دانلود و خرید کتاب غلبه بر افسردگی مگا جکسون ترجمه لیلی گازر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب غلبه بر افسردگی

کتاب غلبه بر افسردگی نوشتهٔ مگا جکسون، کنت ب. ولس و کاترین مینی یوم و ترجمهٔ لیلی گازر است. انتشارات کتاب درمانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر می‌کوشد افرادی را که دچار افسردگی هستند و یا فردی از نزدیکان آنها با این مسئله روبه‌رو است، با علائم و نشانه‌های این بیماری آشنا کند.

درباره کتاب غلبه بر افسردگی

کتاب غلبه بر افسردگی می‌گوید در زندگی همهٔ انسان‌ها لحظاتی وجود دارد که آنها احساس یأس و ناامیدی می‌کنند. این احساس گاه بسیار شدید است و تبدیل به یک بیماری می‌شود. به بیان دیگر، همهٔ انسان‌ها این احساسات را تجربه کرده‌اند اما به‌سختی می‌توان فهمید که چه موقع این احساس‌ها، تنها غم و غصهٔ روزمره و چه وقت نشانهٔ یک بیماری جدی است. این تفکیکی است که تنها پزشکان و روان‌پزشکان می‌توانند از عهدهٔ آن برآیند.

این کتاب می‌کوشد این باور را در خوانندهٔ خود ایجاد کند که می‌توان با شناخت نشانه‌های افسردگی بالینی آن را شناسایی کرده و درصدد درمان آن برآمد. در این کتاب آخرین دستاوردهای علمی [با‌توجه‌به زمان انتشار کتاب] آورده شده و درمورد موضوعاتی همچون نشانه‌های عمومی افسردگی، کارهایی که می‌توان برای کمک به افراد افسرده انجام داد، افسردگی در کودکان و نوجوانان، افسردگی در دوران بارداری و پس از زایمان، افسردگی در سالخوردگان  و نیز درمورد داروهای ضدافسردگی مطالبی را ارائه کرده است.

کتاب غلبه بر افسردگی در ۸ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب غلبه بر افسردگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که از غم و ناامیدی رنج می‌برند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب غلبه بر افسردگی

«درمان با دارو مسأله‌ای است که باید با پزشک‌تان مطرح شود. هرکسی موقعیت و شرایط متفاوتی دارد. نیازهای فردی، انتخاب دارو را هدایت می‌کند. به همین دلیل، ما اطلاعاتی کلی درباره‌ی انواع مختلف داروهای ضدافسردگی بیان می‌کنیم. اما اطلاعاتی در زمینه‌ی مقدار مجاز مصرف دارو (دوز) یا دستورالعملی در زمینه‌ی طرز استفاده از آن‌ها نمی‌دهیم.»

نظرات کاربران

کاربر 8517413
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

بسیار کتاب خوب و عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۴۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۱,۳۰۰
تومان