دانلود و خرید کتاب من بد نیستم! جوری جان ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من بد نیستم! اثر جوری جان

کتاب من بد نیستم!

معرفی کتاب من بد نیستم!

کتاب من بد نیستم! نوشته جوری جان با تصویرگری پیت آزولد است. این کتاب در قالب یک داستان خواندنی به کودکان می‌آموزد که هیچوقت بد نیستند و به والدین هم می‌آموزد که از برچسب زدن به کودکان جلوگیری کنند. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب من بد نیستم!

این داستان درباره یک تخمه بد است. یک تخمه آفتابگردان خیلی بد که رفتارهای خیلی بدی دارد. مثلا هیچوقت حاضر نیست دست و پاهایش را بشوید، سر کوچک‌ترین چیزها به دیگران دروغ می‌گوید و وسط حرف همه می‌پرد! ترساندن؟ بله که این کار را انجام می‌دهد. گوش ندادن به حرف هیچکس؟ در این کار استاد شده است! دیر رسیدن سر قرارها؟ معلوم است که دیر می‌رسد. این تخمه بد تا به حال هیچ چیزی را سر جایش نگذاشته است و همیشه حرف‌های آجیل‌های دیگر را که درباره او حرف می‌زنند، شنیده است.

خب، همه چیز از وقتی شروع شد که او را از روی گل آفتابگردانی که همراه تخمه‌های دیگر روی آن زندگی می‌کرد، جدا کردند. او تمام دوست‌ها و خانواده‌اش را گم کرد و همین موضوع هم باعث شد تا نسبت به همه حس بدی داشته باشد. بنابراین هر کاری که از دستش بر بیاید انجام می‌دهد تا همه را ناراحت و عصبانی کند اما شاید اگر فقط کمی تلاش کند تا کارهای خوب انجام بدهد، تبدیل به یک تخمه خوب و دوست داشتنی شود..

این داستان با زبان خیلی ساده و تصویرهای دوست‌داشتنی و همچنین مثال‌هایی که برای همه کودکان آشنا است، به کودکان نشان می‌دهد با تلاش و تغییر برخی از خصوصیت‌ها می‌توانیم تغییر کنیم و به کسی تبدیل شویم که دوست داریم باشیم.

کتاب من بد نیستم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب من بد نیستم! برای تمام کودکان جذاب است. اگر فرزند دارید یا با گروه سنی کودک کار می‌کنید و درباره اثرات نابودگر برچسب زدن چیزی نمی‌دانید، این کتاب را حتما بخوانید. 

درباره جوری جان

جوری جان نویسنده آمریکایی کتاب‌های کودک است. او متولد کالیفرنیا است و در لیست پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب کودک نیویورک‌تایمز قرار دارد. او تا کنون جوایز ادبی معتبری دریافت کرده است.

نظرات کاربران

nazi.habi
۱۴۰۰/۰۸/۰۹

بسیار خوبه داستان در مورد این حرف میزنه که اگر رفتار بدی داریم خودمون بد نیستیم..رفتارمون که بده و اینکه همیشه میتونیم اصلاح کنیم و در کنار رفتارهای نادرست..درستها هم وجود دارند.

bahareh zolfaghar
۱۴۰۰/۰۱/۲۵

Very good

m.d.psy
۱۴۰۱/۰۶/۱۳

این کتاب عالیه پر مغز پرمعنا این کتاب بیشتر برای والدینه تا کودک یک کتاب والدپروری به تمام معنا به زبان طنز و حقیقت این کتاب تربیت والدین وسیستم آموزشی وجامعه را را به نقد میکشه که اینقدر کودکان را سرزنش گرانه متهم به

- بیشتر
Vanitas
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

"راستش را بخواهی دیگر آنقدر ها هم بد نیست..."

(mohammad amin)
۱۴۰۱/۰۵/۲۰

تخمه‌ی داستان «من بد نیستم» یه زمانی روی یه آفتاب‌گردون زندگی می‌کرد، اما نه تنها از آفتاب‌گردون جداش کردند، بلکه چیزی نمونده تا بخورنش!😳 حالا تخمه‌ی داستان از این اتفاق احساس خشم و نفرت زیادی تو دلش داره و هر کار

- بیشتر
she she
۱۴۰۰/۰۱/۲۷

عالی حرف نداره

دخترکتاب خوان✨
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

کتاب خوبی بود. صحبت کردن از زبان یه تخمه. و اینکه کارهای خوب رو تمرین میکرد تا خوب باشه و از این داستان پی بردم که هیچ وقت برای انجام هیچ کاری دیر نیست و امکان ایجاد تغییرات مثبت در

- بیشتر
نسترن الهی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹

عالیه... پسر من عاشقش شد💙

haniyeh
۱۴۰۲/۱۰/۰۸

چقدر جالب! میدونستید اصطلاح bad seed به کسی که بدذاته گفته میشه؟ کسی که ذاتا بده و بقیه رو اذیت میکنه. دفعه اول که کتاب رو خوندم فکر میکردم صرفا به خاطر دانه بودنش از seed استفاده شده. این اسم

- بیشتر
nazanin z
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

خیلی زیبا و قشنگ و دلنشینه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان