دانلود و خرید کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح متوسط بنفشه مهدوی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح متوسط اثر بنفشه مهدوی‌پور

کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح متوسط

معرفی کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح متوسط

کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح متوسط نوشته بنفشه مهدوی‌پور است. این کتاب شامل ۱۰ داستان برای زبان‌آموزان دوره متوسط است و به آن‌ها کمک می‌کند بهتر و آسان‌تر زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

درباره کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح متوسط

در دنیای امروز، خواندن یکی از کارهای اساسی زندگی روزمره محسوب می شود. در زمان کودکی به ما خواندن را آموزش داده اند تا بتوانیم در بزرگسالی از آن برای یادگیری چیزهای بیشتر استفاده کنیم. ما می خوانیم تا در مورد خبرها مطلع شویم، قوانین را بیاموزیم و یا مهارت های جدید کسب کنیم. 

شما در زندگی روزمره از خواندن برای به دست آوردن اطلاعات در مورد دنیای پیرامون خود نظیر تبلیغات، علائم رانندگی، نامه های اداری، قبض ها، برچسب های دارویی و همینطور آموزش نحوه کار با دستگاه های مختلف استفاده می کنید. بنابراین هنگام ورود به یک کشور تازه نیز، این اولین نوع خواندن مورد نیاز شماست. به همین خاطر افزایش مهارت های خواندن برای زندگی روزمره در یک کشور انگلیسی زبان ضروری است.

ما همچنین می توانیم برای یادگیری زبان از خواندن کتاب ها و داستان های انگلیسی استفاده کنیم. اما تاثیر خواندن داستان بر یادگیری زبان انگلیسی هم بی تاثیر نیست. 

به طور کلی خواندن داستان، مهارت مهمی در یادگیری زبان است و به شما کمک می کند تا همه بخش های زبان انگلیسی نظیر واژگان، املا، دستور زبان و نوشتن را یاد بگیرید. هنگامی که مهارت خواندن خود را در زبان انگلیسی تقویت می کنید، در واقع تمام مهارت های انگلیسی خود را بهبود می بخشید.

اگر می خواهید انگلیسی را سریع تر یاد بگیرید، از خواندن داستان ها و مقالات انگلیسی زبان غافل نشوید. وقتی بیشتر بخوانید، مغز شما با نحوه کارکرد زبان جدید بیشتر آشنا می شود. هنگامی که داستانی را به زبان انگلیسی می خوانید، می توانید واژگان، دستور زبان و مهارت های نوشتاری خود را همزمان تقویت کنید.

مطالعه مستمر داستان ها به شما کمک می کند تا معنای کلمات انگلیسی را در هر متن به راحتی بفهمید و درک کنید. خواندن همچنین در تکرار و یادآوری واژگانی که قبلاً آموخته اید بسیار موثر است. همچنین در صورتی که معنای کلمات کلیدی موجود در متن داستان را از قبل بدانید درک مطلب نیز بسیار آسان تر می شود. به همین خاطر یادگیری معنا و تلفظ کلمات رایج زبان انگلیسی به شما کمک می کند که بعدا در هنگام خواندن فیلمنامه ها و کتاب های داستان به راحتی با موضوع آنها ارتباط برقرار کنید.

داستان ها در سطوح پیشرفته شامل موضوعات متنوع و پیچیده تری می باشند. در هنگام خواندن داستان های مختلف تلفظ صحیح کلمات جدید را با فرهنگ لغت یاد بگیرید. سعی کنید در زمانی که متن داستان در جلوی شما نیست، ایده های اصلی آن را به خاطر بسپارید و مرور کنید، این کار برای تسلط بیشتر شما به زبان انگلیسی موثر است.

کتاب پیش روی شما، شامل ده داستان کوتاه در سطح متوسط و مناسب برای کسانی است که با زبان انگلیسی تا حد زیادی آشنا می باشند. هدف از نوشتن این کتاب، آشنا کردن بیشتر دانش آموزان با درک مطلب متن های انگلیسی و یادگیری کلمات جدید می باشد که در متن هر داستان با رنگ مشکی مشخص شده اند. در پایان هر داستان، تمریناتی به منظور درک مطلب و مرور لغات جدید لحاظ شده است. امید است این کتاب راهگشایی برای دانش آموزان برای یادگیری لغات بیشتر و همچنین برای معلمان در یادگیری و تدریس بهتر متون زبان انگلیسی باشد. 

خواندن کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح متوسط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زبان‌آموز سطح متوسط پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان