دانلود و خرید کتاب خط مشی های امنیتی در دیتاسنترها لارنس میلر ترجمه علیرضا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خط مشی های امنیتی در دیتاسنترها اثر لارنس میلر

کتاب خط مشی های امنیتی در دیتاسنترها

نویسنده:لارنس میلر
انتشارات:نشر سایبان
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خط مشی های امنیتی در دیتاسنترها

کتاب خط مشی های امنیتی در دیتاسنترها نوشته لارنس میلر راهکارهایی برای مدیریت آسان‌تر مراکز داده است. این کتاب را نشر سایبان زیرنظر موسسه دیده‌بان آی‌تی  منتشر شده است. این موسسه با بهره‌گیری از بیش از بیست سال سابقه و تجربه مدیران، متخصصان روزنامه نگاری، گرافیک و آی‌تی و همچنین حضور موثر و مستمر در دوره‌های مختلف نمایشگاه‌های داخلی و منطقه‌ای از سال ۱۳۸۶ فعالیت رسمی خود را به عنوان تنها موسسه روابط عمومی کشور در حوزه آی تی، آغاز کرده است. 

به موازات رشد صنعت آی‌تی در کشور و همچنین ضرورت امر اطلاع‌رسانی در این حوزه، موسسه دیده‌بان آی‌تی نیز فعالیت‌های خود را در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی گسترده‌تر کرد.

در حال حاضر مشاوره تخصصی در زمینه طرح‌های اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، برگزاری سمینارهای عمومی و تخصصی، طراحی، نگارش، تدوین، انتشار و توزیع نشریات و خبرنامه‌های اختصاصی، طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی به همراه پوشش خبری حضور در نمایشگاه و طراحی و همچنین نشر کتاب از جمله فعالیت‌های این موسسه است. ترکیب تجربه و توانایی روزنامه‌نگاری با دانش فنی و شناخت کامل حوزه آی‌تی و همچنین حضور فعال در مجامع صنفی و تشکل‌های آی‌تی، سه ضلع تشکیل دهنده مثلث توانمندی‌های موسسه دیده بان آی تی به شمار می‌رود.

درباره کتاب خط مشی های امنیتی در دیتاسنترها

مدیریت و تنظیم دســتی سیاست‌ها و خط مشــی‌های پیچیده امنیتی در بین تمامی دستگاه‌ها و تیم‌های عملیاتی برای تأمین نیازمندی‌های کسب وکار، ریسک‌های امنیتی و الزامات انطباقی، غالباً به افزایش هزینه‌ها و ناتوانی در همگام شدن با سرعت کسب وکار منجر خواهد شد، زیرا این روزها سیاست‌های امنیتی نیز همگام با افزایش وسعت و پیچیدگی شبکه‌های سازمانی، مراکز داده و زیرساخت‌های امنیتی محافظ آنها، دچار رشد فزاینده می‌شوند. کتاب خط مشی های امنیتی در دیتاسنترها به زبان ساده کوشیده است در مدیریت صحیح امنیت مرکز داده، فعالان کسب وکارهای گوناگون را یاری کند.  اگرچه موضوعات مدیریت سیاست‌های امنیتی موجود در این کتاب همه سازمان‌ها را در هر اندازه ای خطاب قرار می‌دهد، راهکارهای ارائه شده در آن بیشتر مربوط به سازمان‌های بزرگ و پیچیده است. مدیریت خط مشــی‌های امنیتی در مرکز داده به زبان ســاده پیچیدگی فزاینده مدیریت امنیت سازمان‌های کوچک و بزرگ را بررسی می‌کند و به ریسک‌هایی می‌پردازد که امنیت و ساز و کارهای کسب و کار شما را هدف گرفته اند. همچنین، راه کارهایی ارائه می‌دهد که کمک‌تان می‌کند امنیت مرکز داده خود را به درستی مدیریت کنید. 

خواندن کتاب خط مشی های امنیتی در دیتاسنترها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار که می‌خواهند پیشرفت کنند پیشنهاد می‌کنیم



نظرات کاربران

کاربر ۴۶۷۷۱۰۶
۱۴۰۱/۰۸/۰۳

سلام در این ودربرنامه در خط کشی الان کوپی شد خوتاهشتن پیگیری ار سمت امنت بشه مهدی خانمرادس. تمام کتالب من برداشتن. قیمت گذاری کردن جنذ حلانم مادرجند ها درطلاقجع ودرکتاب هی من. مهدی خلانمرالذی خستم هستم09358068811بپن بیشتر اعهمیت بدی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۶۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان