دانلود و خرید کتاب خاطرات یک بچه بی عرضه؛ جون به لب جف کینی ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاطرات یک بچه بی عرضه؛ جون به لب اثر جف کینی

کتاب خاطرات یک بچه بی عرضه؛ جون به لب

معرفی کتاب خاطرات یک بچه بی عرضه؛ جون به لب

مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی عرضه؛ جون به لب، نام اثری خواندنی و جذاب از جف کینی است که برای کودکان و نوجوانان نوشته شده است.

مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی عرضه، اتفاقاتی است که برای گرگ هفلی می‌افتد و او با دقت در دفترچه خاطراتش یادداشتشان می‌کند. کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی عرضه را با ترجمه فرخ بافنده بخوانید و از یک داستان طنز بی‌نظیر لذت ببرید.

درباره‌ مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی عرضه

مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی عرضه اولین بار در اینترنت و در یک وبسایت منتشر شد، و ۲۰ میلیون نفر خواننده داشت. بعدها به عنوان پر فروش‌ترین کتاب ایالات متحده آمریکا شناخته شد و در لیست ده کتاب برتر دنیا در سال ۲۰۱۰ قرار گرفت.

مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی‌عرضه، ماجراها و خاطرات گرگ هفلی، پسرک خلاق ماجرا است. او که معتقد است حسابی خلاقیت دارد، همیشه سعی می‌کند کارها را به شیوه‌ی خودش درست کند اما اکثر اوقات بدتر می‌شود. در ضمن گرگ مجبور است با برادر بزرگ‌ترش که هیچوقت به هیچ چیز علاقه نشان نمی‌دهد، سروکله بزند. بهرحال گرگ، برادرش، رودریک و دوست صمیمی‌اش، راولی، همیشه ماجراهای بامزه‌ای دارند که شما را به خنده بیندازند.

مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی عرضه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی عرضه، یک اثر جذاب و خواندنی برای تمام کودکان و نوجوانان است. اگر دوست دارید بدانید در ذهن یک پسر نوجوان خلاق چه می‌گذرد، خاطرات یک بچه‌ی بی عرضه را بخوانید.

درباره‌ جف کینی

جف کینی در ۱۹ فوریه ۱۹۷۱ در مریلند آمریکا به دنیا آمد. او یک هنرپیشه، مؤلف و طراحی بازی ویدئویی اهل ایالات متحده آمریکا است. در سراسر دنیا، جف کینی را به خاطر کتاب‌های مشهورش، خاطرات یک بچه‌ی بی عرضه و خلق شخصیت فراموش نشدنی گریگوری هفلی می‌شناسند.


نظرات کاربران

amin_17612
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

عالی هست و من تا هشتش خوانده ام ولی اون چیزی که من خواندم اسمش خواصرات یک بچی ی چلمن بود

matin azimi
۱۳۹۹/۱۲/۱۹

این کتاب رو من داشنم هم فصل دو وفصل یک این کتاب بهترین کتاب طنزی که من دیدم تو این ۱۳ سالی که زنده ام

%~کتابخوان~%
۱۴۰۰/۰۲/۳۱

بهتون توصیه میکنم جف کینی یکی از نویسندگان طنز نوجوانان است با آرزوی بهترینها😘

✌︎𝓡𝓮𝔃𝓿𝓪𝓷✌︎
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

عالی من اینو نخریدم. چون کتابخانه مدرسمون کلی مجموعه اینا رو دارن منم اینو از کتابخانه برداشتم تازه اسمش این نیست و حتی جلدشم این شکلی نیست اسم کتابه : دفترچه خاطرات یک بچه لاغر مردنی... تعطیلات زورکی هست عاشق همه کتاباشم

کاربر ۳۸۰۹۹۶۷
۱۴۰۰/۱۰/۰۶

عا لییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود واقعا💚💜💛❤💙💚❤💙💛💙❤💜❤💙💛💜💙💙💙💙💜💙💚❤❤💛💜💛❤💙💚💚💙💓💓💜💚💙💙❤💚💛💜💓💜💛💚💓💛💚💓💚💜💙💓💙💓💓💚💓💛💚💙💜💛💜💛💙💜💓💛💚💙💜💓💛

ava
۱۴۰۰/۰۷/۱۱

این کتاب واقعا کتاب خوبیه من خیلی دوسش دارم🌴

عشق کتاب💜
۱۴۰۰/۰۳/۰۴

عالی بود.خیلی طنز و عالی من همه ی کتاب های اقای کینی را خواندم عالی💛💚💙💜

مآریآ:کرم کتاب🕶📚؛
۱۴۰۱/۰۳/۰۴

از وقتی دبستانی بودم کتابشو میخوندم،و اصلا برام تکراری نمیشه و گرگ واقعا ادم مودیه. کتابش وایب خوبی ب ادم میده در کل پیشنهاد میکنم بخونین♡

شخص ۱۴ ام!
۱۴۰۱/۰۶/۳۰

کتاب خیلی خوبیه که من اولین بار از طریق کتابخونه محلمون چند جلدش رو خوندم. راجب زندگی روزمره یک نوجوون به اسم گرگ هفلی که فکر میکنه در آینده قراره به آدم مهمی تبدیل بشه به همراه اتفاقات طنز به معنای

- بیشتر
⁦(◕ᴗ◕✿)⁩
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

عالیییییی بود ممنون از جف کینی عزیز که این کتاب رو نوشتند ♥😍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان