دانلود و خرید کتاب همه mba در یک کتاب جو اوئن ترجمه علیرضا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه mba در یک کتاب اثر جو اوئن

کتاب همه mba در یک کتاب

نویسنده:جو اوئن
انتشارات:نشر سایبان
امتیاز:
۲.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب همه mba در یک کتاب

همه MBA در یک کتاب نوشته جو اوئن و ترجمه علیرضا صالحی و فریبا یاراحمدی است که در نشر سایبان به چاپ رسیده است. جو اوئن در این کتاب ارزشمند و آموزشی به معرفی یکصد مهارت کاربردی برای مدیریت در سازمان‌‌ها می‌‌پردازد.

درباره کتاب همه MBA در یک کتاب

MBA می تواند مسیر شغلی شما را متحول کند، می‌تواند میانبری برای رسیدن شما به مقاطع بالاتر کاری یا تجربی باشد، ضمن آنکه می‌تواند گول‌زننده هم باشد، هم برای شما وهم برای کارفرما.

MBA شــما را در مدیریت یا هیچ رشــته فنی دیگری استاد نمی‌کند، اما دیدی کلی در اصول مدیریت در شــاخه های مختلف به شــما می‌دهد. قرار است که MBA دانش ضمنی شما را به دانش عینی تبدیل کند. آموخته‌های نظری شما را به دانسته‌های عملی برساند و قرار نیست که از شما یک متخصص فنی در حسابداری، منابع انسانی، استراتژی و ... بسازد. پس در این کتاب هم که نویسنده آن را با شوخ طبعی خاصی نگاشته، قرار نیست که توضیحات فنــی بخوانیــد. اما در حوزه‌های اصلــی MBA که که تقریبا در تمامــی گرایش ها تدریس می شــوند، اطلاعات خوبی به منظور مدیریت آن حوزه کســب خواهید کرد. به سبب ماهیت جمع وجوربودن کتاب، در هیچ کدام از زمینه‌ها به تفصیل سخن گفته نشده، اما چکیده‌ای که آمده، بسیار عملی و راهگشا بوده و مطمئناً کلید حل بسیاری از مشکلات روزمره مدیریت در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

بخش‌هایی مانند بازاریابی، مالی، ســاختار ســازمانی، عملیات، اســتراتژی، منابع انسانی و فروش با دیدگاهی کامال عملیاتی و کاربردی نگاشته شده‌اند و نویسنده سعی کرده با حداقل داستان‌ســرایی، حداکثر مفاهیم را منتقل کند که خوشــبختانه بســیاری از آنها، ریشه در تجربیات فردی خود وی نیز دارد.

در ترجمــه کتاب نیز ســعی شــده ضمن حفظ امانت و آوردن برخــی معادل‌ها در پایین صفحه، تغییرات بســیار اندکی در برخی مثال‌ها، متناســب با روحیه خوانندگان ایرانی انجام گیرد. ضمــن آنکــه ابتدای هر فصل نیز بــا مصرعی از مولانا که تناســبی با بحث داشــته، مزین گردیده است.

 خواندن کتاب همه MBA در یک کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه این کتاب چه به عنوان مکملی برای کسانی که فارغ التحصیل MBA هستند و نیازمند مرور دروس هســتند و چه برای علاقه‌مندان به ورود به این دوره‌ها مفید اســت. ضمن آنکه به عنوان کتابی در زمینه مدیریت که دربرگیرنده حوزه‌های اصلی تخصصی برای مدیران کشور است نیز می‌تواند مطالعه شود. حتی‌خواندن این کتاب را می‌توانید معادل گذراندن یک دوره فشرده MBA در نظر بگیرید. به گفته پیتر دراکر: اگر یک واقعیت پیش‌بینی پذیر وجود داشته باشد آن این است که آینده به گونه‌ای غیرمنتظره تحول خواهد یافت. در آینده جدید کسانی پیشرو هستند و پایدار که برایش از قبل آماده باشند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان