دانلود و خرید کتاب چگونه بر دیگران نفوذ داشته باشیم ترجمه مریم علی‌ویردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه بر دیگران نفوذ داشته باشیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه بر دیگران نفوذ داشته باشیم

معرفی کتاب چگونه بر دیگران نفوذ داشته باشیم

کتاب چگونه بر دیگران نفوذ داشته باشیم از مجموعه کتاب‌های خودیاریِ شرکت HTeBooks ترجمه شده است. از جمله نکات بسیار قابل‌توجه این کتاب‌های خودآموز، کوتاه و کاربردی بودن آنهاست و اینکه با زبانی بسیار ساده مطالب را منتقل می‌کنند. نویسندگان این مجموعه هیچ‌گاه به حاشیه نمی‌روند و سعی می‌کنند در کمترین زمان بیشترین و مفیدترین مطالب را با خواننده به اشتراک بگذارند.

درباره کتاب چگونه بر دیگران نفوذ داشته باشیم

همه ما به ارتباطات مؤثر و مهارت‌های‌ متقاعدسازی احتیاج داریم. چه در تجارت باشید، چه در فروش، بازاریابی یا سیاست، ارتباطات و مهارت‌های متقاعدسازی از اهمیت زیادی برخوردارند؛ اهمیت آن‌ها در زندگی حرفه‌ای، اجتماعی و شخصیتان مشخص می‌شود. پیوندهای قوی و روابط محکم بر پایه ارتباطات بنا می‌شوند و توانایی شما در گفتگو کردن دائماً به صورت روزمره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مردم همواره بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند. ما سرشار از احساس، نظر و ایده‌ هستیم و طبیعی است که بخواهیم آن‌ها را به اشتراک بگذاریم. اما موضوع فقط بیان این افکار و احساسات نیست، بلکه ما باید بهترین راه را برای نزدیک شدن به مردم پیدا کنیم. همه ما به نوع خود منحصربه‌فرد هستیم و تفاوت‌های زیادی با هم داریم، اما اگر فقط به این تفاوت‌ها توجه کنیم، هیچ‌وقت نمی‌توانیم پیشرفت کنیم یا حتی با یکدیگر در آرامش زندگی کنیم. حتی اگر شباهت‌های کمی وجود داشته باشد، باید روی آن‌ها حساب کنیم چون این شباهت‌ها برای ساختن یک زندگی موفق با دیگران ضروری‌اند.

اما چرا بعضی از افراد تاثیرگذارتر از دیگران به نظر می‌رسند؟ آیا تا به حال توجه کرده‌اید که چطور بعضی از افراد به هر چیزی که می‌خواهند می‌رسند؟ چه چیزی آن‌ها را از دیگران متمایز می‌کند؟

مهارت‌ها مادرزادی نیستند و چیزهایی هستند که همه ما می‌توانیم یاد بگیریم؛ بنابراین اگر فکر می‌کنید که نمی‌توانید به خوبی ارتباط برقرار کنید یا از مهارت‌های متقاعدسازی بهره‌مند نیستید، نباید نگران باشید؛ شما می‌توانید از این مهارت‌ها استفاده کنید.

خبر خوب اینکه شما کتاب مناسبی را انتخاب کرده‌اید.

خواندن کتاب چگونه بر دیگران نفوذ داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال متقاعد کردن دیگران هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه بر دیگران نفوذ داشته باشیم

ارتباط برقرار کردن و متقاعد کردن دیگران، به این معنی نیست که شما فقط صحبت کنید و به صدای خودتان گوش کنید. اگرچه طرز صحبت کردن، انتخاب لغات، لحن و رسا بودن صدایتان عوامل مهمی هستند، اما گوش کردن هم خصوصیتی است که باید در خود پرورش دهید. شما با گوش کردن به مردم باعث می‌شوید که آن‌ها هم به شما گوش کنند. حواستان فقط به خودتان نباشد و به دغدغه‌های آن‌ها هم توجه کنید. وقتی به چیزهایی که آن‌ها می‌گویند توجه کنید، شانس بیشتری برای جذب آن‌ها به سوی خود دارید. تعجب می‌کنید اگر بدانید که مردم چقدر تمایل به فاش کردن خود دارند وقتی‌که شما برای گوش کردن به حرف‌هایشان زمان بگذارید. پس اگر می‌خواهید مهارت‌هایتان را در متقاعد کردن و ارتباط برقرار کردن با دیگران بهتر کنید، اول باید یاد بگیرید که با دقت گوش کنید. هر چه که باشد ارتباط برقرار کردن یک چیز متقابل است؛ برای شنیده شدن باید متقابلاً گوش کنید. این موضوع ارتباط برقرار کردن را ثمربخش می‌کند.

بگذارید طرف مقابلتان هر چیزی را که می‌خواهد و احتیاج دارد به شما بگوید؛ مشتاقانه به چیزی که می‌گوید گوش کنید. از چیزهایی که در لفافه می‌گوید یادداشت بردارید. وقتی راجع به نیازها و خواسته‌هایش آگاهی داشته باشید، بهتر می‌توانید بحثتان را با شرایط او متناسب کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
همهٔ ما به نوع خود منحصربه‌فرد هستیم و تفاوت‌های زیادی با هم داریم، اما اگر فقط به این تفاوت‌ها توجه کنیم، هیچ‌وقت نمی‌توانیم پیشرفت کنیم یا حتی با یکدیگر در آرامش زندگی کنیم. حتی اگر شباهت‌های کمی وجود داشته باشد، باید روی آن‌ها حساب کنیم چون این شباهت‌ها برای ساختن یک زندگی موفق با دیگران ضروری‌اند.
abbas5549
کودکان بیشتر از یک حربه برای به دست آوردن چیزی که می‌خواهند دارند. آن‌ها مجموعهٔ کاملی از رفتارها را دارند و می‌دانند که هر چه رفتار بیشتری در چنته داشته باشند شانس بیشتری برای متقاعد کردن پدر و مادرشان دارند.
abbas5549

حجم

۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان