دانلود و خرید کتاب محصول و مدیریت محصول حسن سلطانی صفت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محصول و مدیریت محصول اثر حسن سلطانی صفت

کتاب محصول و مدیریت محصول

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب محصول و مدیریت محصول

کتاب محصول و مدیریت محصول نوشته حسن سلطانی است. کتاب محصول و مدیریت محصول که انتشارات آفتاب گیتی منتشر کرده است که محصول به عنوان مهم‌ترین بخش کسب و کار می‌پردازد.

درباره کتاب محصول و مدیریت محصول

محصول رکن اصلی هر آن چیز کلی است که در بازار عرضه می‌شود. برنامه بازاریابی با طراحی چیزی آغاز می‌شود که برای مشتریان هدف فایده دارد. محصول همان چیزی است که سازمان‌ها براساس آن روابط سودآور با مشتریان خود بنا می‌کنند.

چیزی که شرکت در بازار عرضه می‌کند، اغلب ترکیبی از کالاهای عینی و خدمات غیر عینی است و هریک از اجزا ممکن است بخش کوچک یا بزرگی از کل باشد. از یک طرف آنچه که به بازار عرضه می‌شود ممکن است یک کالای عینی محض مانند صابون، خمیردندان یا نمک باشد.

از طرف دیگر بحث خدمات محض است که در این زمینه محتوای هر آنچه عرضه می‌شود عمدتا خدمات است. امروزه با تبدیل شدن کالا و خدمات به اقلامی معمولی بسیاری از مدیران محصول سعی می‌کنند ضمن ورود به سطحی جدید به مشتریان خود فایده‌رسانی می‌کنند.

کمتر سازمانی پیدا می‌شود که تنها یک محصول عرضه نماید غالب سازمانها سبد محصولات مختلفی را به بازار عرضه می‌نمایند سازمان‌ٔهایی که برایشان فروش تنوع محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است باید مدیریت محصول را جدی بگیرند، مدیران محصول بهتر است محصولات کند فروش را کنار محصولات پرفروش خود عرضه نموده تا سودآوری خطوط محصول را افزایش دهند.

یک مدیر محصول، مسئول تحقیق، تدوین استراتژی، طراحی نقشه راه و تعریف ویژگی‌های یک محصول است. مسئولیت مدیرمحصول می‌تواند فراتر هم باشد مانند پیش‌بینی، بازاریابی، محاسبات و نتایج سود و زیان یک محصول هم می‌شود.  در واقع کار مدیر محصول پیش از شروع تولید و در هنگام ایده‌یابی و برنامه‌ریزی برای محصول مورد نظر شروع می‌شود. در نهایت مدیران محصول باید با کلیات و مفاهیم کالاها و خدمات آنچه که به بازار عرضه می‌شود به صورت تئوری و عملیاتی آشنا باشند تا سازمان‌های ما بتوانند در حوزه محصول و مدیریت محصولات موفق عمل نمایند. در قلب هر سازمان تجاری برنده، یک محصول بزرگ و موفق قرار دارد. محصول مهم‌ترین عنصر بازاریابی است. در اکثر موارد، رهبران بازار محصول یا خدمتی بسیار با کیفیتی که ارزش زیادی برای مشتریان خلق می‌کند را به بازار عرضه می‌کنند.

داستان موفقیت برندهای مختلف اولین و مهم‌ترین ترکیب از عناصر بازاریابی یعنی کالا را نشان می‌دهد. اگر مردم از محصولی خوششان نیاید تمام هزینه‌های تبلیغات و پیشبردی برای فروش آن محصول بی‌ثمر خواهد ماند. سازمان‌ها برای حضور در بازار باید تعیین کنند چه چیزی می‌خواهند عرضه کنند که نیازها و خواسته‌های مشتریان را تامین نماید.

مشتری درباره ارکان سه گانه آن چیزی که به بازار عرضه می‌شود قضاوت می‌کند. این ارکان سه گانه ویژگی‌های کالا، کیفیت کالا و ترکیب خدمات و کیفیت آن و مطلوب بودن قیمت فروش است. این ارکان سه گانه باید به گونه‌ای بسیار ظریف در آنچه که دربازار ارائه می‌شود با هم تلفیق شوند.

خواندن کتاب محصول و مدیریت محصول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان