دانلود و خرید کتاب دایره المعارف تربیت کودک مهدیه مظاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دایره المعارف تربیت کودک اثر مهدیه مظاهری

کتاب دایره المعارف تربیت کودک

امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دایره المعارف تربیت کودک

کتاب دایره المعارف تربیت کودک نوشته مهدیه مظاهری، کتابی کامل و جامع درباره تربیت کودکان است و از موضوعات مختلفی که می‌تواند در تربیت کودک موثر باشد، صحبت می‌کند.

درباره کتاب دایره المعارف تربیت کودک

تربیت کودکان کاری دشوار ولی شیرین است. تنها و تنها از طریق تربیت است که می‌توانیم فرزندانی را تربیت کنیم که نسل آینده را تشکیل می‌دهند که با مشکلاتی نظیر آنچه ما امروز روبه‌رو هستیم، مواجه نشوند. تربیت فرزندان هرچند کاری سخت است اما این سختی نباید مانعی برای انجام شدنش باشد. پدر و مادر، مراقبان کودک و مربیان همه باید با روش‌های تربیتی آشنا باشند و تمام توان خود را به کار بندند تا در این مسیر، بدون هیچگونه خللی به پیش بروند. جالب است بدانید که تربیت کودکان حتی از پیش از تولد آنان آغاز می‌شود. بنابراین آشنایی با کارهایی که لازم است پیش از تولد کودکان انجام شود نیز بخشی از فرآیند تربیت است.

کتاب  دایره المعارف تربیت کودک راهنمای کامل است که والدین را با تمام مراحل، مسیرها و فراز و نشیب‌های تربیت کودک آشنا می‌کند. این کتاب ۲۰ فصل دارد و هر فصل به یکی از موضوعات مهم در باب تربیت پرداخته است. موضوعاتی مثل تغییر رفتار بد کودک، ارتباط موثر با کودک، ترس ها، اعتماد به نفس، بازی ها، تفسیر نقاشی و... از جمله مباحثی هستند که در این کتاب مرطرح شده‌اند. علاوه بر این، مشکلات گروه‌های سنی مختلف، مشکلات دوران تحصیل، مسائلی که خارج از دایره امن خانواده رخ می‌دهند و آموزش مهارت‌های روابط اجتماعی نیز در این کتاب مطرح شده‌اند. مهدیه مظاهری فصلی را بهم به تربیت جنسی کودکان اختصاص داده است که دغدغه این روزهای والدین است.  

کتاب دایره المعارف تربیت کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب دایره المعارف تربیت کودک را به تمام والدین، مربیان و تمام کسانی که دغدغه تربیت فرزندانشان را دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دایره المعارف تربیت کودک

آرامش روحی:

خانم باردار، حساس و تحریک پذیر و دچار خلق و خوی دوگانه می‌شود. آرامش روحی مادر در این دوران از اهمیت خاصی برخوردار است چون جنین تحت تأثیر محیط اطرافش است و نزدیکترین محیط به او، مادر است. بیشتر کودکان مبتلا به امراض روحی، بیماری خود را از شرایط روحی مادرشان در دوران بارداری میگیرند. مادر در دوران حاملگی نباید صداهای تند بشنود، نباید بترسد. همچنین از مکانها ًو اشخاصی که استرس ایجاد میکنند باید جدا پرهیز شود.  ِ

اگر مغز در حال رشد جنین به طور دائم در معرض هورمونهایی قرار گیرد که با اضطراب مادر افزایش یابد، بر اثر خستگی، سیستم عصبی، در آينده کودکی تندمزاج و تحریک پذیر خواهد داشت. مهمترین فردی که حمایت عاطفی مادر را به عهده دارد، شوهر اوست. شوهر باید با همسرش بیشتر ارتباط داشته باشد، پناه و دلگرمی همسرش باشد، محیط گرم و امنی برای زن باردارش فراهم کند، شرایط تفریح و استراحت را برای همسرش فراهم کند، و حتی با جنین صحبت کند، به همسرش احساس غرور دهد. 

تمرینات ورزشی: 

اگر خانمی قبل از بارداری ورزش میکرده، پس از حاملگی هم میتواند به ورزش ادامه دهد اما شدت آن را کاهش دهد، خود را خسته نکند و جنین را در معرض آسیب قرار ندهد. همچنین پیاده‌روی میتواند مناسب باشد اما نه بیش از اندازه، زیرا افراط در پیاده‌روی میتواند منجر به سقط جنین شود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان