دانلود و خرید کتاب خانواده و اعتیاد فرزندان مریم سلیقه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانواده و اعتیاد فرزندان اثر مریم سلیقه

کتاب خانواده و اعتیاد فرزندان

نویسنده:مریم سلیقه
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خانواده و اعتیاد فرزندان

کتاب خانواده و اعتیاد فرزندان نوشته مریم سلیقه است. این کتاب به بررسی شیوه‌‌ها و راه‌‌های پیشگیری و درمان سوء مصرف مواد مخدر در نوجوانان می‌پردازد. 

درباره کتاب خانواده و اعتیاد فرزندان

خانواده اولین فضایی است که کودکان در آن قرار می‌گیرند، رشد می‌کنند و دست به انتخاب می‌زنند. همچنین خانواده اولین فضایی است که کودک می‌تواند در آن احساس امنیت کند. اما اگر او از چنین حسی در فضای خانوادگی محروم باشد، قطعا در فضای دیگری به دنبال آن خواهد گشت. موارد بسیاری ممکن است نوجوانان را به استفاده از مواد مخدر بکشاند. اما هر خانواده آگاهی می‌تواند از بروز چنین مساله‌ای جلوگیری کند. این امر با شناخت و آگاهی پیدا کردن نسبت به فرزندان و احساسات آن‌ها آغاز می‌شود و با قدم برداشتن در مسیر تربیت درست تکمیل می‌شود. 

مریم سلیقه در کتاب خانواده و اعتیاد فرزندان، شیوه‌ها و راه‌های پیشگیری و درمان سوء مصرف مواد مخدر در نوجوانان را بررسی کرده است. او در این اثر به این موضوع مهم می‌پردازد چگونه مسائل مختلف و مهمی مانند نگرش خانواده نسبت به مواد مخدر، تعارضات و اختلافات خانوادگی و سابقه سوء مصرف می‌تواند در جذب یک نوجوان به مواد مخدر تاثیر گذار باشد. از طرف دیگر او عوامل محافظت کننده را نیز بیان می‌کند. درباره بلوغ و سن نوجوانی و نیازهای خاص نوجوانان در این سن صحبت می‌کند و به طور کلی به ما می‌آموزد چطور با فرزند نوجوان خود، رابطه‌ای سرشار از مهر و دوستی برقرار کنیم.

کتاب خانواده و اعتیاد فرزندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب خانواده و اعتیاد فرزندان را به تمام والدینی که دغدغه تربیت فرزندانشان را دارند، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۴۴۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان