دانلود و خرید کتاب رابطه پدر دختری گریگوری ئی. لنگ ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رابطه پدر دختری اثر گریگوری ئی. لنگ

کتاب رابطه پدر دختری

معرفی کتاب رابطه پدر دختری

کتاب رابطه پدر دختری نوشته گریگوری ئی لنگ است که با ترجمه زهره زاهدی منتشر شده است. این کتاب صد راه و دلیل برای یک ارتباط سالم پدر دختری معرفی می‌کند و کمک می‌کند پدران بتوانند فرزندان دخترشان را درک کنند.

درباره کتاب رابطه پدر دختری

نویسنده درباره کتابش می‌گوید: ابتدا وقتی شروع به نوشتن این کتاب کردم، نیتم این بود که کتابی متفاوت بنویسم، کتابی که دخترها به پدرانشان بدهند تا بگویند از آنها چه می‌خواهند. نشستم و به کارهایی فکر کردم که من و دخترم با هم انجام داده بودیم. به تجربیاتی فکر کردم که پدرم با خواهرانم و عموهایم با دخترعموهایم سهیم شده بودند. نظر مِیگن را پرسیدم و به کتاب کلمات الهام‌بخش مراجعه کردم. بعد همهٔ آنها را نوشتم. اولین باری که آن نوشته‌ها را خواندم، فهرستی از کارهایی را یافتم که یک دختر از پدرش می‌خواهد برایش انجام دهد (همان طور که مورد نظرم بود). دومین باری که آنها را خواندم با فهرستی از کارهایی مواجه شدم که خودم دلم می‌خواست برای دخترم انجام دهم. سومین بار خودم را دیدم که به مِیگن می‌گوید که وی تغییر خواهد کرد، اما هرگز از من جدا نخواهد شد. وقتی برای بار چهارم خواندم فهمیدم که به جعبهٔ مِیگن چسبیده‌ام.

خوشحال از بار پنجم خواندن، دنبال یک عکاس گشتم. وقتی شروع به نوشتن این کتاب کردم، جَنِت لَنکفورد موران را نمی‌شناختم. او را به تصادف از طریق صفحات روزنامه‌ای پیدا کردم که برای مقاله‌ای در زمینهٔ یک کالج محلی عکس گرفته بود. دست‌نوشتهٔ کتابم را برای او فرستادم و از وی خواستم با من کار کند. یک روز بعدازظهر با هم ملاقات کردیم تا دربارهٔ کار حرف بزنیم. طی این ملاقات او داستان خودش را برایم تعریف کرد. او را از بچگی پدرش دست‌تنها بزرگ کرده بود. به من گفت که خودش و پدرش را می‌تواند در لابلای خطوط کتابم پیدا کند.  

این کتاب نوشته‌های یک پدر است تا به پدران دیگر بگوید چرا باید با دخترشان ارتباط خوبی داشته باشند. نویسنده از یک عکاس هم کمک گرفته است و کتاب را با عکس‌های بسیار خوبی منتشر کرده است.

خواندن کتاب رابطه پدر دختری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام پدرانی که فرزند دختر دارند و می‌خواهند رابطه خوبی با او داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رابطه پدر دختری

دختر به پدر نیاز دارد،

که بداند وقتی او می‌گوید

همه چیز درست خواهد شد، درست خواهد شد.

دختر به پدر نیاز دارد،

چون پدر فداکاری می‌کند

تا دخترش ناچار به فداکاری نباشد.

چون هر وقت لازم باشد به او می‌خندد، یادش می‌دهد ارزش وی به عنوان یک انسان، مهم‌تر از شکل ظاهری اوست، و او را به خاطر اشتباهاتش تنبیه نمی‌کند، بلکه کمکش می‌کند از اشتباهاتش درس بگیرد.

که همیشه برای بغل کردن و بوسیدن او وقت دارد، که برایش مهم نیست وی کفشش را لگد کند، که همیشه جای بازگشت او را به خانه باز نگه می‌دارد.

دختر به پدر نیاز دارد، چون هرگز فکر نمی‌کند دخترش بزرگ شده و دیگر به او نیاز ندارد.

که یادش بدهد وی استحقاق خوشرفتاری را دارد، که یادش بدهد متفاوت بودن دیگران را بپذیرد، که یادش بدهد نتیجهٔ اعمالش را بسنجد و بر آن اساس تصمیم بگیرد. 

دختر به پدر نیاز دارد، که خانواده را کامل و یکپارچه کند. که وی را از شر موجودات ترسناک کابوس‌هایش حفظ کند، که به سؤالی که همهٔ شب وی را بیدار نگه داشته پاسخ دهد، که از او در مقابل رعد و برق محافظت کند.

دختر به پدر نیاز دارد،

که مزهٔ محبوبِ کسی بودن را بچشد.

که پیچیدگی‌ها را ساده و دردناک‌ها را قابل تحمل کند،

که به او بگوید اوضاع مأیوس‌کننده نیست،

حتی وقتی که وی چنین احساسی دارد،

که همراهش شود هنگامی که وی از تنها رفتن واهمه دارد.

که یکی شدن را و نحوهٔ اجتناب از کوره‌راه‌ها را یادش دهد. 

دختر به پدر نیاز دارد،

که صادقانه به وی بگوید از همه کس زیباتر است.

که تا وقتی خودش نمی‌تواند،

در تصمیم‌گیری‌های سخت به جایش تصمیم بگیرد،

که یادش بدهد بخشش، عملی ذاتی و طبیعی است،

که یادش دهد او می‌تواند بارها و بارها ببخشد.

نظرات کاربران

وندا فراهانی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱

عالی بود

فواد انصاری
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

این کتاب 44 صفحه داره نه 132 صفحه. شرم آوره

°♡کتاب باز♡°
۱۴۰۱/۰۹/۳۰

کوتاه بود و البته بد نبود!

ayy
۱۴۰۱/۰۳/۰۸

کتابی که هر دختری در هر سنی باید بخواند تا حقوق خودش را بداند تا روابط ناسالم با پدر را با جنس مخالف ادامه ندهیم. و هر مردی که قصد پدر شدن دارد باید بخواند تا بداند چه تاثیر زیادی روی

- بیشتر
parmis mardani
۱۴۰۰/۰۸/۰۵

منو پدرم واقعا دوستیم ! ❤️

کوسه جان
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

دوستش داشتم کتاب در مجموع بخشی از داستان زندگی خود نویسنده بود و در ادامه ترکیب عمس و جملات تاثیر گذار که بیشتر بدرد صفحات اینستا می خورنن اون هم برای استوری ،نه کتاب که بخواید براش پول بدید جملات

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۳,۵۰۰
تومان