دانلود و خرید کتاب فرازهایی از زندگانی حضرت خدیجه کبری (علیها السلام) گروه محققین موسسه البلاغ ترجمه محمود شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرازهایی از زندگانی حضرت خدیجه کبری (علیها السلام) اثر گروه محققین موسسه البلاغ

کتاب فرازهایی از زندگانی حضرت خدیجه کبری (علیها السلام)

معرفی کتاب فرازهایی از زندگانی حضرت خدیجه کبری (علیها السلام)

فرازهایی از زندگانی حضرت خدیجه کبری (علیها السلام) از مجموعه سرچشمه‌های نور اثری از گروه محققین موسسه البلاغ است که با ترجمه محمد شریفی به چاپ رسیده است.

در حقیقت سخن گفتن از مادر مومنان حضرت خدیجه (علیها السلام) دختر خویلد سخن از فصل درخشان تاریخ این امت و شکوه جاودانه اوست؛چنان که سخن گفتن از ایشان، به منزله سخن گفتن از عظمت زن مسلمان و پیشوایان پیشگام در راه عقیده، از خود گذشتگی و جهاد است.

به سبب اهمیت نقش حضرت خدیجه(علیها السلام) در زندگی امت اسلام و اخلاص آن حضرت نسبت به همسرش پیامبر هدایت‌گر حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم)و فداکاری‌هایش در یاری پیامبر به مال و جان و اخلاصش، آن حضرت از سوی پروردگار بزرگش، استحقاق چنین جایگاه و منزلتی را یافته است. چنان که آن حضرت(س) استحقاق ثنا و ستایش پیامبر و نیز محبت جاودانه در قلب پیامبر امین (صلی الله علیه و آله و سلم)را یافته است، به طوری که آن حضرت (صلی الله علیه و آله و سلم)از یادش و ستایش خاطرات خدیجه(س) خسته نمی‌شد و هماره در طول زندگی و پس از آن، از محبت و عشق پیامبر گرامی (صلی الله علیه و آله و سلم) بهره‌مند شده بود، تا جایی که آن حضرت(صلی الله علیه و آله و سلم)حتی نسبت به دوستان خدیجه اظهار محبت می‌کرد و می‌فرمود: من به خاطر خدیجه(س)، دوستانش را دوست می‌دارم.

بی گمان تحقیق و بررسی زندگی حضرت خدیجه (علیها السلام) عبرت، آگاهی و دانشی را برای ما فراهم می‌آورد و در پیش روی ما، سبک زندگی و سلوک و رفتار زنی نمونه و الگو را ترسیم می کند؛ و از سوی دیگر، از عظمت رسالت و دعوت پرده برمی‌دارد و نشان می دهد که برآیند و نتیجه آن رسالت، افرادی بزرگ چون حضرت خدیجه(س)، این نمونه ای از زنان پیشوا در عالم انسانیت است که ساخته و پرداخته این مکتب الهی است.

به منظور آن که گوشه‌های درخشان و نورانی از زندگی جاودانه سرور بزرگ زنان جهان، ام المومنین حضرت خدیجه بنت خویلد (علیها السلام) برای خواننده عزیز و به ویژه زنان مسلمان ارایه کنیم، به تهیه و تدوین این کتاب به نام «ام المومنین خدیجه (علیها السلام) کبری» اقدام کردیم.

 خواندن کتاب فرازهایی از زندگانی حضرت خدیجه کبری (علیها السلام) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به زندگی معصومین و بزرگان دینی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۵۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان