دانلود کتاب صوتی ارباب حلقه ها (جلد دوم دو برج) با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ارباب حلقه ها (جلد دوم دو برج) اثر جی. آر. آر. تالکین

دانلود و خرید کتاب صوتی ارباب حلقه ها (جلد دوم دو برج)

معرفی کتاب صوتی ارباب حلقه ها (جلد دوم دو برج)

کتاب صوتی ارباب حلقه ها جلد دوم دو برج نوشته جی آر. آر. تالکین است. این کتاب یکی از مشهورترین آثار داستانی قرن بیستم است که با ترجمه رضا علیزاده و صدای آرمان سلطان‌زاده  منتشر شده است.

کتاب ارباب حلقه‌ها یکی از مشهورترین آثار فانتزی جهان است که شبکه HBO در حال ساخت پرهزینه‌ترین سریال جهان از آن است.

درباره کتاب ارباب حلقه‌ها جلد دوم دو برج

این داستان درباره نوزده حلقه قدرتمند است، سه حلقه برای فرمانروایان الف است که زیر آسمان نیلی زندگی می‌کنند، هفت حلقه برای دورف‌ها برای زندگی در تالارهای سنگی‌شان است و ۹ حلقه برای آدمیان که محکوم به مرگ هستند و فانی‌اند و اما یک حلقه. یک حلقه برای سائورون فرمانروای تاریکی در موردور. حلقه‌ای برای حکمرانی بر همه. حلقه‌ای با قدرت بسیار زیاد. هرکدام قدرت منحصر به‌فردی دارد.

سائورون می‌خواهد تمام سرزمین میانه را تسخیر کند، ولی آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌ها جلوی حرکت سپاه او را می‌گیرد، تا این‌که خود وارد جنگ می‌شود و پادشاه انسان‌ها، الندیل، را می‌کشد. پسر الندیل، شاهزاده ایسیلدور، در صدد انتقام کشته‌شدن پدرش به سائورون حمله می‌کند و با تیغهٔ شکستهٔ شمشیر پدرش، نارسیل، دستی را که حلقهٔ یگانه بر آن بود قطع می‌کند. جسم سائورون از بین می‌رود ، ولی روحش، به‌دلیلِ این‌که با حلقه پیوند خورده‌است، نابود نمی‌شود.

تا وقتی که حلقه در آتش کوه نابودی (جایی که ساخته‌شده بود) از بین نمی‌رفت، سائورون نیز زنده می‌ماند. بعدها ایسیلدور جذب حلقه شد و از ازبین‌بردنِ آن پرهیز کرد، ولی در راه بازگشت از جنگ، گروهی از اُرک‌ها به او حمله کردند و او را کشتند. حلقه در رودخانه افتاد و برای ۲۵۰۰ سال گم شد. حالا حلقه به دست ۵فورودو افتاده است و او باید آن را نابود کند.

حلقه به فرودو بگینز رسیده و سفر او به ریوندل آغاز می‌شود. ولی فرودو در این کار تنها نیست و هشت نفر او را در این سفر همراهی می‌کنند. اراگورن، گاندولف خاکستری، لگولاس، گیملی، برومیر، سم و دو هابیت دیگر به نام‌های مِری و پیپین راهی سرزمین موردور می‌شوند. آن‌ها ابتدا از مسیر کوهستان می‌روند؛ ولی بخاطر نقشه دشمن در برف گرفتار می‌شوند و به درون غار می‌روند. در غار موجودی اهریمنی به نام بالروگ گاندولف را با خود به اعماق دره می‌برد.

در کتاب ارباب حلقه‌ها جلد دوم دو برج ماجرا از جایی شروع می‌شود که فرودو و سام گروه را رها کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند خودشان به دنبال نابودی حلقه بروند، از طرفی پی‌پین و مری گم شده‌اند و لگولاس و گیملی و آراگورن برای پیدا کردن آن‌ها به دنبال دسته اورک‌ها راه افتاده‌اند. سارومان سفید خیانت خود را آشکار کرده است و تمام سرزمین میانه را به دنبال حلقه قدرت می‌گردد، حالا یاران حلقه دو دشمن دارند، سارومان ساحر قدرتمند و سائورون. 

در کتاب ارباب حلقه‌ها موجودات متفاوتی را می‌بینیم مثلا الف‌ها که قدرت‌های جادویی بیکران دارند و در سرزمین آبادان خودشان زندگی می‌کنند و عمر جاودان دارند، هابیت‌ها کوتاه قامت هستند و کفش نمی‌پوشند زیرا کف پاهایشان از جنس چرم است و بسیار ترسو هستند و علاقه‌ای ندارند از خانه‌هایشان در تپه دور شوند، دورف‌ها از هابیت‌ها هم کوچک‌ترند و به بداخلاقی معروفند.

سه‌گانه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون تهیه شد و در استودیوی نیولاین سینما به عنوان پرفروش‌ترین فیلم در زمان اکران خود محبوبیت جهانی یافت. این فیلم در سه قسمت با نام‌های یاران حلقه، دو برج، بازگشت پادشاه بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ تهیه و کارگردانی شد. قسمت سوم آن نیز در سال ۲۰۰۳ برنده ۱۱ جایزه اسکار شد.

شنیدن کتاب ارباب حلقه‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب شما را به دنیای داستان‌های شگفت انگیز می‌برد آن را به همه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جی آر. آر تالکین

جان رونالد روئل تالکین (John Ronald Reuel Tolkien) ‌متولد ۳ ژانویهٔ ۱۸۹۲ در بلوم‌فونتین است و در ۲ سپتامبر ۱۹۷۳ در آفریقای جنوبی فوت کرد نویسنده، شاعر، زبان‌شناس و استاد دانشگاه بریتانیایی بود که برای آثار خیال‌پردازی حماسی‌اش شناخته می‌شود. از معروف‌ترین کتاب‌های او می‌توان به هابیت، ارباب حلقه‌ها و سیلماریلیون اشاره کرد.

او از سال ۱۹۲۵ تا ۱۹۵۹، استاد زبان‌شناسی تاریخی در دانشگاه آکسفورد بود.

او علاوه بر این کتاب‌ها، آثار داستانیِ دیگری به نام‌های ماجراهای تام بامبادیل، راه پیوسته تا آن سو می‌رود، فرزندان هورین، که عمدتاً پس از مرگش منتشر شدند، نوشته‌است این کتاب‌ها در مورد موضوع‌هایی هستند که آنها را رشته‌افسانه (Legendarium) می‌نامند و در اصل اسطوره‌شناسی خیالی برای گذشته دور زمین است.

او علاقه فراوانی به ساختن زبان‌های علمی یا فراساخته داشت. او شاید تنها کسی باشد که ۱۵ زبان ساخته‌ است.

آثار جی آر. آر تالکین

هابیت ۱۹۳۷

یاران حلقه ۱۹۵۴

دو برج ۱۹۵۴

بازگشت پادشاه ۱۹۵۵

ماجراهای تام بامبادیل ۱۹۶۴

درخت و برگ ۱۹۶۴

سیلماریلیون ۱۹۷۷ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

داستان های ناتمام ۱۹۸۰ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

داستان های فراموش شده (قسمت اول) ۱۹۸۳-۱۹۸۴ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

داستان های فراموش شده (قسمت دوم) ۱۹۸۴ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

سروده های بلریاند ۱۹۸۵ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

شکل دادن سرزمین میانه ۱۹۸۶ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

راه گمشده و دیگر نوشته ها ۱۹۸۷ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

بازگشت سایه ۱۹۸۸-۱۹۸۹ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

خیانت آیزنگارد ۱۹۸۹ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

جنگ حلقه ۱۹۹۰ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

سائورون شکست خورد ۱۹۹۲ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

حلقه مورگوت ۱۹۹۳ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

نبرد گوهرها ۱۹۹۴ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

مردم سرزمین میانه ۱۹۹۶ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

فرزندان هورین ۲۰۰۷ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

سقوط گوندولین ۲۰۱۸ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

معرفی نویسنده
عکس جی. آر. آر. تالکین
جی. آر. آر. تالکین

جی آر آر تالکین نویسنده‌، شاعر، لغت‌شناس و پژوهشگر انگلیسی است. تالکین خالق مجموعه‌ای از مهم‌ترین رمان‌های فانتزی قرن بیستم، «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» است. آثار فانتزی او نقشی اساسی در اقبال به خواندن و نوشتن در این ژانر ادبی داشت. تالکین در جنگ جهانی اول حضور داشت و با درجه ستوان دوم به ارتش بریتانیا خدمت کرد.

نظرات کاربران

Feri
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

روز به روز با صدای دلنشین آرمان سلطان زاده در کتابهای جدید طاقچه: جلد دوم کتاب را همین امروز در طاقچه دیدم و بسیار ذوق زده شدم. ممنون از شما و‌ جناب سلطان زاده عزیز که کتاب رو روایت کردند.

- بیشتر
شمیرانی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

حدود 15 سال پیش کتاب های ارباب حلقه ها رو خوندم... کسانی که به ادبیات فانتزی علاقه مند هستند لحظه ای درنگ نکنند، خیلی از ایده های رمان های فانتزی جدید ریشه در دنیای تالکین داره و به نوعی حکم شاهنامه

- بیشتر
Estatira
۱۴۰۰/۰۵/۰۷

این کتاب رو هنوز نخریدم (منتظر کد تخفیف از گردونه‌م)، وقتی گوش کردم، نظرمو آپدیت می‌کنم. .. از وقتی آوانامه قابلیت انتقال رو بسته، قیمت کتابای جدیدشو هم خیلی پایین‌تر آورده؛ مثلاً قیمت جام آتش که حدود ۲۸ ساعته و قابلیت انتقال

- بیشتر
Alireza
۱۴۰۰/۰۵/۰۷

دانلود کتاب باز کنید

مرتضی بهرامیان
۱۴۰۰/۰۵/۲۳

سلام. من جلد اول کتاب را گوش کردم. ولی چرا جلد دوم امکان انتقال نداره؟ شاید من نخوام کتاب رو داخل طاقچه گوش کنم. اگر یک عده قانون کپی رایت رو رعایت نمیکنن تر و خشک باید با هم سوزانده

- بیشتر
amirreza🎭
۱۴۰۱/۰۲/۰۵

دو برج ، جلد دوم سه گانه جذاب ارباب حلقه ها.حیرت و شگفتی نسبت به قلم تالکین در خلق این جهان عجیب در جلد دوم بیشتر میشود!جلد دوم جذاب تر ، هول انگیز تر و متحیرانه تر ادامه داستان را

- بیشتر
Elendil
۱۴۰۰/۰۵/۰۷

تازه جلد یک رو تموم کرده بودم و داشتم فکر میکردم تا کی باید منتظر جلد دومش باشیم که دیدم منتشر شده. باقی کتاب های تالکین مثل فرزندان هورین و سیلماریلیون رو هم رو مد نظر داشته باشین و فقط

- بیشتر
Aydin
۱۴۰۲/۰۲/۲۵

جلد دوم هم به پایان رسید. اتفاقات زیادی توی این جلد میوفته که هم هیجان بالایی داره و هم داستان رو به سمت و سوی نهایی خودش میبره. و اینکه کتاب چقدر از فیلمش بهتر هست! شاید اگر اول کتاب

- بیشتر
Jude Duarte
۱۴۰۰/۰۹/۰۵

🧚‍♀️به معنای واقعی کلمه بی نظیر بود و همینطور از صداهای دلنشین و مختلف آقای سلطان زاده و باقی گویندگان خیلی لذت بردم. ارباب حلقه ها یک داستان بی نهایت شگفت انگیز و خلاقانه است که دنیایی از شگفتی هارو

- بیشتر
pyreza
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

از اونجا که هم این کتاب هم قسمت ۵ هری پاتر امکان انتقال یا دانلود نداره مجبورم از جای دیگه بخرم. هرچند نسخه های قبلی رو از طاقچه می‌خریدم از یه نظر هایی امکان خوبیه ولی برای من خیلی واجبه دانلود

- بیشتر

زمان

۲۴ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹۷۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹۷۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۹,۰۰۰
۱۱۱,۳۰۰
۳۰%
تومان