دانلود و خرید کتاب خانه ای پر از فیل اورسولا دوبوسارسکی ترجمه ربابه نصیری امینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه ای پر از فیل اثر اورسولا دوبوسارسکی

کتاب خانه ای پر از فیل

معرفی کتاب خانه ای پر از فیل

کتاب خانه ای پر از فیل داستانی از اورسولا دوبوسارسکی با تصویرگری اندرو جوینر است. این داستان درباره اریک و تمام فیل‌هایش است که با هم در یک خانه فسقلی زندگی می‌کنند.

خانه‌ ای پر از فیل را ربابه نصیری امینی به فارسی ترجمه کرده است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را با رعایت حق کپی رایت منتشر کرده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب خانه ای پر از فیل

خانه اریک پر از فیل است. یک فیل در اتاق نشیمن زندگی می‌کند و یکی در آشپزخانه. یکی از فیل‌ها توی راهرو جا خوش کرده است و فیل دیگر حمام را تصرف کرده است. حتی توی اتاق خواب او هم فیل هست! 

کم کم فیل‌ها آنقدر جا اشغال می‌کنند که مامان را عصبانی می‌کنند و او به اریک می‌گوید فیل‌ها باید از خانه بروند. اما اریک فیل‌هایش را خیلی دوست دارد. او عاشق تک تک فیل‌هایش است. بنابراین به دنبال راه حلی هوشمندانه می‌گردد تا فیل‌ها را پیش خودش نگه دارد. 

کتاب خانه ای پر از فیل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خانه ای پر از فیل برای تمام کودکانی که تازه به مدرسه رفته‌اند، جذاب است. 

درباره اورسولا دوبوسارسکی 

اورسولا دوبوسارسکی (کلمن) در سال ۱۹۶۱ در سیدنی استرالیا متولد شد. او برای کودکان و بزرگسالان می‌نویسد و تا به حال بیش از هر نویسنده دیگری در تاریخ ۳۰ ساله جوایز استرالیایی برنده آن‌ها شده است. ۵ جایزه ادبی برتر نیو ساوت ولز و انتخاب به عنوان نویسنده برتر ادبیات کودکان در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ از جمله افتخارات او است. 

پدر او پیتر کلمن نویسنده و ناشر بود و مادرش ورنا سوزانا کلمن نویسنده سرگذشتنامه بود. 

اورسولا دوبوسارسکی در سال ۲۰۱۵ نامزد جایزه هانس کریستین اندرسن (نوبل کوچک) شد و در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۰ نامزد جایزه آسترید لیندگرن. این دو جایزه از مهم‌ترین جوایز ادبی کودک هستند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه