دانلود و خرید کتاب نانت و باگت مو ویلمس ترجمه نیلوفر امن‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نانت و باگت اثر مو ویلمس

کتاب نانت و باگت

نویسنده:مو ویلمس
امتیاز:
۴.۲از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نانت و باگت

کتاب نانت و باگت داستانی نوشته مو ویلمس است که نیلوفر امن زاده به فارسی ترجمه کرده است. این داستان درباره یک مسئولیت مهم است که به نانت واگذار شده است. او باید برود و باگت بخرد. آیا از پس این کار برمی‌آید؟

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب نانت و باگت

امروز روزی است که نانت به این زودی‌ها فراموش نمی‌کند. چون مادرش به او یک مسئولیت خیلی مهم داده است. قرار است نانت برود و باگت بخرد. خودش، به تنهایی! نانت خیلی خوشحال است و مصمم است مادرش را خوشحال کند و به او نشان دهد که می‌تواند از پس این مسئولیت برآید. اما یک اتفاق خیلی مهم می‌افتد. باگت، گرم و نرم و خوشمزه است و بوی خیلی خوبی دارد. نانت، باگت را می‌خورد و هیچی از آن به خانه نمی‌رسد...!

مو ویلمس در این کتاب به خوبی درباره اهمیت مسئولیت دادن به کودکان صحبت کرده است و همچنین بچه‌ها را با مسئولیت‌پذیری که بخش مهمی از رشد و بزرگ شدنشان است آشنا می‌کند. لحن آهنگین کتاب نانت و باگت هم لذت خواندن را برای بچه‌ها چند برابر می‌کند. 

کتاب نانت و باگت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب نانت و باگت برای کودکان گروه سنی پیش از دبستان و بچه‌هایی که سال‌های اول مدرسه را می‌گذارنند جذاب است. مربیان کودکان نیز می‌توانند از این داستان زیبا استفاده کنند و بازی‌های کلامی بسیاری را با کمک آن ترتیب دهند.

درباره مو ویلمس

مو ویلمس نویسنده، تصویرگر، انیماتور و مجری برنامه‌های تلویزیونی است و در کارنامه‌اش چندین جایزه بزرگ ادبی و تلویزیونی مثل جایزه‌ برجسته‌ کالد کات انجمن کتاب‌داران آمریکا و شش جایزه‌ امی(معادل اسکار برای تولیدات تلویزیونی) ثبت شده است. بخش بررسی کتاب نیویورک‌تایمز مو ویلمز را به‌عنوان «بزرگ‌ترین استعداد قرن حاضر» خوانده است.

نظرات کاربران

_MahdiGhafuri_
۱۴۰۱/۰۱/۰۳

#۷۳ "نانت و باگت" یک داستان خیلی بامزه و خنده‌دار مادر و پسری است که انگار در شهر قورباغه‌ها اتفاق می‌افتد. خواندنش را به همه بچه‌ها پیشنهاد می‌کنم؛ چون خودم هم با داستانش غافلگیر شدم و کلی خندیدم :) سبک تصویرگری

- بیشتر
ایمانطلب
۱۴۰۰/۰۷/۱۴

از این کتاب خوشم آمده. من میخوام کتاب رو با کاغذهای خودم درستش کنم.

رمضانی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱

در حوزه مسئولیت پذیری و تشویق صداقت، کتاب خیلی خوبی بود، ولی به نوع خوندن شما بستگی داره. من در کلاس برای بچه‌ها خوندم و خیلی دوستش داشتن. به کسانی که مخالف پایان بندی داستان هستند توصیه م اینه که

- بیشتر
Tannaz
۱۴۰۰/۱۱/۳۰

قصه بامزه بود اما تا آخر نوشته نشده بود .

😇 • Helia • 😇
۱۴۰۰/۰۲/۳۱

حتما بخونید بخصوص برا بچه ها با اون بخشش که مامانه باگتو می خوره حال می کنن🤪🤣😂

آلیس در سرزمین نجایب
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

داستان کیوت و بامزه‌ای بود اما به نظرم نباید برای بچه‌های سه تا هشت سال خونده بشه. نهادینه کردن اینکه میشه به نفس اماره گوش داد و بعدش بخشیده شد، اشتباهه. مامان و باباها اول یه دور کتاب رو بخونید، ببینید

- بیشتر
Book worm
۱۴۰۰/۰۱/۲۱

برادرم خوشش اومد ولی من اصلا اصلا به ۳تا ۷ سال پیشنهاد میکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان