دانلود و خرید کتاب اسکوتر آموزنده علی رنجبر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسکوتر آموزنده اثر علی رنجبر

کتاب اسکوتر آموزنده

معرفی کتاب اسکوتر آموزنده

کتاب اسکوتر آموزنده نوشته علی رنجبر است. این کتاب برای کودکان نوشته شده است و به آن‌ها کمک می‌کند مفاهیم تازه‌ای را یاد بگیرند.

کتاب اسکوتر آموزنده به کودکان مفهوم قرض دادن و شراکت در وسایل بازی را یاد می‌دهد. این کتاب کمک می‌کند کودکان عادت‌های خوب به دست بیاورند و بتوانند روابط اجتماعی‌شان را تقویت کنند.

خواندن کتاب اسکوتر آموزنده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان پیش از ابتدایی و سال‌های اول دبستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اسکوتر آموزنده

مانی در خانه منتظر بچه ها بود. ایلیا زودتر رسید، او از پله های خانه با سختی بالا آمد، به خاطر اینکه یک کوله پشتی بزرگ همراهش بود،

مانی سوال کرد: در داخل کوله پشتی چه چیزی گذاشتی؟

ایلیا در حالی که اسکوتر جدیدش را از کوله پشتی بیرون می آورد گفت: این یک اسکوتر است. نظر تو در مورد آن چیست؟ مانی سوت بلندی زد و گفت : اوه خیلی شگفت انگیز است!

مانی اخمی کرد و گفت: فکر کنم به عنوان هدیه تولد این اسکوتر را به تو هدیه داده اند ، اما هنوز تا ماه شهریور و تولد تو مانده است!

ایلیا جواب داد: می دانم، اما من نمی توانستم منتظر بمانم، بنابراین این اسکوتر را در فروشگاه اسباب بازی خریدم.

خیلی باحاله اینطور نیست؟

مانی دوباره پرسید که پولش را از کجا آورده ای؟

ایلیا گفت: از لیلا قرض گرفتم، و اکنون او برای پس گرفتن پولش به من فشار زیادی می آورد و من پولی برای پرداخت ندارم ! مانی سوال کرد : منظورت چیست ؟

ایلیا گفت: خب من فکر میکردم بتوانم با استفاده از پول داخل حساب بانکی ام ، بدهی خودم به لیلا را پرداخت کنم ، اما پدرم می گوید نمی توانم اینکار را انجام دهم. پدرم از اینکه من اولا نباید پول قرض می گرفتم و نباید با این پول اسکوتر می خریدم ، خیلی عصبانی بود.

بنابراین الان که لیلا می داند من نمی‌توانم پول او را برگردانم، از من خواسته است که کارهای او را انجام دهم و اگر من اینکار را نکنم ، او به طور دائم می خواهد بگوید که به من ۲۰۰۰۰ تومان بدهکار هستی. آیا باور می کنی که لیلا از من می‌خواهد که به خاطر بدهی که به ائ دارم خانه عروسک او را رنگ بزنم یا اینکه باید خیلی سریع بدهی خودم را برگردانم.



نظرات کاربران

پارمیس
۱۴۰۰/۰۴/۰۱

جالب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۶۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان