دانلود و خرید کتاب فروش فوق العاده علی رنجبر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروش فوق العاده اثر علی رنجبر

کتاب فروش فوق العاده

معرفی کتاب فروش فوق العاده

کتاب فروش فوق العاده (هوش مالی) اثری از علی رنجبر است. بچه‌ها در این کتاب درباره مفاهیمی مانند خرید عاقلانه و هوشمندانه، مطالبی را یاد می‌گیرند. 

بچه‌ها قرار است برای دوستشان تولد بگیرند. آن‌ها هر کدام پول‌هایی را که دارند همراه خود آورده‌اند و بعد از حساب و کتاب کردن تصمیم گرفته‌اند از فروشگاهی خرید کنند که فروش فوق‌العاده دارد. در داستان فروش فوق العاده کودکان با مفهوم خرید عاقلانه و هوشمندانه آشنا می‌شوند.

کتاب فروش فوق العاده (هوش مالی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید فرزندتان را با مفاهیم و مسائل اقتصادی آشنا کنید، کتاب فروش فوق العاده را به آن‌ها هدیه بدهید. 

بخشی از کتاب فروش فوق العاده (هوش مالی)

در حالی که ایلیا و لیلا به خانه مادر بزرگشان رفته‌اند؛ بقیه بچه ها در حال شمارش پول‌های پس اندازشان بودند، تولد ایلیا نزدیک بود و آن‌ها می‌خواستند برای او هدیه تولد بخرند.

بچه‌های داستان ما همه از قلک های مخصوص نگهداری پول استفاده می‌کنند و برای پس انداز کردن هم یک قلک مخصوص نگهداری پول دارند، آن‌ها پاکت‌های خودشان را اورده بودند تا ببینند چقدر می‌توانند برای هدیه تولد ایلیا خرج کنند.

لیلا خواهر ایلیا هم قبلا پولش را که برای تولد ایلیا پس انداز کرده بود به زهرا داده بود

یاسمن در حالی که پول‌های داخل قلک ها را در یک قوطی مخصوص دیگر می‌ریخت گفت: اجازه دهید تمامی پول‌ها را با هم جمع بزنیم. او ادامه داد ما ده اسکناس دو هزار تومانی داریم زهرا سریع گفت: آن می‌شود بیست هزار تومان و ده تا اسکناس هزار تومانی هم داریم و مانی سریع گفت: آن هم می‌شود روی هم ده هزار تومان زهرا و یاسمن هم باهم فریاد زدند: پس بیست هزار تومان و ده هزار تومان روی هم می‌شود سی هزار تومان .

یاسمن در حالی که سکه‌های دیگر را میشمرد گفت و حالا بگویید چهار سکه پانصد تومانی چقدر می‌شود؟ زهرا هم سریع گفت: دو هزار تومان. یاسمن گفت درست است. پس ما در نهایت پقدر پول داریم: زهرا و یاسمن و مانی باهم فریاد زدند: سی و دو هزار تومان مانی یک سوت یواش زد و گفت این مبلغ زیادی است

یاسمن گفت باید دقت کنیم تا بتوانیم بهترین هدیه را برای تولد ایلیا بخریم، سهم هر کدام از ما می‌شود هشت هزار تومان و یاسمن ادامه داد: بچه ها فروشگاه اسباب بازی در بعضی از مواقع فروش فوق العاده می‌گذارد

زهرا پرسید فروش فوق العاده یعنی چی؟

یاسمن جواب داد: بعضی از مواقع فروشگاه‌ها بعضی از اجناس خود را به قیمت پایین‌تر از قیمت واقعی به فروش می‌گذارند مثلا پدر من در بعضی از مواقع میوه‌ها و سبزیجات مغازه‌اش را پایین تر از قیمت اصلی به فروش می‌رساند، به این کار فروش فوق العاده می‌گویند و با این کار هم سود بیشتری می‌برد و هم مشتری بیشتری به دست می‌اورد.

مانی سوال کرد: چرا آن‌ها باید برای محصولات خود پول کمتری بگیرند در حالی که می‌توانند به همان قیمت بیشتر بفروشند ؟

یاسمن کمی فکر کرد و به یاد آورد که پدرش قبلا برای او دلیل اینکار را توضیح داده است، او به بچه ها گفت: گاهی اوقات آن چیزی را که فروشنده در فروشگاه خود دارد ممکن است خراب شود و یا از بین برود و فروشندگان برای اینکه محصولشان خراب نشود ، حاضرند به قیمت پایین تر هرچه زودتر آن را بفروشند .

زیرا آنها می‌دانند که اگر این محصولات را به موقع نفروشند ، باید تمامی آن را بیرون بیاندازند و هیچ پولی بدست نخواهند آورد 

زهرا گفت : در واقع فروش به خاطر زمان مصرف می‌باشد ، مثل تاریخ مصرفی که روی بسته‌های ماست و شیر زده شده است ، زمانی که ما این نوع از محصولات را می‌خریم باید به تاریخ مصرف آن توجه کنیم 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

حجم

۲۵۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان