دانلود و خرید کتاب چشم اندازی به شگفتی های نجوم سیمون هالند ترجمه هدیه اصغرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چشم اندازی به شگفتی های نجوم اثر سیمون هالند

کتاب چشم اندازی به شگفتی های نجوم

نویسنده:سیمون هالند
امتیاز:
۳.۸از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چشم اندازی به شگفتی های نجوم

کتاب چشم اندازی به شگفتی های نجوم اثری جذاب و پر از دانستنی‌های جالب از سیمون هالند است که با ترجمه هدیه اصغرپور برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به نجوم، ستاره‌ها و سیاره‌ها نوشته شده است.

درباره کتاب چشم اندازی به شگفتی های نجوم

مدت‌های زیادی است که دانشمندان نجوم و ستاره‌شناسی در پی کشف حیات در سیارات و حتی کهکشان‌های دیگر هستند. هرچند تا به امروز، زمین به عنوان تنها سیاره‌ای شناخته شده است که حیات در آن به این شکل گسترده وجود دارد اما در برخی سیاره‌های دیگر هم نشانه‌هایی از حیات و زندگی موجودات میکروسکوپی دیده شده است. 

بهرحال، کشف و درنوردیدن کهکشان‌ها و پا گذاشتن روی سیاره‌ها و ستاره‌های دیگر، سال‌های سال است که آرزوی بشر بوده است. اما جهان بیکرانی که ما در آن زندگی می‌کنیم چنان بزرگ است که ما حتی هنوز همه آن را کشف نکرده‌ایم، کهکشان راه شیری، که محل زندگی ما و محل قرار گرفتن منظومه شمسی است، تنها یکی از هزاران کهکشانی است که در دنیا وجود دارد. با این حال، لذت کشف و دانستن جهان، لذتی است که هرگز تکراری نمی‌شود و هر بار با خودش، شگفتی‌هایی به ارمغان می‌آورد.

سیمون هالند در کتاب چشم اندازی به شگفتی های نجوم، مخاطبانش را با ستاره‌ها و سیارات آشنا می‌کند. او نوجوانان را با خود همراه می‌کند تا سفری شگفت‌انگیز و خارق‌العاده را به دنیای درون منظومه شمسی تجربه کنند. بر روی سطح ماه قدم بگذارند و حرارت خورشید را روی پوستشان احساس کنند. این کتاب برای تمام آن‌هایی است که دوست دارند درباره محل زندگی خود، زمینی که روی آن زندگی می‌کنیم، ستاره‌ها و سیاره‌ها و کهکشان‌ها و ... بیشتر بدانند.

کتاب چشم اندازی به شگفتی های نجوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب چشم اندازی به شگفتی های نجوم اثری شگفت‌انگیز برای تمام نوجوانانی است که دوست دارند با ستاره‌ها و سیارات آشنا شوند و سفری را به اعماق کهکشان تجربه کنند.

بخشی از کتاب چشم اندازی به شگفتی های نجوم

نزدیک‌ترین همسایه به ما

ماه نزدیکترین جرم فضایی به ما و بعد از غروب آفتاب درخشانترین چیز در آسمان است. ماه خیلی نزدیکتر از خورشید به ما است و هرچند که در آسمان بزرگ به نظر میرسد ولی خیلی کوچکتر از خورشید است.

آن بالا کاملا ساکت است

وقتی چیزی صدا ایجاد میکند، این صدا در هوای اطراف گوشهای ما پخش میشود.

دنیای اطراف ما پر از هوا است و به همین دلیل ما میتوانیم صداهای خیلی زیادی را بشنویم. ولی در فضا هیچ هوایی وجود ندارد. حتی اگر بتوانیم یک گروه ارکستر را به فضا ببریم و کنار آن بنشینیم، نمیتوانیم صدای موسیقی را بشنویم، حتی صدای طبل هم در فضا شنیده نمی‌شود.

سیاره زنده 

زمین تنها سیاره‌ای است که میدانیم موجودات زنده میتوانند در آن زنده بمانند. گیاهان و حیوانات مختلف بسیار زیادی روی کره زمین زندگی می‌کنند. تعداد این جانوران آنقدر زیاد است که هیچکس همه آنها را نشمرده و تعدادشان را نمی‌داند. گیاهان و حیوانات برای زنده ماندن به آب و گازی به اسم اکسیژن نیاز دارند. روی زمین مقدار زیادی آب و اکسیژن وجود دارد.

نظرات کاربران

کاربر ۳۳۷۹۷۵۳
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

کتاب خوب و جالبی بود داخل این کتاب اطلاعات خوبی نوشته شده و برای کسانی که به نجوم و فضا علاقه دارن بسیار جذاب هست اما بیشتر اطلاعاتی که داخل این کتاب نوشته شده در حد پایه هست و برای کسانی

- بیشتر
{[kamand]}
۱۴۰۱/۰۳/۲۰

خیلی بچه گونه است

کاربر ۴۶۲۳۴۴۰
۱۴۰۱/۰۳/۱۹

این کتاب خیلی عالیه من از بچه کتاب نجوم خیلی دوست داشتم این کتاب بهترین کتاب نجوم یک تا بحال دیدم من حتما پیشنهاد می کنم که بخریم و بخونیم عالی بود

کاربر ۴۰۷۹۲۶۳
۱۴۰۰/۱۱/۱۵

خیلییییی بچه گونه هستش

(◉‿◉) گیتا (◉‿◉)
۱۴۰۲/۰۳/۳۱

من اطلاعات زیادی دارم به قران

کاربر ۵۸۶۷۹۳۰
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

به نظر من این کتاب فوق العاده است دوستان عزیز لطفاً از خرید این کتاب پشیمان نشوید که مثل من علاقه به نجوم دارد این کتاب را حتما تهیه کنند

کارن احمدی
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

کتاب خیلی خوبیه

کاربر ۳۲۸۵۵۳۶
۱۴۰۰/۰۳/۲۹

بذاریدش 10000 تومن لطفا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۷ صفحه

حجم

۱۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۷ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان