دانلود و خرید کتاب بازتاب انقلاب اسلامی بر جوامع بشری منوچهر محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازتاب انقلاب اسلامی بر جوامع بشری اثر منوچهر محمدی

کتاب بازتاب انقلاب اسلامی بر جوامع بشری

امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازتاب انقلاب اسلامی بر جوامع بشری

بازتاب انقلاب اسلامی بر جوامع بشری، بر اساس نظام نوری شیخ اشراق پژوهشی در حوزه جامعه‌شناسی از منوچهر محمدی است که در انتشارات فرشتگان فردا به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب بازتاب انقلاب اسلامی بر جوامع بشری، بر اساس نظام نوری شیخ اشراق

کار پژوهشی عمیقی هفده‌سال قبل در پروژه «بازتاب جهانی انقلاب اسلامی» صورت گرفته بود و توانست به عنوان اولین اثر برگزیده دومین جشنواره فارابی و کمیسیون ملی یونسکو، انتخاب شود. این اثر پژوهشی به صورت استقرایی در حوزه بازتاب انقلاب اسلامی به رشته تحریر درآمد و اثبات گردید که بیشترین اثرات انقلاب اسلامی را می‌توان بر روی ملت‌ها نه بر روی دولت‌ها مشاهده کرد. این امر، نویسنده را به این سمت هدایت کرد که کاوش بیشتری در زمینه اثرات انقلاب اسلامی بر جوامع بشری انجام دهد. او درباره کتابش می‌گوید: « در این راستا به دنبال چارچوب نظری می‌گشتیم که بتواند ما را در این تحقیق و پژوهش یاری کند؛ اگر چه در این زمینه نظریات متعددی در جهان غرب برای بازتاب انقلاب‌ها ارائه شده بود ولی هیچکدام نتوانست ما را برای بررسی بازتاب انقلاب اسلامی به عنوان یک چارچوب نظری مناسب یاری کند، تا اینکه با آشنایی با نظریه نظام نوری شیخ اشراق که برآمده از تفکر «اسلامی – ایرانی» است و فضای مناسبی برای تطبیق بازتاب انقلاب اسلامی داشت، گمگشته خود را پیدا نمودیم و ملاحظه کردیم که این نظریه یقیناً می‌تواند چارچوبه بومی و مناسبی برای بررسی اثرات و بازتاب انقلاب اسلامی برای جوامع بشری باشد. 

 در فصل اول این کتاب کلیات و مفاهیم و عوامل بازتاب انقلاب اسلامی تبیین شده است. در فصل دوم، بازتاب انقلاب اسلامی  بر جهان اسلام مشتمل بر جوامع شیعی و سنی بررسی شده است. در فصل سوم، بازتاب انقلاب اسلامی بر جوامع مستضعف جهان بررسی شده اشت.

 برای آشنایی بیشتر با دیدگاه نویسنده درباره بازتاب انقلاب اسلامی بر جوامع بشری، این کتاب را بخوانید. 

 خواندن کتاب بازتاب انقلاب اسلامی بر جوامع بشری، بر اساس نظام نوری شیخ اشراق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه مندان و پزوهشگران جامعه‌شناسی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۶۴ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۶۴ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان