دانلود و خرید کتاب صد راز برای شناخت زنان زویا حجتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صد راز برای شناخت زنان اثر زویا حجتی

کتاب صد راز برای شناخت زنان

معرفی کتاب صد راز برای شناخت زنان

کتاب صد راز برای شناخت زنان نوشته زویا حجتی است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا زن‌ها را بهتر بشناسید و بتوانید ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید.

درباره کتاب صد راز برای شناخت زنان

این کتاب به شما کمک می‌کند درک بهتری از جهان زنان داشته باشید و بتوانید ارتباط بهتری با دنیای زنان برقرار کنید. طبق نظر زویا حجتی زنان درگیر کلیشه‌های رفتاری مشترکی هستند که با درک آنها می‌توانید وارد دنیایشان شوید.

از نظر نویسنده این کتاب برای مردانی که فکر می‌کنند دنیای زنان را نمی‌شناسند مناسب است چون کمک می‌کند ویژگی‌های مشترک بین مردان را پیدا کنند و به یک الگو در رفتار با آنها برسند.

خواندن کتاب صد راز برای شناخت زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مردان که می‌خواهند از دنیای زنان سر در بیاورند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب صد راز برای شناخت زنان

اگر مردی فکر می‌کند، کنترل و انجام کارهای خانه و بچه‌داری کار سختی نیست، بد نیست چند روزی را به این کار اختصاص دهد. به این ترتیب لااقل متوجه می‌شود، که زن‌ها چه اعصاب پولادینی دارند و اگر روزهایی وجود دارند که آنها از همه چیز شکایت دارند، دلیل‌اش چیست.

۳

خیلی وقت‌ها زن‌ها نیازی به شنیدن راه‌حل شما ندارند، آنها فقط نیاز به یک گوش شنوا دارند. پس زمانی که حرف می‌زنند و مشکل‌شان را مطرح می‌کنند، فقط سراپا گوش باشید و اجازه بدهید، حرف‌شان را تمام کنند. وقتی مردی گوش دادن را می‌آموزد و احساسات همسرش را به درستی تفسیر می‌کند، برقراری ارتباط ساده‌تر می‌شود. گوش دادن هم همانند سایر هنرها به تمرین احتیاج دارد. هر روز که به خانه می‌روید، از همسر خود بخواهید که برای شما چه طور سپری کردن روز را توضیح دهد.

این کار به شما کمک می‌کند که شنونده بهتری شوید.

۴

زن‌ها عاشق این هستند که مطمئن باشند، به آنها فکر می‌کنید، با یک تلفن و احوالپرسی کوتاه در میان روز مطمئن باشید، بیش از آنچه فکر می‌کنید بررابطه خود اثر مثبت خواهید گذاشت.

۵

زن‌ها دوست دارند برای حرف‌زدن‌شان ارزش قائل باشید و زمانی که با شما صحبت می‌کنند، دست از روزنامه خواندن، تلویزیون نگاه کردن یا جدول حل کردن بکشید و در چشم‌های‌شان نگاه کنید.

۶

زن‌ها همیشه دوست دارند و شاید بتوان گفت نیازمند به آن هستند که بدانند همسرشان به یاد او هست. باید به نوعی این نیاز آنها را برآورده کنید و هر از گاهی خاطرشان را از این بابت جمع کنید.

۷

زن متولد فروردین مثل مرد متولد این ماه کمی خواهان رهبری و پیشتازی است، این فرصت را از او نگیرید تا همدلی بیشتری داشته باشید و مانع پیشرفت‌های او نیز نشوید.

۸

در آخر روز زن‌ها می‌خواهند که احساسات‌شان را درباره روزی که پشت سر گذاشته‌اند بروز دهند، سعی کنید در این هنگام شنونده خوبی باشید و با این مسئله به صورت منطقی برخورد کنید.

۹

مرد اغلب به اشتباه تصور می‌کند که وقتی یکبار همه نیازهای عشقی همسرش را برآورده کرده و او را راضی و خوشحال کرد، از این پس زن باید بداند که همسرش او را دوست داشته و عاشق اوست.

غافل از این که زن دائماً به این موضوع نیاز دارد که علاقمندی همسرش به وی مرور و یادآوری شود.


نظرات کاربران

امیر
۱۴۰۰/۰۵/۲۷

بیشتر کتاب بر اساس خرافات طالع بینی نوشته شده خانمهای متولد تیرماه، متولد فروردین و... فلان جور هستن انگار منبعش استوری های اینستاگرام بوده تا علم روانشناسی. منابعی هم در آخر ذکر شده ولی انگار نویسنده هر قسمتی رو که براش جذاب بوده

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
خیلی بر این عقیده نباشید که قدرت، توان جسمانی و روانی‌تان از زنان بیشتر است. تحقیقات جدید نشان می‌دهند که زنان از نظر جسمی و روانی به مراتب تواناتر از مردان‌اند. آنها در تحمل درد نیز گوی سبقت را از مردان ربوده‌اند. در حالی که بسیاری از مردان زیر بار دردهای معمولی تحمل خود را از دست می‌دهند، طوری که اگر قرار بود درد زایمان را مردها تحمل کنند، قطعاً نسل آدمی میلیون‌ها سال قبل برمی‌افتاد.
احسان رضاپور

حجم

۱۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان