دانلود و خرید کتاب دفترچه ایده علیرضا میری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دفترچه ایده اثر علیرضا میری

کتاب دفترچه ایده

معرفی کتاب دفترچه ایده

کتاب دفترچه ایده نوشته علیرضا امیری است. این کتاب به تکنیک‌های موفقیت در مدیریت کار و زندگی می‌پردازد و سعی دارد کمک کند در زندگی و شغلتان افراد موفق‌تری باشید.

درباره کتاب دفترچه ایده

برقراری تعادل میان وظایف و کارهای گوناگون در زندگی‌ آسان نیست. کار، درس، خرده‌ کاری‌های هر روزه‌ی زندگی؛ درحالی‌که باید هوای دوستان و خانواده را هم داشته ‌باشید! به همه‌ی اینها زمانی را که نیاز دارید به خودتان برسید هم اضافه کنید. در چنین معرکه‌ای بی‌شک برنامه ریزی روزانه به شما کمک می‌کند.

با برنامه ریزی، مدیریت و کنترل کارها آسان‌تر می‌شود، می‌توانید میان اهداف کوتاه‌مدت و بلند‌مدت تعادل برقرار و کارها را بر اساس اهمیتی که برای‌تان دارند اولویت‌بندی کنید. برای موفقیت در زندگی باید برنامه ایده‌آل داشت و آن را انجام داد.

ایده یا مثال یا صورت یا انگاره یا طرح، در حقیقت یک تصور ذهنی است. ایده‌ها همچنین می‌توانند مفاهیمی انتزاعی باشند که به شکل تصاویر ذهنی ارائه نمی‌شوند. شاید بتوان ایده دادن را اولین گام برای حل یک مشکل یا برآورده کردن یک نیاز دانست.

خواندن کتاب دفترچه ایده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب دفترچه ایده 

ایده یک نوع نوآوری یا سبک جدیدی از نحوه مصرف یا اجرای یک خدمت یا فعالیت می‌باشد که با خود سهولت در انجام کارهای مربوطه را دارد. طرح یک ایده، با توجه به ماهیت ذهنی آن، می‌تواند فارغ از هر گونه قید و بندی صورت پذیرد. اما برای عملی کردن آن، باید به بسیاری از این محدودیت‌ها مثل قوانینی فیزیکی، حقوقی و … توجه کرد. طرح ایده‌های نو، رابطه مستقیمی با خیال پردازی و خلاقیت دارد. این مطلب از کتاب داستان رابرت مک کی ترجمه محمد گذر آبادی چنین است که عناصر در داستان شامل واژه‌شناسی، ساختار، حادثه، صحنه، لحظه، سکانس، پرده، داستان، مثلث داستان، شاه پیرنگ، خرده پیرنگ، ضد پیرنگ، تفاوت‌های صوری در درون مثلث داستان، پایانه‌های بسته در برابر پایانه‌های باز، کشمکش بیرونی در برابر کشمکش درونی، قهرمان منفرد در برابر تعدد قهرمان منفعل، زبان خطی در برابر غیر خطی، علیت در برابر تصادف، واقعیت پایدار در برابر واقعیت نا پایدار، تغییر دربرابر ایستائی، سیاست طرحی داستان، و بالأخره نویسنده باید بر فرم کلاسیک تسلط داشته باشد و به چیزی که می‌نویسد ایمان داشته باشد و این کلید حل معمای طرح یا ایده می‌باشد.

۲۱ راه برای یافتن ایده های تقویت کننده کسب و کار

۱- یک دفترچه یادداشت همراه داشته باشید

تنها چیزی که از نداشتن یک ایده عالی بدتر است این است که ایده های‌تان را ننویسید و آن‌ها را فراموش کنید.

جیم ککرال می‌گوید «ممکن است فکر کنید بعدا این ایده را به‌یاد خواهید آورد، ولی این‌طور نخواهد بود. همراه داشتن یک دفترچه یادداشت کوچک یا یک ضبط دیجیتال تضمین می‌کند ایده‌ها از ذهن‌تان نروند. در داشبورد ماشین، کشوی پاتختی، و در دراورتان یک دفترچه یادداشت داشته‌باشید. نگه‌داشتن چند تکه کاغذ در کیف پول نیز ایده‌ی خوبی است!»

۲-استراق سمع کنید

به صحبت‌های مردم در اتوبوس، کافی شاپ، یا در آسانسور محل کارتان گوش کنید. به گفته‌ی ککرال «از آن‌چه فکر مردم را مشغول کرده‌است، نگرانی‌ها، آرزوها و علایق‌شان، احساس خوبی به شما دست می‌دهد.

نظرات کاربران

mohamad
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

کتاب نویسی با جمع آوری از برخی سایتها و کتابها تفاوت دارد. کتاب خلاصه ای از کتاب ۱۰۰ ایده توپ و ۱۰۰ ایده کسب و کار بود و دقیقا رونویسی شده این دو کتاب بود همراه با غلطهای نگارشی و

- بیشتر
AminNasiri
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

یک کتاب خیلی خیلی خوب. پر از راهکارها و روش‌های جذاب برای پیدا کردن یه ایده خوب👌👌

محمدجواد مقدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲

عالی و کاربردی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان