دانلود و خرید کتاب ۱۲ راهکار مدیریت عالی راد واگنر ترجمه سما قدیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۲ راهکار مدیریت عالی اثر راد واگنر

کتاب ۱۲ راهکار مدیریت عالی

معرفی کتاب ۱۲ راهکار مدیریت عالی

کتاب ۱۲ راهکار مدیریت عالی، نوشته راد واگنر و جیمز کی هارتر، اطلاعات میلیون‌ها نظرسنجی که توسط مجله‌ گالوپ انجام شده است را خرد می کند تا جوهر آنچه کارمندان را خوشحال می‌کند، کشف کند و دلیل اینکه چرا کارگران خوشحال برای تجارت خوب هستند را پردازش می‌کند. اگر به دنبال راه‌حل‌های عملی برای بهبود روابط کارکنان و کیفیت مدیران هستید، دیگر نگران نباشید. در این مینی بوک چکیده‌ای از کتاب عنوان شده است.

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند.

درباه کتاب ۱۲ راهکار مدیریت عالی

همه ما در این موقعیت بوده‌ایم: ساعت هفت صبح است و زمان بلند شدن، دوش گرفتن و رفتن به محل کار فرارسیده است. اما چقدر انگیزه دارید؟ چه به‌عنوان نویسنده باشید، چه به‌عنوان پزشک یا درمانگر از بیماران مراقبت کنید و چه به‌عنوان مدیر در شرکت کار کنید، همیشه زمانی فرامی‌رسد که برای کارکردن انگیزه‌ای نداریم. حتی بعضی اوقات نه فقط برای شما بلکه برای کارمندانتان اتفاق می‌افتد. عملکرد آنها به‌تدریج بدتر و بدتر می‌شود تا اینکه سرانجام به‌اندازه کافی اشتباه می‌کنند که می‌توانید اخراج آنها را توجیه کنید؛ این‌ها انگیزه شما را تقویت نمی‌کند، این‌طور نیست؟ پس چگونه می‌توانید نه‌تنها انگیزه خود بلکه انگیزه کارمندان خود را نیز افزایش دهید؟

مؤسسه گالوپ نیز از همین موضوع تعجب کرد و پس از بررسی داده‌های هزاران نظرسنجی، پاسخی یافت: ۱۲ عنصر برای مدیریت عالی وجود دارد. در این کتاب، مهم‌ترین موارد را بررسی خواهیم کرد.

خواندن کتاب ۱۲ راهکار مدیریت عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت در حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  ۱۲ راهکار مدیریت عالی

بسیاری از مشاغل با خطر آسیب روبرو هستند. به‌عنوان‌مثال اگر در یک شرکت حمل‌ونقل کار می‌کنید، ممکن است در هنگام بارگیری یک کامیون صدمه ببینید. آنچه کارگران شاد را کمتر در معرض آسیب قرار می‌دهد، تعامل و تمرکز آنهاست. ازآنجاکه آنها کاری را که انجام می دهند که دوست دارند، به آن توجه می‌کنند و این بدان معناست که احتمال بی‌احتیاطی در آنها کمتر است.

همچنین مؤسسه گالوپ دریافت که افرادی که شاد نیستند، ۶۲ درصد بیشتر نسبت به کسانی که خوشحال‌اند، آسیب می‌بینند.

واضح است که داشتن یک محیط کاری که باعث خوشحالی شود، هم برای کارمندان و هم برای شرکت‌ها سودمند است. در بخش‌های بعدی، بررسی دقیق‌تری به نحوه پرورش چنین محیطی خواهیم کرد.

کارمندان خوشحال می‌دانند که چگونه در اهداف شرکت سهیم هستند و از آنها چه انتظاری می‌رود.

اگر فردی را برای ساختن خانه خود استخدام می‌کنید، می‌خواهید از دو چیز مطمئن باشید: اول اینکه آنها تمام وسایل موردنیاز را دارند و دوم اینکه دقیقاً متوجه‌اند که دقیقا از آنها چه انتظاری می‌رود. اگر آنها فاقد تجهیزات و تفاهم باشند، ممکن است در نهایت به‌جای ویلا موردنظر خود، با یک کابین چوبی روبرو شوید.

در سازمان‌ها نیز همین امر وجود دارد. یک آمار قابل‌توجه نشان داده که تنها ۵۰ درصد از کارمندان کاملاً با این جمله موافق‌اند که "من می‌دانم از من چه انتظاراتی می‌رود." اما وقتی کارمندان بیشتری هم به همین نتیجه می‌رسند، در نهایت این افراد، ۵ تا ۱۰ درصد بیشتر برای مجموعه سازنده هستند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۱۴٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان