دانلود و خرید کتاب راهنمای ضروری برای تمرین در کلاس درس اندرو ردفرن ترجمه شایسته هاشمی‌علیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای ضروری برای تمرین در کلاس درس اثر اندرو ردفرن

کتاب راهنمای ضروری برای تمرین در کلاس درس

معرفی کتاب راهنمای ضروری برای تمرین در کلاس درس

کتاب راهنمای ضروری برای تمرین در کلاس درس نوشته اندرو ردفرن است. این کتاب که با ترجمه شایسته هاشمی علیا منتشر شده است به ۲۰۰ راهبرد آموزش و یادگیری برجسته می‌پردازد. 

درباره کتاب راهنمای ضروری برای تمرین در کلاس درس

راهنمای ضروری برای تمرین در کلاس درس با دو سوال در ذهن نوشته شده است. اینها سوالاتی هستند که برای تمام مربیان مهم است که به دنبال بهبود کیفیت یادگیری در کلاس های درس هستند - چه استراتژی هایی کار می کنند؟ و چگونه ما آنها را پیاده سازی می کنیم؟

این متن شامل بیش از ۲۰۰ استراتژی عملی است که معلمان در هر مقطع آموزشی می‌توانند در کلاس خود بکار بگیرند. این استراتژی ها از ابزارهای ساده برای بهبود کیفیت آموزش می‌باشد، و اصولی است که می تواند کل رویکرد یادگیری را شکل دهد. موضوعات اصلی تحت پوشش عبارتند از:

- طرح درس در پنج بخش

- توسعه مهارت های تفکر

- چگونگی مشارکت و درگیر کردن یادگیرندگان

- تشویق یادگیری مشارکتی

- چالش و پشتیبانی

- ارزیابی و بازخورد

یکی از ویژگی های کلیدی این کتاب، مجموعه ای مفصل از "ده برتر" است که در هر فصل ارائه می‌شود، از جمله ده روش برای استفاده از داده ها در کلاس درس و ده روش برای ساده سازی نمره گذاری. این کتاب به وضوح مزایای هر روش شناخته شده را توضیح می دهد و راهنمایی های بیشتری در مورد استفاده از وب سایت ها و ابزارهای دیجیتالی در کلاس درس ارائه می دهد. این کتاب پر از ایده ها است، و مانند یک فروشگاه آنچه یک معلم می خواهند را ارائه می دهد. 

خواندن کتاب راهنمای ضروری برای تمرین در کلاس درس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه آموزش پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب راهنمای ضروری برای تمرین در کلاس درس

به عنوان یک معلم کارآموز برای طراحی یک درس ساعت‌ها وقت می‌گذاریم و این برنامه‌ریزی، جزئی از فعالیت‌های هفتگی ماست. حوزه تحقیق کاری آموزش معلمان سال ۲۰۱۳ در تحقیقی نشان داد که به طور معمول ساعات کار هفتگی برای دوره راهنمایی حدود ۵۵.۷ ساعت است که ۱۹.۶ ساعت از آن صرف آموزش می‌شود در حالیکه طراحی، تهیه و ارزیابی یک برنامه درسی ۸.۵ ساعت وقت می‌گیرد. بنابراین به طور متوسط برای هر ساعت از یاددهی در کلاس، یک معلم برای طراحی یک درس ۲۶ دقیقه وقت می‌گذارد. پس به نظر منطقی می‌رسد که به طراحی درسی بیشتر توجه کنیم. هدف از فصل ۱ این کتاب تهیه یک طراحی درسی براساس ساختاری ساده و موثر به منظور کمک به معلمان برای تصمیم‌گیری در خصوص فرآیند یاددهی و یادگیری در یک طراحی برجسته است.

دیویت ایزنهاور۵ معتقد است طراحی درسی در حقیقت طراحی همه چیز است، زیرا در یک کلاس درس چیزهای مختلفی اتفاق می‌افتد که یک طراحی خوب می‌تواند جزئی‌ترین چیزها را قبل از شروع تا پایان در نظر بگیرد. فواید یک طراحی حاصل اندیشه و تصمیم‌گیری‌های ما در فرآیند طراحی است. شما با یک الگوی طراحی درسی در ۵ قسمت آشنا خواهید شد که هر قسمت شامل یک کلید محتوا و چند سوال است که معلم می‌تواند با نگاهی سریع مطمئن شود تمام اصولی که سهمی در مدیریت موثر کلاس دارد در یک قالب درس قرار می گیرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان