دانلود و خرید کتاب رطل گران (شرح غزلیات مولانا)؛ جلد اول ناهید عبقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رطل گران (شرح غزلیات مولانا)؛ جلد اول اثر ناهید عبقری

کتاب رطل گران (شرح غزلیات مولانا)؛ جلد اول

نویسنده:ناهید عبقری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رطل گران (شرح غزلیات مولانا)؛ جلد اول

کتاب رطل گران (شرح غزلیات مولانا)؛ جلد اول نوشته ناهید عبقری است. این کتاب را انتشارات بانگ نی برای علاقه‌مندان به غزلیات شمس منتشر کرده است.

درباره کتاب رطل گران (شرح غزلیات مولانا)؛ جلد اول

دیوان کبیر یا دیوان شمس مجموعه‌ای از بهترین غزل‌های زبان فارسی است. این اشعار را مولانا در دوری مراد خودش شمس‌ تبریزی سروده است و روایتی از عشق و سرگشتگی او است. این کتاب اشعار مولانا را از دیدگاه نمادشناسی و سمبولیسم تحلیل می‌کند.

انتشارات «بانگ نی» در پاییز سال ۱۳۹۲ مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد و از همان سال با مدیریت ناهید عبقری فعالیت مستمر خود را شروع کرد. ناهید عبقری از جوانی و حدود سال ۱۳۵۵ و قبل از آن آغاز کرده بود و همواره به یادداشت برداری از موضوعات ادبی، عرفانی و شرح و وصفی بر آن‌ها خلاصه می‌شد، اما او به هدفش یعنی اشاعه «ادب و عرفان» جنبه‌ای رسمی بخشید.

این انتشارات در سال ۱۳۹۳ شمسی کتاب «ناگفته‌های مشروطیت» را به چاپ رسانید که کتابی بسیار ارزشمند و برگرفته از نسخه خطی دست نویس «سالار معتضد» است. در سال ۱۳۹۴ چاپ سوم کتاب‌های «از عارف قصه‌گو بشنو جلد ۱ و۲» و «سیر معنوی با قصه‌های مثنوی» را روانه‌ی بازار کرد. چاپ‌های قبلی این سه کتاب‌ را انتشارات «مهر صفا» بر عهده داشته است. همچنین مجموعه سه جلدی این کتاب‌ها را با نام «قصه های مثنوی» ارائه کرد.

این انتشارات با هدف رشد فرهنگ هم‌چنان آثار ارزشمندی برای علاقه‌مندان به ادبیات فارسی منتشر می‌کند. 

خواندن کتاب رطل گران (شرح غزلیات مولانا)؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ناهید عبقری

ناهید عبقری، محقق و مولانا پژوه در ۱۴ شهریور ۱۳۳۱ در مشهد و در خانواده‌ای ادب‌پرور است. او در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل یکی از رشته‌های علوم از دانشگاه تهران است. گرایش به ادبیات و عرفان که از نوجوانی او را به شوق می‌آورد، امروزه نتایجی ارزشمند به بار آورده که محصول عمری تلاش است. او انتشارات بانگ نی را تاسیس کرد تا چراغی باشد برای علاقه‌مندان به ادبیات. 

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۷۴۹۶۶
۱۴۰۱/۰۵/۱۰

آخه بی انصاف نسخه چاپی رو زده ۶۵ تومن تو پی دی اف رو میگی جلد یکش رو صد تومن ؟؟!! چرا

Hemmat
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

غزلیات دیوان کبیر از شورانگیز ترین غزلیات و سروده های است که در بیت بیت آن میتوان رقص شعله های سرکشی که لبریز از عشق الهی بوده را مشاهده کرد . این سرودها فریاد های عاشقانه ای است که حقیقت را

- بیشتر
delfan
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

خیز و سَبُک رطل گران را بیار تا ببرم شرم ز هنباز نو کتاب بسیار ارزشمندی است . این کتاب اگرچه گزیده ای از دیوان کبیر است اما به شرح یکصد و پنج غزل مولوی پرداخته است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان