دانلود و خرید کتاب ابر قدرت بیش فعال تیم ریون ترجمه گروه مترجمین انتشارات متخصصان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابر قدرت بیش فعال اثر تیم ریون

کتاب ابر قدرت بیش فعال

معرفی کتاب ابر قدرت بیش فعال

کتاب ابر قدرت بیش فعال نوشته تیم ریون است. این کتاب یکی از کتاب‌های تخصصی روان‌شناسی است که انتشارات متخصصان برای علاقه‌مندان و پژوهشگران منتشر کرده است.

درباره کتاب ابر قدرت بیش فعال

در کتابی که پیش رو دارید به یکی از مهم‌ترین و پیچیده‌ترین مباحث روان‌شناختی پرداخت شده است. اگرچه این مبحث در علم روان‌شناسی نوعی اختلال تعریف می‌شود، دارای پیچیدگی‌هایی است که به سادگی نادیده گرفته شده است؛ چه بسا اگر چشم‌ها را بشوییم و جور دیگر ببینیم؛ این جاست که آن را جز موهبتی از جانب پروردگار نمی‌بینیم.

یادمان باشد هرآنچه از جانب پروردگار می‌رسد همگی نعمت است و بر هر نعمت شکری واجب است. با این مقدمه در این مکتوب کوتاه به معرفی یکی دیگر از نعمات باری‌تعالی می‌پردازیم؛ که چگونه آن را در زندگی به کار گیریم و با حالی خوش به استقبال رفته و سپاسگزار باشیم. با مطالعه دقیق این کتاب پی خواهید برد که چرا بیش فعالی را که با نشانه‌های بی‌قراری و عدم کنترل رفتار از دوران کودکی نمود پیدا می‌کند، یک موهبت و نعمت معرفی کرده‌ایم.

 با مطالعه این کتاب درمی‌یابیم که با کنترل به موقع این اختلال و آموزش‌های لازم و به کارگیری این پتانسیل در جهت مثبت و برقراری تعادل و ایجاد تمرکز ذهنی در شخصیت‌های بیش فعال می‌شود آنان را در مسیر درست هدایت کرده و حتی می‌توان از آنان نابغه ساخت.

ً بیش فعالی شامل مجموعه‌ای از رفتارها است که معمولا در دوران کودکی والدین و معلم‌ها متوجه آن‌ها می‌شوند. علائمی مانند فعالیت و تحرک بیش از حد و همچنین حواس پرتی. او نمی‌تواند حتی برای مدت کوتاهی به کاری ثابت مشغول باشد و تمرکز برایش دشوار است. ممکن است گاهی ما هم به حواس پرتی دچار شویم، ولی به بیش فعالی مبتلا نیستیم. زمانی می‌گوییم بیش فعال هستید که با توجه به این علائم وضعیت شغلی و تحصیلی شما دچار مشکل شود. اگر این رفتارها به موقع کنترل نشود فرد در آینده در یادگیری، پیشرفت شغلی و حتی ادامه روابط با دیگران با مشکل روبه‌رو شده و حتی به افسردگی و ضعف اعتماد به نفس دچار خواهد شد.

خواندن کتاب ابر قدرت بیش فعال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزه روان‌شناختی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ابر قدرت بیش فعال

قدیمی‌ترین توصیفی که از بیش فعالی یا فزون جنبشی وجود دارد از پزشکی آلمانی به نام هاینرش هافمن در اواسط سال‌های ۱۸۰۰ است. شکسپیر در یکی از شخصیت‌های داستانی خود در نمایش نامه شاه هنری هشتم به نوعی از این بیماری اشاره کرده است.

بیش فعالی کودکان نه تنها در زمانه ما بلکه در گذشته هم مصیبت بزرگی بوده، اما توجه کمتری به این موضوع می‌شده است. دلیل دیگر هم این است که در گذشته اجتماعات گسترده‌تر بود، همچنین وسعت حیاط مدارس کیلومتری بود و خانه‌ها آن قدر بزرگ بود که کودکان به راحتی می‌توانستند در آن بدوند و فعالیت داشته باشند؛ اما در حال حاضر این امکانات کم شده، درحالی که انرژی کودکان حتی افزایش یافته است.

اگر پدر و مادری نپذیرند که فرزندشان بازیگوش‌تر از حد معمول است، مسبب لطمه خوردن او از اجتماع خواهند شد. برای مثال مربی مهد بر سر کودک داد می‌زند و یا خدای ناکرده او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. این اتفاق ممکن است در خانه، مدرسه یا مهدکودک رخ دهد و متأسفانه بسیاری از اوقات این کودکان به دلیل بیش فعالی تنبیه بدنی می شوند.

نظرات کاربران

شیخُکم ;)
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

من بیش فعالم و برای اول راه خوراک خوبی بود برای ادامه مطالب غیرفارسی مناسب ترن و مطالب خیلی متنوع و جدیدتری تو دنیا داره ایجاد میشه

مینا.ب 09357165010
۱۴۰۱/۱۰/۰۴

با سلام من خودم یک بیش فعال هستم لذت بردم و کتاب خیلی دید مثبتی داشت تکنیک های کاربردی و عملی هم اراعه شده بودند

Ayda Amiri
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

واقعا خوب بود بهت یاد میده که این انرژی فوران کرده و اسب سرکش ذهنتو جچوری واسه خودت و به نفع خودت رام کنی! به ایراد بزرگ داره که ادبیات جالبی نداره و ساده و روان ترجمه نشده انگار با گوگل

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۱ صفحه

حجم

۶۳۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۱ صفحه

قیمت:
۱۹,۶۰۰
تومان