دانلود و خرید کتاب چگونه با کمترین هزینه جهانگردی کنیم ترجمه حدیثه غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه با کمترین هزینه جهانگردی کنیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه با کمترین هزینه جهانگردی کنیم

معرفی کتاب چگونه با کمترین هزینه جهانگردی کنیم

چگونه با کمترین هزینه جهانگردی کنیم یکی از کتاب‌های مجموعه نیترو انتشارات شکیب است. امروزه کتاب‌هایی در سطح دنیا متداول شده که بسیار کوتاه هستند، شاید بشود اسمشان را گذاشت:کتابک، خواندنی‌های‌ کوتاه یا کتابچه. از قضا این «خواندنی‌های کوتاه» بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. دلیلش ساده است. مردم دیگر وقت و حوصلۀ سابق را برای خواندن کتاب‌های قطور و طولانی ندارند. کتاب‌های «نیترو» در همین راستا تهیه شده است، این کتاب‌ها برای جزئی‌ترین مهارت‌های زندگی یک چارچوب ساده و علمی‌کاربردی ارائه ‌می‌دهند. 

موضوعِ کتاب‌های «نیترو» گستردگیِ زیادی دارد، دستِ شما برای انتخاب باز است؛ از موفقیت گرفته تا داستان کوتاه، از ثروت‌آفرینی گرفته تا روانشناسی، از کسب‌وکار گرفته تا دنیای نویسندگی و از کتاب‌های خودیاری گرفته تا چکیده‌ رمان‌های کلاسیک که با نام «نوولا» عرضه شده است.

پس دیگر لازم نیست برای یادگیری یک مهارت یا آشنایی با موضوعی خاص، کتاب‌هایی قطور تهیه کنید و در نهایت هم آنها را نیمه تمام رها کنید؛ کتاب‌های «نیترو» در کمترین زمان آگاهی شما را افزایش می‌دهند و مسیر ادامۀ مطالعۀ شما را روشن‌تر و هموار‌تر می‌کنند.   

 درباره کتاب چگونه با کمترین هزینه جهانگردی کنیم

سفر به دور دنیا، هدف مشترک خیلی‌هاست هرچند اغلب تصور می‌شود تنها افراد ثروتمند از پس آن برمی‌آیند اما شما با برنامه‌ریزی درست، شبکه‌سازی و اطلاعات مناسب می‌توانید با بودجۀ کافی یک گردشگرِ خوب باشید. این موضوع شاید برای برخی، محال و مسخره به نظر برسد، اما قضیه خیلی ساده است. مهم‌ترین کار برای سفری ارزان، برنامه‌ریزی است.

کتابِ چگونه با کمترین هزینه جهانگردی کنیم به معرفی تدارکات قبل از عزیمت می‌پردازد و به شما راهکارهایی ارائه می‌دهد که چگونه با صرف کمترین هزینه، به ماجراجویی بپردازید. علاوه بر این، گزینه‌های مختلفِ اسکان، درآمد و پس‌انداز را معرفی می‌کند تا در تصمیم‌گیری به شما کمک کند.

قبل از مطالعه صفحات بعدی و تدارک مقدمات جهانگردی ، باید در هر زمینه، تحقیق کنید. هر چه اطلاعات بیشتری داشته باشید، مهیاتر خواهید بود و این می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در درآمدی شود که به‌سختی آن را کسب کرده‌اید.

خواندن کتاب چگونه با کمترین هزینه جهانگردی کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به سفر را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم

 بخشی از کتاب چگونه با کمترین هزینه جهانگردی کنیم

در سفر طولانی، حتی یک کاه نیز سنگینی خواهد کرد.» ضرب‌المثل اسپانیایی

یکی از مشکلات مسافران، حمل وسایل خیلی کم یا خیلی زیاد است. مشکل حمل ملزومات کافی (مثل لباس، کرم ضد آفتاب و ...) در سفر این است که شاید مجبور شوید آن‌ها را در طول مسیر بخرید. این کار اصلاً عیبی ندارد و در حقیقت، روش خوبی برای خرید تیشرت سوغاتی است ولی بودجه شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. باید بدانید که آیا این ملزومات در کشور خودتان، گران هستند یا خیر یا اینکه شاید در مقصد خیلی گران باشند.

از طرف دیگر، حمل وسایل اضافی نه‌تنها به معنای حمل چمدان اضافی است بلکه امکان حرکت شما را نیز محدود می‌کند. به‌جای اینکه سوار قطار یا وسایل حمل‌ونقل عمومی شوید باید تاکسی بگیرید که معمولاً سه تا چهار بار گران‌تر هستند.

برای جلوگیری از بروز مخارج اضافی می‌توانید فهرست ملزومات را تهیه نمایید. بعد از آن، بررسی کنید که به کدام‌یک از آن‌ها در سفر، نیاز ندارید یا می‌توانید آن‌ها را در مقصد بخرید. برای مثال لوازم حمام و توالت، جای زیادی می‌گیرند و اغلب در مقصد، ارائه می‌شوند یا به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را از فروشگاهی کوچک بخرید.

نکته دیگری که باید آن را محدود کنید، ابزار فناوری و لوازم همراه آن‌ها هست. در صورت امکان برای همه آن‌ها یک کابل تهیه کنید.

حین شمارش تمام ملزومات سفر، به فعالیت‌های خود و اقلیم کشور مقصد نیز توجه کنید. شاید باید یکدست لباس، ابزارهای فناوری گجت و ملزومات آن‌ها را تهیه کنید. اگر می‌توانید یکدست لباس غواصی و لباس صحرانوردی مثل پیراهن SPF۴ تهیه کنید. همین نکته را در مورد کفش‌ها، زیرپیراهنی و ژاکت خود رعایت کنید.

اگر چیزی را از قلم انداختید یا مواردی را فراموش کردید می‌توانید به لیست باروبنه دیگر مسافران، نگاه کنید. می‌توانید این فهرست‌ها را از اینترنت دانلود کنید و در گوگل بیابید.

بعد از تهیه فهرست، نوع ساک مسافرتی را انتخاب کنید، به ابعاد مناسب کوله‌پشتی برای جابجایی راحت، توجه کنید، بهترین سایز کوله‌پشتی، داشتن گنجایش ۶۰ کیلو است؛ اما به خاطر داشته باشید که ساک کوچک‌تری نیز در سفر روزانه خود بگنجانید. حین دیدن مناظر یا ماجراجویی لازم نیست همه‌چیز را با خود حمل کنید.


نظرات کاربران

Cosar Khodabakhshi
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

بهترین کتابی هست که تا حالا برای راهنمایی علاقه مندان به جهانگردی نوشته شده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
مهم‌ترین کار برای سفری ارزان، برنامه‌ریزی است.
شیهمیمی
مراحل ذکرشده در این فصل، به شرح زیر هستند: ۱ - تهیه فهرست تمام اماکن بازدید ۲ - سنجاق زدن مقاصد سفر بر نقشه ۳ - بررسی امکانات حمل‌ونقل موجود در هر مقصد ۴ - آشنایی با محدودیت‌های پاسپورت ۵ - تهیه برنامه سفر دقیق با جزئیات مرتبط با مسیر ازجمله تخمین مدت‌زمان اقامت در مقصد
شیهمیمی
سفر به دور دنیا، هدف مشترک خیلی‌هاست هرچند اغلب تصور می‌شود تنها افراد ثروتمند از پس آن برمی‌آیند اما شما با برنامه‌ریزی درست، شبکه‌سازی و اطلاعات مناسب می‌توانید با بودجهٔ کافی یک گردشگرِ خوب باشید.
شیهمیمی
«اگر نتوانید خود را آماده کنید، برای شکست مهیا خواهید شد.» بنجامین فرانکلین
The Reader

حجم

۲۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۲۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان