دانلود و خرید کتاب عزاداری و مداحی جمعی از پژوهشگران پژوهشکده باقرالعلوم (ع)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عزاداری و مداحی اثر جمعی از پژوهشگران پژوهشکده باقرالعلوم (ع)

کتاب عزاداری و مداحی

معرفی کتاب عزاداری و مداحی

کتاب عزاداری و مداحی اثر جمعی از پژوهشگران پژوهشکده باقرالعلوم (ع) است. این کتاب آداب و احکام عزاداری و مداحی مطابق فتاوای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) را بیان می‌کند. 

درباره کتاب عزاداری و مداحی

این کتاب که به تدوین آداب و احکام مداحی و عزاداری پرداخته است، طرحی تازه برای استفاده ساده تر از فقه در زندگی است. پژوهشگران گروه اصناف پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با کمک تحقیق میدانی، گردآوری کتاب ها و مقالات هر صنف، گردآوری و مطالعه قوانین و مقررات هر صنف و گردآوری سؤالات از منابع معتبر فقهی این اثر را تدوین کرده‌اند. آنان برای یافتن پاسخ سوالاتشان از دو منبع نرم‌افزار ‌و‌ کتب ‌فقهی ‌مقام ‌معظم‌ رهبری و امام خمینی و همچنین سایت‌های معتبر فقهی استفاده کرده‌اند. 

کتاب عزاداری و مداحی بعد از یک مقدمه به آداب عزاداری و مداحی و فضیلت عزاداری و مداحی و در ادامه به آسیب شناسی عزاداری و مداحی می‌پردازد. بخش دوم به آداب زیارت کردن، فضیلت زیارت رسول خدا و اهل بیت، زیارت امام حسین، زیارت سایر معصومین و زیارت امام ‌زادگان و مومنان می‌پردازد. بخش سوم به احکام عزاداری اختصاص دارد و از احکام شبیه خوانی و تعزیه خوانی‌، احکام هیئت‌های عزاداری، احکام عبادی عزاداری، احکام مداحی، احکام خیرات و نذورات، احکام ادعیه و زیارات، احکام مقاتل و وقایع تاریخی و احکام مناسبت ها و اما کن مقدسه صحبت می‌کند. 

کتاب عزاداری و مداحی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این اثر را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات مذهبی و کسانی که به دنبال آداب و احکام مداحی و عزاداری هستند، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان