دانلود و خرید کتاب وقتی فرزندانتان دکمه عصبانیت شما را فشار می دهند و شما چه باید بکنید بانی هرلیس ترجمه آذین رحیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقتی فرزندانتان دکمه عصبانیت شما را فشار می دهند و شما چه باید بکنید اثر بانی  هرلیس

کتاب وقتی فرزندانتان دکمه عصبانیت شما را فشار می دهند و شما چه باید بکنید

معرفی کتاب وقتی فرزندانتان دکمه عصبانیت شما را فشار می دهند و شما چه باید بکنید

بانی هرلیس، نویسنده و روانشناس است.

«وقتی فرزندتان دکمه‌ عصبانیت شما را فشار می‌دهد» راجع‌به مسئولیت‌پذیری و نقش پدر و مادر در مجادله صحبت می‌کند و همچنین به شما یاد می‌دهد که چگونه عکس‌العمل‌های خود را خنثی کنید، بطوری که بچه‌ها نتوانند در نقش شما به عنوان والدین مداخله کنند. همچنین دکمه‌های شما را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد.

اقتدار شما زمانی که کنترل خود را در موقع خشم یا عقب‌نشینی از دست می‌دهید از بین خواهد رفت و از آن طرف فرزند شما زمانی که دکمه‌ شما را فشار دهد و ببیند که چیزی شعله‌ور نشده، شکست خورده محسوب می‌شود. اقتدار زمانی بازمی‌گردد که شما بتوانید به وضوح و بی‌طرفانه عکس‌العمل نشان دهید و همچنین فرزندتان هم حس امنیت خود را بازیابد. این کتاب در این راه به شما کمک خواهد کرد.

ما والدین برای اینکه از فشار دادن دکمه‌ عصبانیت‌مان جلوگیری کنیم آنها را تنبیه می‌کنیم که این کار اغلب مشکل اصلی را بدتر کرده و وارد چرخه‌ خشم و سرزنش می‌کند. این کتاب راجع‌به این نیست که چطور با فرزندانتان رفتار کنید که دیگر دکمه‌ عصبانیت شما را فشار ندهند، بلکه راجع‌به این است که چگونه والدینی باشیم که آرزویش را داریم؛ والدینی که خود شما مانع از بوجود آمدن آنها می‌شوید!

نویسنده بعد از بیش از ده سال تدریس در کلاس‌های آموزش برای والدین، دریافته که بیشتر والدین سرخورده‌تر از قبل به کلاس بازمی‌گردند. این والدین مطمئن بودند که با یاد گرفتن مهارت‌های جدید کاملاً موفق خواهند بود؛ اما چیزی در این میان دخالت داشت که باعث می‌شد آنها موفق نشوند و آن این بود که دکمه‌های عصبانیت آنها قبلاً فشار داده شده بود. هیچ مهارتی نمی‌تواند به پدر و مادری که دکمه‌های عصبانیت آنها از قبل فشار داده شده است کمک کند.

نظرات کاربران

غزاله رفیعی
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

خیلی عالیه به نظرم والدین باید بخونن... شاید مثل من بفهمن که خیلی از برآشفتن هامون برای درونیات خودمون هست نه اون بچه

Hokmabady
۱۳۹۵/۰۶/۲۱

این کتاب یکی از بی نظیرترین کتاب های تعلیم و تربیت هست که برای هر بزرگسالی برای داشتن ارتباط درست با فرزندان حاضر یا اینده واقعا ضرروی است... حتما مطالعه کنید واقعا در نگاه و دیدگاهتون تاثیرگذار خواهد بود!

bahri
۱۳۹۵/۱۰/۰۱

بسیار عالی به تمام مادران که کودک خردسال دارند توصیه میکنم... البته درکنارش حتماً حتماً کتاب های من دیگرما رومطالعه کنند که واقعا کاربردیه

فروز
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

یه کتاب بی نظیر برای پدر و مادرها با ترجمه روان

mehri.setayesh
۱۴۰۰/۰۱/۲۴

👎

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۰)
فرزندان شما فرزندان شما نیستند. آنها پسران و دختران خودِ زندگی هستند. آنها از طریق شما می‌آیند نه از شما، آنها با شمایند اما نه متعلق به شما. شاید شما بتوانید عشق‌تان را به آنها بدهید ولی نه افکارتان را، زیرا آنها خود دارای افکار خودشان هستند، شاید شما به جسم آنها پناه دهید نه روح آنها، زیرا روح آنها در خانه‌ی فردا مسکن دارد، شاید بخواهید مانند آنها شوید، اما از آنها نخواهید که مانند شما شوند. زیرا زندگی نه به عقب برمی‌گردد و نه با دیروز می‌ماند.
forogh.m
وقایع و احساسات معمولاً خارج از کنترل ما هستند. اما عکس‌العمل‌های ما تحت کنترل ما هستند. برای تغییر دادن عکس‌العمل‌هایمان باید تصورات خود را عوض کنیم.
آفتاب
هیچ چیزی خوب یا بد نیست، بلکه این فکر ماست که باعث آن می‌شود. / ویلیام شکسپیر/
forogh.m
فرزندان ما در فشار دادن دکمه‌ی عصبانیت ما از هر کس دیگری ماهرترند. آنها می‌توانند خیلی زود ما را به آدمی تبدیل کنند که[ بارها]سوگند خورده بودیم هرگز آنگونه نخواهیم شد.
iMustbeFaty :/
چیزی که ما شدیداً از والدین خود می‌خواستیم چیزی است که به سختی می‌توانیم به فرزندانمان بدهیم.
Hadise Zare
شما عجله دارید که به موقع به مقصدی برسید؛ ناگهان شخصی با فاصله چند سانتی‌متری جلوی ماشین شما می‌پیچد. در خلوت ماشین خودتان با فریاد ناسزا می‌گویید، بوق می‌زنید، چراغ‌های ماشین‌ را روشن می‌کنید و در تصورتان دکمه‌ای را فشار می‌دهید که چهار نیزه به چهار چرخ ماشین مقابل فرو رود و هر چهار تای آنها را پنچر کند. در این وضعیت فکری، هیچ‌گاه به ذهن شما خطور نمی‌کند که راننده آن ماشین هیچ خصومت شخصی با شما ندارد. احتمالاً به او خبر رسیده که زنش در حال وضع حمل است، یا پسرش با ماشین تصادف کرده، و یا اینکه کلاً راننده ای بی‌احتیاط و عجول است. صرف‌نظر از دلیل کار او، کار عاقلانه این است که سرعت اتومبیل خود را کم کنید و از درگیری احتراز کنید.
shakiba eskaf
والدین مسئول رفتار فرزندانشان نیستند. والدین بخاطر عکس‌العملشان نسبت به رفتار فرزندشان مسئول هستند
زهره
رفتارهای غیرارادی و خارج از کنترل از ضمیر ناخودآگاه ما سرمی‌زنند که عادت‌ها، عقاید و احساسات قدیمی و ناخواسته در آن ذخیره شده‌اند.
زهره
بچه‌ها به‌دلیل اینکه خوششان می‌آید فریاد نمی‌کشند، مشت نمی‌زنند و یا فحش نمی‌دهند. آنها این کارها را می‌کنند تا چیزی بما بگویند. علائمی که آنها برای ما می‌فرستند، از اولین گریه‌ها قبل از اینکه زبان باز کنند تا رفتار گستاخانه‌ی آنها در سنین نوجوانی، باید به منزله درخواست کمک منظور شود، نه ابزاری برای آلت دست قرار دادن ما. این کار چه سودی برای آنها دارد؟ آنها می‌خواهند که ما مسئولیت بعهده بگیریم، به آنها اهمیت دهیم، و در کنارشان باشیم. چرا باید آنها ما را آلت دست قرار دهند؟
forogh.m
ما مسئول رفتارهای غیرارادی خود هستیم
bahar

حجم

۵۲۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

حجم

۵۲۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

قیمت:
۳,۵۰۰
تومان