دانلود و خرید کتاب یادگیری مادام العمر صدیقه کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب یادگیری مادام العمر

کتاب یادگیری مادام العمر نوشته صدیقه کریمی یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته‌های تربیت معلم این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

ایده‌های جامعه یادگیری و یادگیری مادام العمر در سال‌های اخیر به طور جدی مورد توجه قرار گرفته و به عقیده صاحبنظران، انقلابی کپرنیکی در عرصه تعلیم و تربیت به وجود آورده است. مطابق با ایدۀ اول، جوامع بشری باید به جامعه هایی تبدیل شوند که در آن انسان‌ها در سراسر دوران زندگی در حال یادگیری هستند. بر اساس ایدۀ دوم، نظام‌های آموزشی به ویژه آموزش عالی برای تحقق این ایده ها، از یک سو، باید به پرورش یادگیرندگانی بپردازند که بخواهند و بتوانند به یادگیری در بقیه دوران زندگی ادامه دهند و از سوی دیگر، به گسترش فرصت‌های یادگیری بپردازند.

 در این کتاب نتایج پژوهش‌های مربوط به وظیفۀ اول یعنی پرورش یادگیرندگان مادام العمر ارائه شده است. به عبارت دیگر، این کتاب به بررسی این موضوع پرداخته است که در انتخاب اهداف، محتوا و سازماندهی آن، روش تدریس و شیوه ارزشیابی آموخته‌های دانشجویان باید چه ملاحظاتی در نظر گرفته شوند. همچنین، چه خدمات علمی- پژوهشی باید در اختیار آنان قرار گیرد. با توجه به محدودیت منابع فارسی در زمینه یادگیری مادام العمر، این کتاب اطلاعات مفید و سازنده‌ای را در اختیار پژوهشگران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت قرار می‌دهد.

کتاب تخصصی یادگیری مادام العمر یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.





نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان