دانلود و خرید کتاب ۲۸ ترفند قدرتمند که امنیت خانه شما را بیشتر می کند دامیان بریندل ترجمه آرمین فیروزگاه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۸ ترفند قدرتمند که امنیت خانه شما را بیشتر می کند اثر دامیان بریندل

کتاب ۲۸ ترفند قدرتمند که امنیت خانه شما را بیشتر می کند

معرفی کتاب ۲۸ ترفند قدرتمند که امنیت خانه شما را بیشتر می کند

۲۸ ترفند قدرتمند که امنیت خانه شما را بیشتر می‌کند اثری از دامیان بریندل است که به شما می‌آموزد چگونه سارقان را از هدف قرار دادن منزل و سرقت اشیاء قیمتی منصرف کنید.

 درباره کتاب ۲۸ ترفند قدرتمند که امنیت خانه شما را بیشتر می‌کند

آیا می‌دانستید در آمریکا روزانه از ۵۰۰۰ منزل سرقت می‌شود؟ یعنی آمار سالانهٔ سرقت منازل به ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ فقره در سال می‌رسد. اطمینان دارم یا کسی را می‌شناسید یا خودتان در گذشته قربانی این اتفاق بوده‌اید. احتمال اینکه در آینده هم هدف سارقین قرار بگیرید وجود دارد. تنها راه حل شما هوشیار بودن است. خوشبختانه راه‌ها و راهکارهای زیادی وجود دارند که با انجام آن‌ها می‌توانید خود، منزل و اموالتان را از سارقین در امان نگاهدارید و در این نبرد بی پایان دست پیش را داشته باشید.

البته این نکته را نیز به یاد داشته باشید که هرچقدر هم ما تلاش کنیم و فارغ از چیزی که آمارها نشان می‌دهند، نمی‌توان به شکل ۱۰۰% اطمینان حاصل کرد که منزلتان هدف یا مورد سرقت قرار نخواهد گرفت. کاری که می‌توانیم بکنیم استفاده از راهبردهایی است که سارقین احتمالی را منصرف کند و یا تلاش‌های آن‌ها برای سرقت را ناکام بگذارد. با انجام این کارها کفهٔ ترازو به سمت شما متمایل خواهد شد.

این کتاب در سه بخش به شما کمک خواهد کرد:

۱- دشمن خود را بشناسید؛۲- راهکارها؛ و ۳- دوازده مکان اختفای محرمانه برای اشیاء قیمتی و ارزشمند.

کتابی که پیش رو دارید با هدف ارائهٔ راهبردهای کارآمد و مفید و آن هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن طراحی و نگاشته شده است. به همین منظور نحوهٔ نگارش آن به صورتی است که به سرعت قابل مطالعه باشد.

 خواندن کتاب ۲۸ ترفند قدرتمند که امنیت خانه شما را بیشتر می کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که دوست دارند امنیت خانه خود را بیشتر از قبل تامین کنند مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب ۲۸ ترفند قدرتمند که امنیت خانه شما را بیشتر می کند

بیشتر سارقین در صورت باز بودن در یا پنجره از آن وارد منزل می‌شوند، برخی با استفاده از زور و شکستن در یا پنجره راه خود را باز می‌کنند و نهایتاً تعداد اندکی از سارقین با استفاده از کلیدی که از پیش بدست آورده‌اند یا شگرهای دیگر در را باز می‌کنند. اگر سارقی با استفاده از زور وارد منزل شود به احتمال زیاد این کار را توسط وسیلهٔ کوچکی همچون پیچ‌گوشتی، دیلم و یا چکشی که به همراه داشته انجام می‌دهد. همچنین برخی از سارقین سیم سامانهٔ دزدگیر یا تلفن را قطع می‌کنند تا کسی از ورود آنها مطلع نشود، ولی این دسته از سارقان بسیار کم و محدود هستند.

بیشتر سرقت‌های منزل در طول هفته و در روز روشن اتفاق می‌افتند. زمانی که مردم سر کار یا مدرسه هستند...و نه اینکه فقط شما منزل نباشید بلکه زمانی که همسایه‌های شما نیز حضور ندارند. همان‌طور که پیشتر اشاره کردم، بیشتر سارقین وقتی کسی در منزل حضور دارد دست به سرقت نمی‌زنند، ولی این گفته همیشه صادق نیست. هر چقدر هم که این حرف ترسناک به نظر برسد، برخی سارقین زمانی که در منزل حضور دارید برای سرقت وارد منزلتان می‌شوند. اگر این کار را در طول شب انجام دهند، احتمالاً دلیلشان برای این کار نبود نور کافی برای پنهان کردن خود و عدم شناسایی بوده است.

به خاطر داشته باشید که زمان بین ورود و خروج بیشتر سارقین از چند دقیقه فراتر نمی‌رود. این زمان طولانی نمی‌شود، زیرا سارقین می‌دانند کجا به دنبال آنچه می‌خواهند بگردند. کشوهای اتاق‌خواب، زیر دشک، کمد اتاق‌خواب، قفسهٔ داروها و کشوهای اتاق نهارخوری کاربردی‌ترین محل‌ها برای مخفی کردن اشیاء قیمتی هستند. با فرض اینکه شما اشیاء قیمتی خود (همچون پول نقد، جواهرات، داروها) را در این نقاط پنهان کرده‌اید، از شما خواهش می‌کنم در محل اختفاء اشیاء خود تجدیدنظر کنید.

نکتهٔ آخر آنکه، شواهد نشان می‌دهد سارقین از ورود و جستجو در مکان‌هایی همچون زیرزمین یا اتاق زیر شیروانی که امکان دارد به تله بیفتد و گرفتار شوند به شدت خودداری می‌کنند. مسلماً در صورت استفاده از این مکان‌ها برای پنهان کردن اشیاء قیمتی خود دسترسی خود شما هم به آن‌ها سخت خواهد شد، ولی می‌توانید به این مکان‌ها برای این کار فکر کنید.

نظرات کاربران

فرامرز
۱۴۰۱/۰۱/۲۸

این چیزایی که نوشته توی کشورای دیگه به درد میخوره، نه توی ایران که دزداش خلاقن و از هر راه ممکن استفاده میکنن برای دزدی.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۴۶۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان