دانلود و خرید کتاب گروهی از رهبران پاول گوستاوسون ترجمه هانیه ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گروهی از رهبران

کتاب گروهی از رهبران نوشته پاول گوستاوسون و استوارت لیف راه‌حل‌های قدرتمند برای شرکت‌هایی که با مشکلات داخلی مانند از دست دادن بهره‌وری، گردش مالی زیاد و تعهد کم کارکنان مواجه هستند، ارائه می‌دهد. همچنین روش‌ها و ابزارهای عملی از جمله مدل پنج مرحله‌ای توسعه تیم، برای راهنمایی شما به سمت یک محیط کاری جذاب و با عملکرد بالا، بیان می‌کند.

درباره کتاب گروهی از رهبران

اما اگر هدف شما تأسیس یک شرکت موفق باشد، کار حداقلی نمی‌تواند شما را به مقصود خود برساند. شما به کارمندانی نیاز دارید که عاشق کارشان باشند و مسئولیت کارشان را بپذیرند و همچنین آن‌هایی که خودشان به دنبال روش‌هایی برای ارتقاء شرکت بگردند؛ بدون نیاز به اینکه شما به آن‌ها پاداش اضافی بدهید.

به‌عبارتی‌دیگر، شما به گروهی از رهبران نیاز دارید. این مینی بوک، چند ترفند سریع و آسان را توضیح می‌دهد که کارمندانتان را تشویق به خودبسندگی بیش‌تر کنید تا هم‌زمان باعث الهامات بخشی و خلق ایده‌های جدید در شرکت شما بشوند.

مینی بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. برای تهیه مینی بوک ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند.

خواندن کتاب گروهی از رهبران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به بالابردن بازدهی کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گروهی از رهبران

مجسم کنید که در شرکت هستید و ظهر است. بعد از ۴ ساعت تایپ کردن و خیره شدن به صفحه کامپیوتر، چه احساسی دارید؟ به‌احتمال زیاد، حوصله‌تان بسیار سر رفته است.

یا احتمالاً دچار حالتی می‌شوید که می‌خواهید کامپیوترتان را رها کنید و همکارانتان را برانگیزید تا برای ایجاد تغییرات اساسی در شرکت به شما بپیوندند. قطعاً می‌خواهید عضوی از یک گروه باشید، نه یک سلسله‌مراتب. شما می‌خواهید که عضوی از یک گروه رهبران باشید.

اما اگر شرکت شما مشابه اغلب شرکت‌ها باشد، یعنی رئیس شما همه قدرت تصمیم‌گیری را در دست دارد. حال چه می‌کنید؟

خب ممکن است محل کارتان، در اولین مرحله از مراحل پنج‌گانه مدل توسعه گروهی باشد. مرحله اول، همان مدل سلسله‌مراتبی است که همه ما با آن آشنای هستیم؛ یک رهبر وجود دارد و یک گروه از زیردستان تابع دستورات.

چگونه می‌توان از این مرحله گذر کرد؟

اول‌ازهمه، حائز اهمیت است که بدانید مرحله بعدی چگونه به نظر می‌رسد.

سازمانی را تجسم کنید که توافق شده است تا افراد از هیچ کوششی برای ایجاد گروهی از رهبران دریغ نکنند. دیگر خبری از یک رئیس اجرایی و عهده‌دار تصمیم‌گیری درباره تمام مسائل کاری نیست بلکه همه اعضای گروه حق بیان یکسانی دارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

حجم

۱۰٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان