دانلود و خرید کتاب هوش هیجانی موثر بر روابط اجتماعی هادی سلطانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش هیجانی موثر بر روابط اجتماعی اثر هادی سلطانی

کتاب هوش هیجانی موثر بر روابط اجتماعی

نویسنده:هادی سلطانی
امتیاز:
۲.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هوش هیجانی موثر بر روابط اجتماعی

کتاب هوش هیجانی موثر بر روابط اجتماعی اثری از هادی سلطانی در حوطه روان‌شناسی و علوم اجتماعی درباره تاثیر هوش هیجانی بر روابط اجتماعی است.

درباره کتاب هوش هیجانی موثر بر روابط اجتماعی

مدّت‌های طولانی مُصلحان اجتماعی و بزرگان تعلیم‌وتربیت وجود آدمی را ترکیبی از جسم و روان می‌دانستند. و در نهایت هوش آدمی را مطرح کردند و آنرا هوش عقلی نام نهادند. و حال ثابت شده است که هوش عقلی تضمین‌کننده‌ی موفقیّت هر آدمی در همه‌ی صحنه‌های زندگی نیست. برای اثبات این موضوع می‌توان به ناکامی و سَرخوردگی از تمدن مادی در غرب را اشاره کرد. و همانطور که راسل ـ سارتر ـ یونگ ـ فروم و مارکوزه گفته‌اند عقل و یا هوش عقلی بتنهایی باعث شده که انسان با دست خود زمینه‌ی نابودی خود را فراهم کرده است.و حال آنچه که مطرح می‌شود هوش هیجانی است که به کُمک هوش عقلی آمده و می‌تواند انسان را متعالی سازد.

هوش هیجانی همان احساس عاطفه و خلق‌وخوی است. هوش هیجانی همان شناخت از خود و دیگران است. هوش هیجانی شناخت رفتار خود و دیگران می‌باشد. هوش هیجانی پی بُردن به حالتِ فیزیولوژیکی فرد مقابل می‌باشد. هوش هیجانی همان است که فرد بتواند عواطف خود و دیگران را کنترل و بین عواطف مثبت و منفی فرق بگذارد. افرادی که دارای هوش هیجانی بالا هستند با اطمینان می‌توان گفت که در امور اجرایی ـ مدیریت و کلیه مراحل زندگی موفق هستند

 کتاب هوش هیجانی موثر بر روابط اجتماعی به قلم دکتر هادی سلطانی، مشاور و مدرس آموزش خانواده مدارس شهر تهران نوشته شده است. نویسنده در این کتاب ابتدا هوش هیجانی را تعریف کرده و سپس در ده فصل تاثیر هوش هیجانی بر روابط اجتماعی را بررسی کرده است. تفاوت‌های هوش هیجانی با هوش عقلی، عوامل موثر بر هوش هیجانی، روابط همسران در هوش هیجانی، روابط والدین و فرزندان در هوش هیجانی و اهمیت هوش هیجانی در دوران کودکی از مهم‌ترین مباحتی هستند که در این کتاب به انها پرداخته شده است.

 خواندن کتاب هوش هیجانی موثر بر روابط اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه مندان به مباحث روان‌شناسی مخاطبان این کتاب اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۷۹۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان