دانلود و خرید کتاب نگاه پیشگیرانه به خیانت سارا کافی ملاک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگاه پیشگیرانه به خیانت اثر سارا کافی ملاک

کتاب نگاه پیشگیرانه به خیانت

معرفی کتاب نگاه پیشگیرانه به خیانت

کتاب نگاه پیشگیرانه به خیانت اثری از سارا کافی ملاک است که در انتشارات پارسیان البرز منتشر شده است. این کتاب قرار است به شما کمک کند تا مهم‌ترین بخش زندگی خود را واکسینه کنید.

درباره کتاب نگاه پیشگیرانه به خیانت

خیانت یکی از مهم‌ترین عللی است که امروزه موجب جدایی زوج‌ها می‌شود. زنان و مردانی که زندگی خود را با عشق ساخته‌اند حال خودشان را در برابر ویرانه‌هایی می‌بینند که از ازدواجشان باقی مانده است. چه چیزی سبب می‌شود تا زوج‌ها به سمت خیانت کشیده شوند و رابطه‌ای را فراتر از رابطه زناشویی خود تجربه کنند؟ چه مشکلاتی رخ می‌دهد که آدم‌ها را به سوی این راه اشتباه می‌کشاند؟ 

سارا کافی ملاک در کتاب نگاه پیشگیرانه به خیانت در تلاش است تا با بررسی انوع مختلف خیانت که این روزها شاهدش هستیم، به مخاطبانش کمک کند تا زندگی خود را از نابودی به این شکل نجات دهند. این کتاب قرار است به ما کمک کند تا مشکلات مختلفی را که با آن درگیر هستیم و از آن به عنوان‌ بهانه‌ای برای خیانت استفاده می‌کنیم، بشناسیم. او همچنین برای هر کدام از مشکلات راهکارهایی را معرفی کرده است که ما را در مسیر صحیح قرار می‌دهد و از نابودی رابطه عاطفی ما جلوگیری می‌کند. 

کتاب نگاه پیشگیرانه به خیانت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب نگاه پیشگیرانه به خیانت هم می‌تواند به زوج‌ها کمک کند تا رابطه عاطفی و ازدواج خود را محکمتر کنند و هم می‌تواند به مشاوران ازدواج کمک کند تا به خانواده‌های مختلف که درگیر چنین مسائلی هستند، یاری برسانند.

بخشی از کتاب نگاه پیشگیرانه به خیانت

خیانت جسمی (جنسی)

چند وقت پیش‌، دیدن یک خبر من را بسیار شگفت‌زده کرد. عنوان خبر این بود: خیانت جنسی در فضای مجازی از سد خود عبور کرد. خیلی برای من عجیب بود که چطور ممکن است؟؟ همیشه این ذهنیت را داشتم که وقتی صحبت از خیانت می‌شد، اولین تصویری که در ذهنم شکل می‌گرفت، رابطه نزدیک یک زن و مرد در دنیای واقعی بود. کنجکاو شدم و خبر را کامل خواندم. داستان از این قرار بود که افراد در دنیای مجازی با کلام و رفتار خود اقدام به برقراری رابطه جنسی می‌کنند که به اصطلاح به آن خیانت کلامی و رفتاری می‌گویند. تکرار این رفتار متأسفانه باعث خیانت ذهنی می‌شود؛ بدین معنی که شخص هنگام رابطه با همسر خود‌، تصویرسازی ذهنی با فرد دیگری را دارد و در روند رابطه با همسر خود‌، به آن شخص فکر می‌کند.

قسمت عجیب‌تر این خبر این بود که وقتی از فردی که مرتکب این عمل شده سؤال می‌کنند چرا دست به خیانت زده؟ در پاسخ به این سؤال می‌گوید: من که خیانت نکردم!!! من همسر و زندگی‌ام را دوست دارم و برای اینکه وارد رابطه نامشروعی نشوم این راهکار را انتخاب کردم. من برای حفظ زندگی‌ام تلاش می‌کنم.

در جواب به این آقای کوته‌فکر باید بگویم اتفاقا شما هر لحظه که در ذهنت تصویر‌سازی می‌کنی، در واقع به زنت خیانت می‌کنی و با انتخاب مسیر اشتباه، دیر یا زود زندگی زناشویی‌ خود را به باد می‌دهی. این رفتار از دید این آقا خیانت محسوب نمی‌شود؛ اما ملاک خیانت‌، تأثیرگذاری بر روی رابطه اصلی است و با گذشت زمان، تکرار این فرایند باعث نابودی رابطه اصلی می‌شود.

به عنوان بهترین راهکار، به این شخص می‌توان مشاوره سکس‌تراپی را پیشنهاد داد تا در بستری ایمن، رابطه خود را با همسرش احیا کند.

نظرات کاربران

ramy
۱۴۰۲/۰۴/۲۹

با تمام احترامی که به نویسندگان ایرانی دارم اما درمورد کتاب باید بگم که ۱.کتاب بیشتر شبیه مقاله وگرداوری چند پژوهش از کتا بهای دیگر بود ۲.کتاب سطحی به موارد عمیق می پردازد مثلا چندین نظریه مهم مانند تئوری انتخاب

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
به این معنی که فکر نکنید کسی که یک بار خیانت می‌کند، مجدداً امکان دارد این عمل را تکرار کند. به زبان ساده‌تر اینکه «اگر یک بار از خط قرمز عبور کنید، به این معنی نیست که باز هم این کار را خواهید کرد». انسان‌ها می‌توانند الگوی رفتاری جدیدی را یاد بگیرند‌، ارتباط مؤثری را با طرف مقابل شان برقرار کنند و نیازها و خواسته‌های خود را از رابطه مطرح کنند تا به علت ضعف در برقراری ارتباط با همسر خود به خیانت روی نیاورند.
کاربر Shaylii6
۵ . از خطا و اشتباه خود درس بگیرید. نکته بسیار اساسی در ارتکاب به خیانت این است که شما نباید بدون نتیجه و یادگیری از کنار این مسئله رد شوید. شما باید علت را بررسی کنید‌، نقطه‌ضعف‌های خود را بیابید و آنها را برطرف کنید و خود را تغییر دهید تا دیگر این اشتباه رخ ندهد.
کاربر Shaylii6

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان