تبدیل کرده است. داستان این کتاب بر کارگردان‌های زیادی تأثیر گذاشته است و توسط پیتر جکسون به اقتباس‌های سینمایی موفقی تبدیل شده است و باعث محبوبیت بیشتر این مجموعه شده و آن را به مخاطبان بیشتری معرفی کرده است.

انتشارات روزنه مجموعه کتاب ارباب حلقه‌ها را با ترجمه رضا علیزاده به فارسی منتشر کرده است. دو ناشر محبوب کتاب‌های صوتی یعنی آوانامه و واوخوان نیز دست به انتشار نسخه‌های صوتی باکیفیت از این ترجمه زده‌اند. تمام نسخه‌های الکترونیکی و صوتی موجود از این سه‌گانه در این صفحه گردآوری شده و برای خرید و دانلود علاقه‌مندان دردسترس است.

نسخه الکترونیکی

مشاهده همه

نسخه صوتی با صدای آرمان سلطان‌زاده

مشاهده همه