دانلود و خرید کتاب قانون ۵ ثانیه (خلاصه کتاب) مل رابینز ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون ۵ ثانیه (خلاصه کتاب) اثر مل رابینز

کتاب قانون ۵ ثانیه (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب قانون ۵ ثانیه (خلاصه کتاب)

میکرو کتاب قانون ۵ ثانیه نوشته مل رابینز است که با ترجمه فاطمه فراهانی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهدبا شجاعت، زندگی، کار و اعتمادبه‌نفس خود را بهبود ببخشید.

درباره کتاب قانون ۵ ثانیه

همه ما در زندگی با ترس، نگرانی، به تعویق انداختن کارها و عدم اعتمادبه‌نفس روبرو شده‌ایم. اما در اکثر مواقع به دلیل عادت کردن به چنین مواردی همواره تسلیم می‌شویم و اجازه می‌دهیم که کنترل ما را به دست بگیرند. «قانون پنج ثانیه» به شما کمک می‌کند تا ضمن رها کردن ناراحتی‌های فکری و احساس‌های مخرب، روی تمام جزئیات زندگی خود کنترل داشته باشید و تعلل در تصمیم‌گیری‌ها را کنار بگذارید.

مِل رابینز (Mel Robbins) نویسنده، مربی توسعه شخصی و سخنران برتر انگیزشی است. او در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی زیادی صحبت کرده و به سوالات مردم در خصوص قانون پنج ثانیه پاسخ داده است. برنامه‌های رابینز در حال حاضر مخاطبان بسیار زیادی دارد. رابینز نویسنده کتاب‌های بسیار معروفی به نام «از اینکه بگویید من خوبم، دست بردارید» و همچنین «قانون پنج ثانیه» است. 

خواندن کتاب  قانون ۵ ثانیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  قانون ۵ ثانیه

لازم نیست از قانون ۵ ثانیه فقط برای کارهای سخت استفاده کنید. مثل مارگارت (Margaret) باشید. او قانون پنج ثانیه را برای زمانی استفاده کرد که حس و حال انجام ورزش مورد علاقه خود یعنی دویدن روی تردمیل را نداشت. او حالا می‌تواند صبح زود از خواب بیدار شود و خوشحال و سرحال روی تردمیل بدود و روز شادی برای خود بسازد.

مال (Mal) شجاعت اینکه با رئیس خود حرف بزند را نداشت. او می‌خواست به رئیس خود بگوید که چه اهدافی را در شغل مورد علاقه خود دنبال می‌کند. وقتی این قانون را به کار گرفت توانست حرفش را بزند و موقعیت خوبی برای خودش ایجاد کند.

نکته جالب این است که این قانون، قدرت جادو کردن طرف مقابل شما را دارد. رئیس مال از او حمایت کرد. رئیس همیشه اینگونه نبود و کسی نمی‌توانست به راحتی با او ارتباط برقرار کند، اما مال توانست این مشکل را با کمک قانون پنج ثانیه برطرف کند.

افراد وقتی این قانون را مورد استفاده قرار دادند از شیرین بودن آن اطمینان پیدا کردند. این شیرینی وقتی به وجود می‌آید که شما نتیجه آن را با چشم خودتان ببینید و درک کنید. پس از آن متوجه می‌شوید که عمری در خواب به سر می‌بردید و حالا زندگی برایتان معنای دیگری دارد.

اجازه دهید به شما نکته مهمی را بگویم. همه شما در گذشته از این قانون استفاده کرده‌اید. آن زمان‌هایی که تحت فشار شدید بودید و از هر طرف به عمق زندگی‌تان ضربه وارد می‌شد، تصمیمات مهمی گرفتید. در این تصمیم‌گیری به ترس، نگرانی و همه موارد منفی پشت کردید و فقط روی نیروهای مثبت خود مثل شجاعت، قدرت و اعتمادبه‌نفس متمرکز شدید. تنها پنج ثانیه داشتن شجاعت، چنین قدرتی را در شما ایجاد می‌کند.

شما در لحظه‌های حساس زندگی به ندای قلبتان گوش داده‌اید و توانستید از همه خطرها به سلامت عبور کنید. هنگام شجاعت مغز خاموش می‌شود و از ارسال امواج منفی و مخرب خودداری می‌کند. شما هم به اولین صدایی که از قلب‌تان بیرون می‌آید به راحتی گوش می‌دهید و آن را می‌پذیرید. با احترام گذاشتن به تصمیم قلب‌تان، شما به خودتان احترام می‌گذارید. اعلام می‌کنید که به خودتان اطمینان دارید و برای اینکه تصمیمی بگیرید، تنها داشتن پنج ثانیه زمان برایتان کافی خواهد بود. آن وقت به سمت فرصت‌های بزرگ، شادی‌های زندگی و همچنین روابطی بی‌نظیر، حرکت می‌کنید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۳۳٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان