دانلود و خرید کتاب قدرت تنهایی مریم اسدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت تنهایی اثر مریم اسدی

کتاب قدرت تنهایی

نویسنده:مریم اسدی
امتیاز:
۴.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت تنهایی

در کتاب قدرت تنهایی اثر مریم اسدی یاد می‌گیرید که چگونه با ناملایمات زندگی کنار بیایید و به زندگی خود معنا ببخشید.

 درباره کتاب قدرت تنهایی

انسان متفاوت‌ترین موجود دنیاست. یک انسان برای پیدا کردن خود واقعی‌اش گاهی نیاز دارد از آدم‌هایی که دوستشان داشته دور شود از کسی که روزها و ساعت‌ها و لحظه‌هایی که کنار آن فرد گذرانده و دیگر نمی‌تواند مثل قبل کنار آن فرد باشد. بسیاری از انسان‌ها با رفتن این افراد احساس پوچی و حس تنهایی می‌کنند اما دقیقا همین رفتن‌ها است همین تنها ماندن‌ها است که از ما یک انسان قوی می‌سازد و باعث می‌شود خودمان را پیدا کنیم و برای رشد و بهبود زندگی‌مان تلاش کنیم.  

انسان‌ها در اوج تنهایی تازه متوجه می‌شوند چه کسی هستند و جز خودشان نباید کسی را دوست داشته باشند. کتاب قدرت تنههایی به شما می‌گوید بیایید قبل از اینکه تنهایی را به ما بیاموزند و بهمان ضربه بزنند، خودمان تنهایی را یاد بگیریم و  همیشه یادمان باشد ما برای بهترین بودن اینجا هستیم. بهترین بودن و بهترین شدن. 

در این کتاب آنچه برای رسیدن به آسایش و آرامش روح و جسم و زندگی روشن‌فکرانه لزم است توضیح داده شده است. این کتاب کمک می کند  تا یک زندگی خوب را پرورش دهیم. اولین تغییر ما را از نیستی به سوی هستی می برد. یعنی از روح به جسم. بنابراین اولین فصل این کتاب از آرزو تا معناست... یعنی آرامش درونی که شروعش تغییر است و برای آمادگی بهتر باید به مبدا باز گردیم و شروع را با آرامش درونی خود برای رسیدن به موفقیت آغاز کنیم و با تنهایی و تلاش خود آن را به دست آوریم. بیشتر انسان‌ها از تنهایی خود به خوبی استفاده می‌کنند و برخی بالعکس؛ این کتاب اینجا است تا به دسته دوم کمک کند.

 خواندن کتاب قدرت تنهایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و خودیاری


 



نظرات کاربران

کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
۱۴۰۰/۰۳/۱۴

توصیه های خوبی داره اما نویسنده یه دختر نوجوانه و ظاهرا این کتاب رو پس از یک شکست عشقی نوشته. اواخر کتاب به این موضوع اشاره می کنه اما در خط به خط کتاب حتی جاهایی که توصیه به آرامش

- بیشتر
Reza Nouri
۱۴۰۱/۰۳/۲۹

فوق العاده بود، به عنوان کسی که یک دوره سخت و سنگینی رو به تازگی پشت سر گذاشتم، این کتاب بهترین منبعی که می‌تونه با کلمات و جملات زیباش تمامی مسیر های صحیح یا غلط مارو در گذشته و حتی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۴۲۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان