دانلود و خرید کتاب قوانین زندگی (کشف و اصلاح باورهای اشتباه) سیدمحسن یزدان‌شناس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانین زندگی (کشف و اصلاح باورهای اشتباه) اثر سیدمحسن یزدان‌شناس

کتاب قوانین زندگی (کشف و اصلاح باورهای اشتباه)

معرفی کتاب قوانین زندگی (کشف و اصلاح باورهای اشتباه)

کتاب قوانین زندگی (کشف و اصلاح باورهای اشتباه) اثری از سید محسن یزدان شناس است. او در این کتاب به بیان و اصلاح باورهای اشتباهی می‌پردازد که در زندگی انسان‌ها وجود دارد و ممکن است موجب بروز مشکلات زیادی در زندگی شوند. 

درباره کتاب قوانین زندگی (کشف و اصلاح باورهای اشتباه)

سید محسن یزدان شناس در کتاب قوانین زندگی (کشف و اصلاح باورهای اشتباه) به بیان باورهایی پرداخته است که ممکن است در ذهن و جان تمام ما ریشه دوانده باشد اما به علت اشتباه بودن، سبب بروز مشکلاتی بسیار در زندگی شده باشد. او همچنین در تلاش است تا قوانین حاکم بر جهان را شرح دهد. به این وسیله به ما کمک می‌کند تا ذهن خود را از باورهای اشتباه پاک کنیم.

او برای نوشتن این کتاب به سراغ کتاب قرآن رفته است. کتابی که به تمام افراد کمک می‌کند تا راه درست را برای زندگی انتخاب کنند. علاوه بر این، کتاب قرآن را می‌توان به عنوان یک میزان و معیار الهی دانست که اشتباه و غلط در آن جای ندارد و همیشه کاربرد دارد و طراوتش را حفظ می‌کند. بنابراین، برای اصلاح باورهای غلط و همچنین یافتن راه صحیح زندگی لازم است تا به یک میزان درست و صحیح مراجعه کنیم. 

خواندن کتاب قوانین زندگی (کشف و اصلاح باورهای اشتباه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام کسانی که به دنبال اصلاح باورهای اشتباه زندگی خود هستند، می‌توانند کتاب قوانین زندگی (کشف و اصلاح باورهای اشتباه) را بخوانند. 

درباره محسن یزدان شناس 

سید محسن یزدان شناس متخصص الهیات و دروس دینی است. او در زمینه حجاب در قران و قانون ایران و... تحقیقات بسیاری کرده است و مقالاتی هم دارد. همچنین در حوزه علمیه، دروس دینی و عربی را تدریس می‌کند. 

بخشی از کتاب قوانین زندگی (کشف و اصلاح باورهای اشتباه)

در کتاب قوانین زندگی می خوانیم که سرنوشت ما دست چه کسی است؟ خداوند چقدر در زندگی ما تاثیر دارد؟ خیلی زیباست وقتی بسیاری از افکاری که برای موفقیت ما ایجاد مزاحمت می‌کرده ، اکنون بفهمیم که اشتباه بوده و نظر خداوند چیز دیگری است. وقتی ما بدانیم که از نظر خداوند هرچه ثروتمند تر بشویم نزد خدا محبوب تر هستیم ، وقتی بفهمیم چشم زخم واقعیت ندارد ، خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد. و در نهایت وقتی بدانیم که هم از لحاظ علمی و هم قرانی ، باور ما تاثیر مستقیم در خوشبختی و ثروتمند شدن ما دارد سریعا دست به کار شده و باور خود را تغییر می‌دهیم.

پیش از اینکه به سراغ باورهای اشتباه برویم باید بدانیم که باور چیست و چه نقشی در زندگی ما دارد در غیر این صورت هیچ فرقی ندارد که ما باور صحیح را از اشتباه تشخیص دهیم.

پس در مرحله اول به تعریف باور میپردازیم :

باور به زبان ساده همان ذهنیتی است که در ضمیر ناخودآگاه ما وجود دارد که با تکرار زیاد افکار شکل گرفته است.

وقتی یک فکر به صورت مداوم در ذهن ما شکل می‌گیرد تبدیل به ضمیر ناخودآگاه ما می‌شود طوری که بدون فکر کردن به آن عمل می‌کنیم. کلمه باور ، مترادف‌های دیگری هم دارد از قبیل عقیده ، فطرت و یا کلمه‌ای دیگر.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۹۱۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۴۰۰
تومان