دانلود کتاب صوتی ارباب حلقه ها (جلد سوم بازگشت شاه) با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ارباب حلقه ها (جلد سوم بازگشت شاه) اثر جی. آر. آر. تالکین

دانلود و خرید کتاب صوتی ارباب حلقه ها (جلد سوم بازگشت شاه)

معرفی کتاب صوتی ارباب حلقه ها (جلد سوم بازگشت شاه)

کتاب صوتی ارباب حلقه ها (جلد سوم بازگشت شاه) نوشته جی آر. آر. تالکین است. این کتاب یکی از مشهورترین آثار داستانی قرن بیستم است که با ترجمه رضا علیزاده و صدای آرمان سلطان‌زاده منتشر شده است.

کتاب ارباب حلقه‌ها یکی از مشهورترین آثار فانتزی جهان است که شبکه HBO در حال ساخت پرهزینه‌ترین سریال جهان از آن است.

درباره کتاب ارباب حلقه ها (جلد سوم بازگشت شاه)

این داستان درباره نوزده حلقه قدرتمند است، سه حلقه برای فرمانروایان الف است که زیر آسمان نیلی زندگی می‌کنند، هفت حلقه برای دورف‌ها برای زندگی در تالارهای سنگی‌شان است و ۹ حلقه برای آدمیان که محکوم به مرگ هستند و فانی‌اند و اما یک حلقه. یک حلقه برای سائورون فرمانروای تاریکی در موردور. حلقه‌ای برای حکمرانی بر همه. حلقه‌ای با قدرت بسیار زیاد. هرکدام قدرت منحصر به‌فردی دارد.

سائورون می‌خواهد تمام سرزمین میانه را تسخیر کند، ولی آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌ها جلوی حرکت سپاه او را می‌گیرد، تا این‌که خود وارد جنگ می‌شود و پادشاه انسان‌ها، الندیل، را می‌کشد. پسر الندیل، شاهزاده ایسیلدور، در صدد انتقام کشته‌شدن پدرش به سائورون حمله می‌کند و با تیغهٔ شکستهٔ شمشیر پدرش، نارسیل، دستی را که حلقهٔ یگانه بر آن بود قطع می‌کند. جسم سائورون از بین می‌رود ، ولی روحش، به‌دلیلِ این‌که با حلقه پیوند خورده‌است، نابود نمی‌شود.

تا وقتی که حلقه در آتش کوه نابودی (جایی که ساخته‌شده بود) از بین نمی‌رفت، سائورون نیز زنده می‌ماند. بعدها ایسیلدور جذب حلقه شد و از ازبین‌بردنِ آن پرهیز کرد، ولی در راه بازگشت از جنگ، گروهی از اُرک‌ها به او حمله کردند و او را کشتند. حلقه در رودخانه افتاد و برای ۲۵۰۰ سال گم شد. حالا حلقه به دست ۵فورودو افتاده است و او باید آن را نابود کند.

حلقه به فرودو بگینز رسیده و سفر او به ریوندل آغاز می‌شود. ولی فرودو در این کار تنها نیست و هشت نفر او را در این سفر همراهی می‌کنند. اراگورن، گاندولف خاکستری، لگولاس، گیملی، برومیر، سم و دو هابیت دیگر به نام‌های مِری و پیپین راهی سرزمین موردور می‌شوند. آن‌ها ابتدا از مسیر کوهستان می‌روند؛ ولی بخاطر نقشه دشمن در برف گرفتار می‌شوند و به درون غار می‌روند. در غار موجودی اهریمنی به نام بالروگ گاندولف را با خود به اعماق دره می‌برد.

در کتاب ارباب حلقه‌ها جلد سوم بازگشت شاه از جایی شروع می‌شود که پی‌پین به همراه گاندولف راهی سفری می‌شود که باید در آن نوید خطری بزرگ را بدهد. سائورون تمام هم‌پیمانانش را فراخوانده است، او خبر ندارد وارث ایزیلدور برگشته است، شاهی که قرار است ارتش مردگان و زندگان را متحد کند تا اورک‌های سائورون را شکست بدهند. از طرفی فرودو به نزدیکی کوه هلاکت رسیده است اما اسیر شده است و سام باید نجاتش بدهد. در این کتاب تا پایان ماجرا را می‌خوانید. 

در کتاب ارباب حلقه‌ها موجودات متفاوتی را می‌بینیم مثلا الف‌ها که قدرت‌های جادویی بیکران دارند و در سرزمین آبادان خودشان زندگی می‌کنند و عمر جاودان دارند، هابیت‌ها کوتاه قامت هستند و کفش نمی‌پوشند زیرا کف پاهایشان از جنس چرم است و بسیار ترسو هستند و علاقه‌ای ندارند از خانه‌هایشان در تپه دور شوند، دورف‌ها از هابیت‌ها هم کوچک‌ترند و به بداخلاقی معروفند.

سه‌گانه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون تهیه شد و در استودیوی نیولاین سینما به عنوان پرفروش‌ترین فیلم در زمان اکران خود محبوبیت جهانی یافت. این فیلم در سه قسمت با نام‌های یاران حلقه، دو برج، بازگشت پادشاه بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ تهیه و کارگردانی شد. قسمت سوم آن نیز در سال ۲۰۰۳ برنده ۱۱ جایزه اسکار شد.

شنیدن کتاب ارباب حلقه‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب شما را به دنیای داستان‌های شگفت انگیز می‌برد آن را به همه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جی آر. آر تالکین

جان رونالد روئل تالکین (John Ronald Reuel Tolkien) ‌متولد ۳ ژانویهٔ ۱۸۹۲ در بلوم‌فونتین است و در ۲ سپتامبر ۱۹۷۳ در آفریقای جنوبی فوت کرد نویسنده، شاعر، زبان‌شناس و استاد دانشگاه بریتانیایی بود که برای آثار خیال‌پردازی حماسی‌اش شناخته می‌شود. از معروف‌ترین کتاب‌های او می‌توان به هابیت، ارباب حلقه‌ها و سیلماریلیون اشاره کرد.

او از سال ۱۹۲۵ تا ۱۹۵۹، استاد زبان‌شناسی تاریخی در دانشگاه آکسفورد بود.

او علاوه بر این کتاب‌ها، آثار داستانیِ دیگری به نام‌های ماجراهای تام بامبادیل، راه پیوسته تا آن سو می‌رود، فرزندان هورین، که عمدتاً پس از مرگش منتشر شدند، نوشته‌است این کتاب‌ها در مورد موضوع‌هایی هستند که آنها را رشته‌افسانه (Legendarium) می‌نامند و در اصل اسطوره‌شناسی خیالی برای گذشته دور زمین است.

او علاقه فراوانی به ساختن زبان‌های علمی یا فراساخته داشت. او شاید تنها کسی باشد که ۱۵ زبان ساخته‌ است.

آثار جی آر. آر تالکین

هابیت ۱۹۳۷

یاران حلقه ۱۹۵۴

دو برج ۱۹۵۴

بازگشت پادشاه ۱۹۵۵

ماجراهای تام بامبادیل ۱۹۶۴

درخت و برگ ۱۹۶۴

سیلماریلیون ۱۹۷۷ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

داستان های ناتمام ۱۹۸۰ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

داستان های فراموش شده (قسمت اول) ۱۹۸۳-۱۹۸۴ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

داستان های فراموش شده (قسمت دوم) ۱۹۸۴ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

سروده های بلریاند ۱۹۸۵ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

شکل دادن سرزمین میانه ۱۹۸۶ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

راه گمشده و دیگر نوشته ها ۱۹۸۷ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

بازگشت سایه ۱۹۸۸-۱۹۸۹ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

خیانت آیزنگارد ۱۹۸۹ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

جنگ حلقه ۱۹۹۰ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

سائورون شکست خورد ۱۹۹۲ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

حلقه مورگوت ۱۹۹۳ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

نبرد گوهرها ۱۹۹۴ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

مردم سرزمین میانه ۱۹۹۶ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

فرزندان هورین ۲۰۰۷ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

سقوط گوندولین ۲۰۱۸ توسط پسرش کریستوفر تالکین منتشر شد

معرفی نویسنده
عکس جی. آر. آر. تالکین
جی. آر. آر. تالکین

جی آر آر تالکین نویسنده‌، شاعر، لغت‌شناس و پژوهشگر انگلیسی است. تالکین خالق مجموعه‌ای از مهم‌ترین رمان‌های فانتزی قرن بیستم، «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» است. آثار فانتزی او نقشی اساسی در اقبال به خواندن و نوشتن در این ژانر ادبی داشت. تالکین در جنگ جهانی اول حضور داشت و با درجه ستوان دوم به ارتش بریتانیا خدمت کرد.

نظرات کاربران

amirreza🎭
۱۴۰۱/۰۲/۲۱

بازگشت شاه اخرین جلد سه گانه ارباب حلقه ها. مهیج ترین و البته کوتاه ترین جلد بین این سه کتاب جلد اخر است.منظور از شاه، آراگورن است جانشین ایزیلدور و شاه گندور.اوج هیجان داستان و پایان سفر پرمخاطره یاران حلقه

- بیشتر
Elle
۱۴۰۰/۰۸/۰۱

سه گانه ای بینظیر برای من ، جلد سوم پاسخ بسیاری از سوالات ما را میدهد ، غم زیادی را منتقل میکند و در نهایت به فرجام میرسد ، به حق که دنیا پر از اعجازست و موجودات شگفت انگیز

- بیشتر
BLACK
۱۴۰۰/۰۷/۱۱

ارباب حلقه ها فوق العادس مخصوصا قسمت آخرش خیلی ممنون از کسایی ک برای این کتاب صوتی زحمت کشیدن واقعا از ثانیه به ثانیه اش لذت بردم. امیدوارم در آینده سیلماریلیون و هابیت و بقیه کتابهای مربوط به ارباب حلقه ها هم صوتی بشن

Aydin
۱۴۰۲/۰۵/۱۷

حتما این سه گانه رو بخونید/ گوش بدید. درس‌های زیادی بهمون میده. امید بهمون میده برای اتحاد و پیروزی بر تاریکی. و البته بهمون میگه که رسیدن به این هدف کاری بسیار دشوار است و چیزهای زیادی رو باید فدا

- بیشتر
کاربر ۴۸۲۴۱۱۴
۱۴۰۱/۱۲/۰۹

کاش تخفیفی هم روی این کتاب ها بذارین تا بتونیم راحتتر استفاده کنیم

توحيد
۱۴۰۲/۰۱/۰۸

اول باید بگم هر قدر به پایان این کتاب نزدیک تر بشید، بیشتر متوجه شباهت عناصرش با مجموعه ی پاتر می شید. از احیای مجدد قدرت سائورون و مرگش بگیرید تا باقی چیزا. اگرچه بازم می گم که پاتر در

- بیشتر
کاربر ۳۷۲۲۰۸۹
۱۴۰۱/۰۳/۰۵

کاب صوتی فوق العلاده ای هست ای کاش کتاب فرزندان هورین هم اضافه بشه

MORGAS
۱۴۰۱/۰۲/۲۶

عالیییییی🧝🏻‍♂️

کاربر 7522648
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

کاش گزینه ی ذخیره کردن رو فعال کنن ، ما این همه پول نمیدیم که بعدش که به هر دلیلی نرم افزار پاک شد کل کتابا هم از دست برن

Mahya
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

عالی 😍

زمان

۲۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۰۰۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۰۰۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۶,۰۰۰
۱۰۹,۲۰۰
۳۰%
تومان