دانلود و خرید کتاب صندوقچه‌ی خاکستری منوچهر محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صندوقچه‌ی خاکستری اثر منوچهر محمدی

کتاب صندوقچه‌ی خاکستری

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صندوقچه‌ی خاکستری

منوچهر محمدی حکایت‌، سرگذشت و سخنان هدایتگر افراد بزرگ و موفق را در کتابی با عنوان صندوقچه‌ی خاکستری، به قلم تحریر درآورده است.


خلاصه کتاب صندوقچه‌ی خاکستری

منوچهر محمدی اعتقاد دارد استفاده از تجارب و دانش دیگران، همچون یافتن گنجی بی‌زحمت و تلاش است. بهره‌گیری از این کوله‌بار به شما کمک می‌کند بدون تحمل سختی‌های راه، به هدف برسید. محمدی با همین دیدگاه کتاب صندوقچه‌ی خاکستری را براساس حکایت‌ها‌، سرگذشت و سخنان هدایتگر افراد بزرگ و موفق، به رشته تحریر درآورده است. بیشتر حکایت‌ها و سرگذشت‌های یاد شده در این مجموعه به کسانی تعلق دارد که اکنون اسیر خاک هستند اما همچنان سخنانشان هدایت‌گر ما است. زبان ساده این کتاب را باید از امتیازات آن عنوان کرد که فهم اثر را برای همه مخاطبان، ساده می‌کند.

خواندن کتاب صندوقچه‌ی خاکستری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب صندوقچه‌ی خاکستری را به تمام افرادی که به دنبال استفاده از کوله‌بار تجربه دیگران هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب صندوقچه‌ی خاکستری

یک جوان مالزیایی بیکار برای تنوع و ایجاد سرگرمی، صد نفر از سرشناس‌ترین سیاستمداران دنیا را انتخاب کرد و سپس به آدرس هر کدام یک اسکناس یک‌ دلاری ارسال کرد. همراه آن تقاضای کوچکی نوشت به این مضمون: «جناب سیاستمدار گرامی کشور.....کلکسیون مرا با امضایی که پشت این اسکناس می‌اندازید کامل کنید. هر چند که کلکسیون من فقط اسکناس‌های صد دلاری امضا شده دارد. اما باوجود این اگر همین اسکناس یک‌ دلاری را هم امضا کنید، باز هم کلکسیون مرا مزین خواهد ساخت. قبلاً از لطف شما ممنونم.» هنگامی که این نامه‌ها به دست مخاطبانش رسید، طبیعی بود که سیاستمداران مذکور به جای اسکناس یک دلاری، از سر لطف یک اسکناس صد دلاری از جیب خود در می‌آوردند و آن را امضا می‌کردند و جوان مالزیایی نه‌ تنها با این ابتکار توانست با خرج کردن صد دلار، صاحب ده هزار دلار شود، بلکه سال‌های بعد موفق شد همین کلکسیون را به یکی از کلکسیون‌داران معروف آمریکایی به قیمت هفتصد هزار دلار بفروشد.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب صندوقچه‌ی خاکستری، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۹٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۳۰ صفحه

حجم

۳۲۹٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۳۰ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان