دانلود و خرید کتاب ده برابر خوشحال تر اوئن اوکین ترجمه گل مریم ناظر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ده برابر خوشحال تر اثر اوئن اوکین

کتاب ده برابر خوشحال تر

معرفی کتاب ده برابر خوشحال تر

کتاب ده برابر خوشحال تر اثری از اوئن اوکین با ترجمه گل مریم ناظر است. این کتاب قرار است به ما کمک کند تا در برابر تهدیدها و تحریک‌ها ایستادگی کنیم و روش‌هایی برای تسکین خود بیابیم. این کتاب یک کتاب خوددرمانی است که در از بین بردن احساس ناراحتی، اندوه و افسردگی مفید است.  

کتاب ده برابر خوشحال تر، اثری جذاب است که به ما کمک می‌کند تا زندگی خود را در مسیر شادی و خوشحالی قرار دهیم. هدف اصلی اوئن اوکین از نوشتن این کتاب این است که به ما یاد بدهد با احساسات ناخوشایند خداحافظی کنیم و یاد بگیریم چگونه از خود در برابر تهدیدها مقاومت کنیم. تحریک‌ها را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کنیم و در نهایت روش‌هایی برای تسکین خودمان از درد و اندوه به دست بیاوریم.

کتاب ده برابر خوشحال تر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری را به خواندن کتاب ده برابر خوشحال ‌تر دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب ده برابر خوشحال تر

یکی از اهداف درمانی در روانشناسی این است که به فرد کمک شود جلوی تکرار اعمال و الگوهای مخرب را بگیرد و به دنبال راه حلهای بهتری در شرایط دشوار باشد. خود درمانی عملی است که در آن، هر فرد از دانش و مهارتها و منابعی که در دسترس دارد استفاده میکند تا به طور مستقل از سلامت روح و روان خود مراقبت کند. با افزایش زندگی ماشینی و حضور رسانهای اجتماعی، لزوم استفاده از تکنیکها خوددرمانی و خود مراقبتی بیش از پیش احساس میشود. خود درمانی به معنی انجام هرگونه فعالیتی برای رسیدن به زندگی شاد و متعادل است. این کار موجب بیشتر شدن احساس خوشبختی در ما می‌شود و سطح زندگی و کیفیت روابط را بهبود می‌بخشد. اگر از فواید خوددرمانی اطلاع داشته باشیم، به ضرورتی در زندگی ما تبدیل خواهد شد. خوددرمانی در روانشناسی به این موضوع اشاره دارد که انسان هم از لحاظ افکار و هم به لحاظ رفتار نکات مثبت را در خود تقویت کند. با استفاده از روش‌های خود مراقبتی و خوددرمانی در روانشناسی، می‌توانیم افکار خود را کنترل و هدایت کنیم. این کار تأثیر زیادی بر روح و جسم فرد دارد و توجه به این موضوع حتی بسیاری از بیماری های جسمی با منشأ روانی (سایکوسوماتیک) کاهش پیدا می‌کنند. به کمک این وسیله می توان با خالق هستی ارتباط بهتری داشته باشیم و معنای زندگی را درک کنیم. 

همان طور که تغذیه با مواد غذایی برای بدن ما ضروری است، پرورش روح نیز یک ضرورت محسوب می شود. خود درمانی به ما کمک می‌کند تا به درک عمیقی از معنای زندگی برسیم و هویت واقعی خود را پیدا کنیم. 

آیا تابه حال در زندگی خود احساس ناامیدی کرده اید یا این احساس را داشته اید که خود، می توانید شادتر از این باشید؟ اگر چنین است، من معتقدم که رسیدن به این خواسته، قابل دستیابی است؛ به این شرط که شما، مایل به رها کردن برخی از چیزهایی باشید که در زندگی شما را عقب نگه می‌دارد. این باور بر اساس بیست وپنج سال تجربه من در خط مقدم خدمات بهداشت و سلامت به دست آمده است و به من انگیزه داد تا کتاب «ده برابر شادتر » را بنویسم. داستان شما هرچه که باشد ایمان دارم می‌توانید از آنچه که هستید شادتر باشید. خواه دو برابر یا ده برابر شادتر! 

به عنوان یک درمانگر، هرروز انسان‌هایی را می بینم که در حال رنج کشیدن هستند. ممکن است زندگی با شما سخت برخورد کرده باشد؛ اما آیا تاکنون به این فکر کرده اید که شاید شما هم بیشتر از حد نیاز زجرکشیده اید؟ معتقدم که این، یکی از اصلی ترین دلایلی است که مردم، در زندگی خود با آن در حال مبارزه هستند و شما نقش قدرتمندی دارید که این ماجرا را تغییر دهید. می خواهم از ابتدا با شما روراست باشم. اگر شما توقع تغییر سریع یا امید یا آرزو و یا پیدا کردن رویکردی سریع برای شادی دارید باید بدانید که در اینجا پیدا نخواهید کرد. من از آن دسته افراد یا روان درمانگران نیستم! چیزی که من هستم، انسان پر شوری ست که به انسان ها کمک می کند تا به سمت شادتر بودن و لذت بردن از زندگی به کمک این که متوجه شوند چرا رنج می کشند و چگونه به سمت جلو حرکت کنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۹۱۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان