دانلود و خرید کتاب شخصیت گروه های خونی توشیتا کانومی ترجمه گیله‌گل بهروزان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شخصیت گروه های خونی اثر توشیتا کانومی

کتاب شخصیت گروه های خونی

معرفی کتاب شخصیت گروه های خونی

اگر می‌خواهید شخصیت گروه خونی خود را بشناسید کتاب شخصیت گروه‌ های خونی نوشته توشیتاکانومی و الکساندر بِشر را بخوانید. 

درباره کتاب شخصیت گروه‌‌های خونی

 نویسنده کتاب الکساندر بشر برای نگارش این اثر و کامل کردن شناخت و تحقیقاتش درباره گروه‌های خونی، چند هفته در قرارگاه انجمنی به نام ABO به سرپرستی استاد توشیتاکانومی که کارش تحقیق روی گروه های خونی است، شاهد آزمایشات و یافته‌های زیادی در این باره بوده است. 

در ژاپن شرکت‌های بزرگ معمولا از گروه‌های خونی برای انتخاب اعضای خود در فعالیت‌های مستقیم پست الکترونیکی استفاده می‌کنند. بزرگ‌ترین خودروسازان ژاپن _ هوندا، یاماها، تویوتا و فوجی‌تسو _ ناچارند برای انعکاس مناسب‌ترین بازده در گروه‌های کاری، تعداد معینی از ترکیبات گروه خونی را در ساختارهای مدیریتی و سازمانی شان هماهنگ کنند. از این گذشته، در سراسر ژاپن در پایانه‌ها و ایستگاه‌های قطار و مترو، به منظور بیان ویژگی‌های گروه خونی دستگاه‌های سکه‌ای گویا نصب شده که با انداختن سکه‌ای، اطلاعات روزانه را فراهم می‌آورند؛ تقریبآ شبیه دستگاه‌های گویای چرخه زیستی گروه خون.

گروه‌های خونی در سنجش رقابت‌های ورزشی یا مقایسهٔ کشتی‌گیران سومو و بازیکنان گلف بسیار جدی گرفته می‌شوند. همچنین شرکت‌های بازاریاب برای پژوهش در ذائقه عمومی غذا و سلیقهٔ لباس، خانه و حتی سرگرمی، متکی به گروه‌های خونی هستند. پژوهش‌های مشروحی بر روی میل و پسند گروه‌های مختلف خونی در مورد ورزش، اخبار، نمایش‌های درام و برنامه‌های تلویزیونی شده است. توشیتاکا نومی خود با دقت زیاد در مورد ورزش‌ها، کسب و کار و عشق تحقیق می‌کند و همواره جزئیات بیشتری در الگوهای رفتاری و گرایشی هر گروه خونی به دست می‌آورد.

هدف اصلی نگارش این کتاب، کمک به همهٔ کسانی است که با شناخت ویژگی‌های گروه خون خود به بهبود شخصیت، روابط اجتماعی و حتی زندگی خانوادگی و حرفه‌ای خویش اهمیت می‌دهند.

 خواندن کتاب شخصیت گروه های خونی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث شخصیت‌شناسی و روان‌شناسی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب شخصیت گروه های خونی

مزیت تعلق داشتن به گروه خون پرجمعیتی مثل نوع A، آن است که اگر در وضعیتی اضطراری نیاز به خون داشته باشید، افراد زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما خون اهدا کنند. شما نیز در موقعیتی قرار دارید که اگر شخص دیگری در گروه‌تان نیاز به همیاری فوری داشته باشد و شما تنها فرد در دسترس باشید، به نوبهٔ خود کار زیادی انجام می‌دهید. بدین ترتیب این گفتهٔ قدیمی حقیقت دارد که «در جمع، اطمینان خاطری هست». در گروه‌های خونی نیز اطمینان خاطری وجود دارد! (ما پیش از این در فصل اول دربارهٔ راه و رسم اهدای خون صحبت کرده‌ایم.)

با این همه، ویژگی‌های متمایز افراد دارای گروه خون A چیست؟ به عنوان یک قاعده، شخص گروه خونی A فردی مشکل‌پسند است که به نظم و ترتیب، هماهنگی و موقعیت‌های شفاف، عشق می‌ورزد. این افراد محترم و از همهٔ گروه‌های خونی بیشتر مطیع قانون هستند. آن‌ها قویاً حس می‌کنند که اوضاع چگونه باید باشد. شما این حالت را در روش نگاه‌داری خانه‌ها و باغچه‌هایشان و در طریق لباس پوشیدن و آراستن موهایشان می‌بینید که بی‌نهایت منظم و مرتب است.

اخیراً آرایشگری معروف در نیویورک موافقت نمود تا گروه خون مشتریانش را از آنان بپرسد. تماشایی است که نزدیک هشتاد و پنج درصد همهٔ زنان و نود و پنج درصد مردانی که توسط او نظرسنجی شدند، گروه خون A از آب درآمدند. (این آمار کسانی بود که گروه خون خود را می‌دانستند. آرایشگر همچنین اعتراف کرد که نزدیک چهل درصد مشتریان او هرگز به فکر آن هم نبوده‌اند که از گروه خون‌شان باخبر شوند.)

آیا تناسبی حیرت‌آور به نظر نمی‌رسد؟ واقعاً نه. وقتی به آنچه می‌نگریم که پژوهشگران ژاپنی طی سال‌ها در مورد گروه خون A کشف کرده‌اند: این افراد دلسوزترین و دقیق‌ترین آدم‌های پیرامون ما هستند. عادات منظم دقیقی دارند، کمال‌گرا هستند و دوست دارند در شرایطی باشند که از پیش تعیین شده است.

افراد گروه خون A کاملاً مناسب حرفه‌های پلیسی، کار در کتابخانه‌ها یا امور بایگانی و حفظ و نگهداری هستند. آنان به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهند. بهترین محل کار برای فردی با گروه خون A شاید موزهٔ محلی، مرمت گوبلن‌های قرون وسطی و بازگرداندن آنها به درخشندگی اولیه یا کار در بخش اسناد درآمدهای مالیاتی باشد. بی‌تردید مروری بر کتابخانه‌های مرجع، تعداد بیش از حد افراد گروه خون A در آن شغل را نشان می‌دهد. وکلا، طراحان و افرادی که در ساخت وسایل، دقیق و استادند هم اغلب گروه خون A دارند.

اشخاص گروه خونی A خویشتن‌داری باور نکردنی از 




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۵۹۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان