دانلود و خرید کتاب الفبای ایمونولوژی عبدالرضا وارسته
کتاب الفبای ایمونولوژی اثر عبدالرضا وارسته

کتاب الفبای ایمونولوژی

معرفی کتاب الفبای ایمونولوژی

کتاب الفبای ایمونولوژی تالیف عبدالرضا وارسته و فاطمه واحدی، از مجموعه الفبای علوم انتشارات وارستگان است. مجموعه الفبای علوم دریچه‌ای تازه به روی علاقه‌مندان علوم گشوده و کتاب‌هایی با ارزش علمی بالا و حجم پایین منتشر کرده است.

کتاب‌های الفبای علوم در حجمی فشرده موضوعات و مطالب تخصصی را به شیوه‌ای نوین به مخاطبانش انتقال می‌دهد از آنجا که این مجموعه موضوعات گوناگونی را شامل می‌شود، کتاب‌هایش در کنار هم دایرة المعارف علوم را برای استفاده‌ همگان تشکیل خواهند داد.

خواندن کتاب‌های این مجموعه وقت چندانی از مخاطب نمی‌گیرد و چون زبان ساده‌ای دارد، آنها را در پیچ و خم دشواری‌های متن گرفتار نمی‌کند.

کتاب الفبای ایمونولوژی، علاقه‌مندان را با علم ایمنولوژی بیشتر آشنا خواهد کرد. ایمنی‌ شناسی از دروس پایه‌‌ی علوم پزشکی است که در سال‌‌های اخیر اساتید به‌نام ایران به تألیف و ترجمه‌ی کتب متعددی در این زمینه اقدام کرده‌اند که همگی در خور تقدیر است. با توجه به مفصل بودن غالب اثرات منتشر شده، تنتشارات وارستگان بر آن شده تا با هدف در دسترس قرار دادن نکات اصلی ایمنی‌ شناسی به صورت خلاصه، برای دانشجویان عزیز و علاقمندان، کتاب ایمنی‌‌شناسی حاضر را در قالب مجموعه الفبای علوم انتشارات مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان، ارائه کند.

خواندن کتاب‌‌های الفبای علوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان این مجموعه همه علاقه‌مندان به دانستنی‌ها و مطالب علمی هستند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱۰ صفحه