دانلود و خرید کتاب دستنامه فعالیت‌های فرهنگی ویژه مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد محمد تابش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستنامه فعالیت‌های فرهنگی ویژه مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد اثر محمد تابش

کتاب دستنامه فعالیت‌های فرهنگی ویژه مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد

معرفی کتاب دستنامه فعالیت‌های فرهنگی ویژه مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد

کتاب دستنامه فعالیت‌های فرهنگی ویژه مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد اثری از محمد تابش و کبری راعی است. این کتاب دستورالعملی عالی برای تمام فعالانی است که در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت می‌کنند.

درباره کتاب دستنامه فعالیت‌های فرهنگی ویژه مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد

مساجد از گذشته دور، هم به عنوان محلی برای عبادت شناخته می‌شدند و هم پایگاهی دینی و فرهنگی به حساب می‌آمدند که مردم را از سراسر دنیا یا یک محله گردهم می‌آوردند. فعالان و مدیران مساجد می‌توانند از این امکان استفاده کنند تا مکانی برای تعلیمات و هدایات اسلامی و همچنین گسترش و پرورش فرهنگ و هنر داشته باشند. کما اینکه می‌توان استفاده از این فرهنگ و فضا را در تاریخ دور و نزدیک ایران و سراسر جهان اسلام مشاهده کرد. اما راز موفقیت این کار در چگونگی انجام آن است.

 محمد تابش و کبری راعی در کتاب دستنامه فعالیت‌های فرهنگی ویژه مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد،  به تعاریف، مفاهیم و اصول پایه در فعالیت و مدیریت مراکز فرهنگی پرداخته‌اند و کتابی کامل و جامع آماده‌ کرده‌اند که می‌تواند راهنمایی عالی برای تمام فعالان این حوزه باشد.

این کتاب هفت فصل دارد. نویسندگان در فصل اول به تاریخچه، فلسفه، اهداف و... کانون های فرهنگی هنری مساجد پرداخته‌اند و در فصل‌های بعدی تمام آنچه را که لازم است درباره این کار بدانیم، اعم از فرهنگ، کار و فعالیت فرهنگی، مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، کادر سازی، اصول مکاتبات اداری (نامه، گزارش و صورت جلسه) و مدیریت مالی کانون را فرا می‌گيريم.

کتاب دستنامه فعالیت‌های فرهنگی ویژه مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام مسئولان، مدیران و فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از  کتاب دستنامه فعالیت‌های فرهنگی ویژه مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد

 اگر آرمانهای انقلاب اسلامی مورد توجه و بازخوانی قرار گیرد مطمئناً انسان سازی و تربیت الهی انسان به عنوان اساسی ترین و مهمترین مؤلفه‌های آن به چشم خواهد خورد، چرا كه در فرهنگ و اند پیشه اسلامی موضوع تمامی حركت‌ها و جهت گیری‌ها انسان است و البته نه هر انسانی، بلكه انسان متعبد و انسانی كه قرار است خلیفه ا... باشد. 

لذا ضرورت توجه به ا یجاد و تقویت ساز وكار مناسب انسان سازی در جامعه، كاملاً ملموس می‌باشد . مسلماً یكی از بهترین قالب‌های مناسب از حیث ساختار ، نیروی انسانی ، رو یكرد، اركان شكلگیری و پو یایی جهت كادرساز ی و رشد و اعتلا ی نیروی انسانی طراز انقلاب اسلامی، مسجد است.

مسجد در رویكرد الهی و انسانی و در اركان و نیروی انسانی با حضور روحانی آشنا به مبانی دینی و مراكزی چون پایگاه مقاومت بسیج و كانونهای فرهنگی هنری و ... تحقق ا ین امر را ممكن خواهد ساخت. البته ذكر این نكته نیز اهمیت دارد كه مساجد ما تا سطح ایده‌آل و مطلوب خود فاصله دارد و همت تمامی عوامل، دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم را می‌طلبد تا بتواند هویت و تفكر جوانان را با به كارگیری روش‌های صحیح ، متناسب، خلاقانه و محتوای اسلامی پایه گذاری نموده و احیاء نماید و با ارائه شناخت صحیح مسئولیتهای فردی، اجتماعی و جبران غفلت‌های گذشته ، سبب تقویت و تعمیق باورها، نگرش و رفتارهای دینی و معنادار كردن زندگی نوجوانان و جوانان به عنوان حافظان ارزش‌های والای اسلام  و انقلابی باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
۸,۰۰۰
۵۰%
تومان