دانلود و خرید کتاب کار را انجام دهید استیون پرسفیلد ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار را انجام دهید اثر استیون پرسفیلد

کتاب کار را انجام دهید

معرفی کتاب کار را انجام دهید

مینی‌بوک کار را انجام دهید چکیده اثر استیون پرسفیلد است که با ترجمه سارا ابراهیمی منتشر شده است. مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. برای تهیه مینی بوک‌ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند. مینی بوک ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند.

درباره کتاب کار را انجام دهید

این مینی‌بوک، روش‌هایی را برای کمک به شما برای غلبه بر ترس، توقف‌های تأخیری در انجام کارهایی که مدت‌ها است آرزو می‌کنید تا انجام دهید را بیان می‌کند. همچنین در مورد راه‌های مختلفی که می‌توانید با مقاومت درونی خود مقابله کنید مثل نیروی داخلی منفی که سعی می‌کنند تا همه ما را از رسیدن به اهدافمان بازدارد اخطار می‌دهد. در این مینی بوک می‌خوانید: مقاومت درونی خود را شناسایی کنید و بیاموزید که چگونه تنبلی، می‌تواند شما را به بدترین دشمن خود، تبدیل کند.

خواندن کتاب کار را انجام دهید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کار را انجام دهید

لیندبرگ اولین شخص در تاریخ بود که یک روز در نیویورک و روز دیگر در پاریس بود.

همچنین لجبازی به شما کمک می‌کند تا به کار خود متمرکز شوید، مخصوصاً در مواقع سخت. استیو جابر به لجبازی مشهور بود. او شرکت اپل را از ابتدای شروع کار با لجبازی و پافشاری بر روی ایده خود، به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان تبدیل کرد.

تدارک و تفکر بیش از حد به علاوه کارکردن بدون ساختار مشخص، می‌تواند مانع رسیدن شما به اهدافتان شود.

آیا تابه‌حال ایده خوبی داشته‌اید که به دلیل صرف زمان زیاد برای آماده‌سازی آن نتوانسته‌اید آن را عملی کنید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید.

بیایید برخی از روش‌ها را برای جلوگیری از این عادت بررسی کنیم.

تدارک و تفکر بیش از حد، از انجام کارها جلوگیری می‌کند؛ بنابراین یاد بگیرید که در برابر آنها مقاومت کنید. کار مانند مراقبه است؛ شما باید در یک وضعیت ذهنی قرار بگیرید که بتوانید افکار و احساسات خود را به طور عینی ارزیابی کنید. اگر حس تردید در خود احساس کردید، یاد بگیرید که آن را نادیده بگیرید زیرا این شکلی از مقاومت است.

تمرکز بر انجام کار کنید، نه فکرکردن در مورد آن.


نظرات کاربران

الیاس
۱۴۰۰/۰۵/۳۱

چیز خاصی توش پیدا نکردم! شاید بخاطر اینکه خوب خلاصه نشده بود، انسجام محتوایی نداشت و به سختی می شد نکته ای رو جا انداخت.

Aref
۱۴۰۰/۰۱/۲۷

واقعاً هممون رو شامل میشه پیشنهاد میکنم بخونید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
هرچه بیشتر بر مشکلات غلبه کنید، چیره شدن بر آنها در آینده برایتان آسان‌تر خواهد شد
Peyvand
تدارک و تفکر بیش از حد به علاوه کارکردن بدون ساختار مشخص، می‌تواند مانع رسیدن شما به اهدافتان شود.
Peyvand
جاه‌طلبی و خودآگاهی، کلیدهای اصلی دستیابی به هر هدفی هستند اما دشمن مشترک آنها همیشه در کمین است: یعنی مقاومت. مقاومت به روش‌های مختلفی خود را بروز می‌دهد. مثلاً وقتی مشغول کاربر روی چیزی هدف‌دار هستید که واقعاً به آن علاقه دارید، خود را درگیر انتقاد از خود و تردید می‌کنید. این نوعی مقاومت است. هر فعالیتی که به انرژی و زمان زیادی نیاز داشته باشد، می‌تواند مقاومت ایجاد کند. در واقع، هرچه فعالیتی برای شما مهم‌تر باشد، بیشتر مجبور به مبارزه با مقاومتی هستید که علیه آن عمل می‌کنید.
سجاد احمدی
اگر حس تردید در خود احساس کردید، یاد بگیرید که آن را نادیده بگیرید زیرا این شکلی از مقاومت است.
Peyvand
اشتیاق و فداکاری، دوستان نیرومندی هستند
Peyvand
چرا دشمنان شما در تلاش‌اند تا کارهایی که ممکن است باعث رشد شما شود را انجام ندهید؟
Peyvand
اگر در شغلتان یا اهداف خلاقانه خود به سطح بالاتری ارتقا پیدا کردید، بدانید که ممکن است سقوط کنید و متوجه شوید که در آستانه عبور از یک مرزی هستید. دقیقاً مانند کودکی که اولین قدم‌های خود را بدون کمک مادر برمی‌دارد. هر تلاش جدید برای انجام این کار، جرئت ادامه کار را به همراه می‌آورد.
Darya
وقتی مقاومت ظاهر می‌شود، شما را مجبور می‌کند که از خودتان دو سؤال بپرسید. فقط یک پاسخ به هر یک از اینها به شما این امکان را می‌دهد که ایده‌های خودتان را دنبال کنید. اولین سؤال این است که چقدر این هدف را می‌خواهید؟ اگر پاسخ شما این است که فقط برای پول، شهرت یا قدرت، به‌راحتی موفق نخواهید شد. شما باید کاملاً متعهد باشید که خود را به سمت هدف خود سوق می‌دهید، به همین دلیل است که تنها پاسخی که به این سؤال می‌دهید، باید "کاملاً متعهدانه" باشد. سؤال دوم این است که چرا این هدف را می‌خواهید؟ اشکالی ندارد اگر شما چیزی را فقط برای سرگرمی یا زیبایی آن می‌خواهید اما پاسخ شما باید حاوی موارد زیر باشد؛ "زیرا من چاره‌ای ندارم". فقط این نوع فداکاری و عزم عمیق، شما را به انجام آنچه که واقعاً می‌خواهید سوق می‌دهد.
سجاد احمدی

حجم

۹٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷ صفحه

حجم

۹٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان