دانلود و خرید کتاب مهمان ما باش موسسه دیزنی ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مهمان ما باش

کتاب مهمان ما باش نوشته تئودور کینی است، این مینی‌بوک به طور خلاصه روش خدمات برجسته به مشتریان را نشان می‌دهد و بیان می‌کند چگونه پیروی از این موارد، در تبدیل شدن شرکت‌ها به امپراطوری موفق تجاری امروز کمک کرده است.

درباره کتاب مهمان ما باش

مینی بوک ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که باهدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه‌شده‌اند. برای تهیه مینی بوک ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند. ین مینی بوک به شما مسیری را نشان می‌دهد تا مانند دیزنی بابت هر کاری که انجام می‌دهید، مطمئن باشید که فقط برای تجربه بهتر مشتریان (یا مهمانان) انجام داده‌اید مثل طراحی پارک مصنوعی.

خواندن کتاب مهمان ما باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب مهمان ما باش

حوزه شماره یک، هنر و دانش شناخت و درک مشتری است. در دنیای دیزنی، این اصل به‌عنوان مهمان شناسی شناخته می‌شود.

این حوزه، پایه و اساس دیگر اقدامات در دیگر حوزه‌های خدمات با کیفیت است که شامل کشف انتظارات مهمانان می‌باشد. برای مثال آنچه که مشتریان دوست دارند یا دوست ندارند. سپس گزارش دادن آن انتظارات به کارمندان یا بازیگران (طبق گفته‌های دیزنی).

 به‌عنوان‌مثال دیزنی مهمانان را مشاهده کرده و اهداف اصلی تعطیلات خانوادگی مهمانانشان را در پارک تفریحی شناسایی می‌کند. این شرکت متوجه شده است که مهمانان می‌خواهند از اوقات تفریحی که در کنار خانواده دارند، لذت ببرند و همچنین از زندگی طاقت‌فرسای روزمره کمی فاصله بگیرند.

دیزنی از این دانش برای اصلاح و شکل‌گیری تجربه مناسب با بازدیدکنندگان خود استفاده می‌کند.

دیزنی در حوزه شماره دو، بر روی استانداردهای کیفیت تمرکز کرده است. همچنین هنگامی‌که متوجه می‌شود که میهمانان چه می‌خواهند، می‌تواند از نحوه ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به آنها اطمینان حاصل کند.

دیزنی چهار استاندارد کیفیت مهم را تعریف می‌کند: ایمنی، تواضع، نمایش و بازده.

ایمنی، رفاه همه مهمانان را تضمین می‌کند درحالی‌که تواضع به این معناست که با میهمانان، با احترام و با ارتباط شخصی رفتار می‌شود. نمایش، محیط اطراف را در نظر می‌گیرد و اطمینان حاصل می‌کند که همه عناصر بازدید با یکدیگر هماهنگ هستند و در نهایت بازده این اطمینان را می‌دهد که امکانات، سیستم‌ها و کارمندان، آن‌طور که باید کار می‌کنند.

بازیگران دیزنی می‌دانند که این استانداردها از بالاترین اهمیت برخوردار هستند. شرایطی را در نظر بگیرید که بازیگری در شرف اجرای نمایش است و هم‌زمان، کودکی را در حال گریه می‌بیند زیرا گم شده است.

نظرات کاربران

علیرضا
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

دقیقا درباره دیزنی لند ب عنوان یک نمونه عالی از کسب و کار پایدار نوشته، و توجه ویژه شون ب مشتری نه خیلی عمیقه نه سطحی برای میکرو کتاب بد نبود حتما دو سه تا ایده خوب برای کارتون میگیرین

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
همچنین برای کمک به میهمانان جهت مدیریت زمان‌بندی روز خود، یک تابلوی راهنمایی در مکان‌های مرکزی ایجاد کرده است که در آن مراکز اصلی و زمان انتظار مربوط به هر یک ذکر شده است. نکته مهم این است که صفحه‌نمایش، زمان انتظار را کمی اغراق‌آمیز نشان می‌دهد. باتوجه‌به این منطق که منتظر ماندن در مدت‌زمان کوتاه‌تر از آنچه که خوانده‌اند، بهتر از انتظار طولانی‌مدت‌تر از آنچه در واقعیت می‌توانستند منتظر بمانند است.
علیرضا
هیچ پارکی نمی‌تواند زمان انتظار را به‌کلی از بین ببرد؛ بنابراین اطمینان از لذت‌بخش بودن بیشتر اوقات انتظار در صف، ضروری است. دیزنی سرگرمی‌هایی را به میهمانانی که در صف‌های خاصی منتظرند ارائه می‌دهد.
علیرضا
از دید مشتریان در نظر بگیرید که چگونه دنیایی را که برای آنها خلق کرده‌اید، می‌بینند و بو می‌کنند و می‌شنوند.
علیرضا
همه ما می‌دانیم که مهمان کسی است که باید با او رفتار خاصی شود. دیزنی برای تشویق کارمندان جهت استقبال از "مهمانان" خود و همچنین رشد روشی برای شخصی‌سازی رفتار کارمندان با مهمانان تلاش می‌کند؛ نه اینکه کارمندان با مهمانان همچون "مشتریانی" که بتوانند به‌عنوان آمار پایان سال در نظر بگیرند، سروکار داشته باشند
علیرضا
برای تأکید بر این مفهوم، دیزنی از کلمه "مشتری" استفاده نمی‌کند بلکه ترجیح می‌دهد که از کلمه "مهمان" استفاده کند.
علیرضا
ا یک شعار خوب ساخته شده - بدون توجه به‌عنوان شغلی - برای همه کارمندان هدف مشترکی ایجاد می‌کنید.
علیرضا
چنین شعاری مهمانان را در مورد آنچه که می‌توانند از شرکت شما انتظار داشته باشند، آگاه می‌کند. با استفاده از این‌گونه شعارها، به مشتریان قول می‌دهید که باید آنها ملاقات کنید و فراتر از آن بروید؛
علیرضا
دیزنی لند اعلام کرده است که این مکان "شادترین مکان روی زمین" است. اما چرا در وهله اول، یک شعار یا پیام گیرا ارائه می‌دهد؟ شعارها به‌سادگی موضوعی که هدف مشترکی را ترسیم می‌کند، ارائه می‌دهند و باعث ایجاد چهره عمومی برای شرکت‌ها می‌شوند.
علیرضا
شرایطی را در نظر بگیرید که بازیگری در شرف اجرای نمایش است و هم‌زمان، کودکی را در حال گریه می‌بیند زیرا گم شده است. ازآنجاکه ایمنی اولین استاندارد کیفیت دیزنی است، بازیگر قبل از شروع نمایش ابتدا به کودک کمک می‌کند.
علیرضا
دیزنی چهار استاندارد کیفیت مهم را تعریف می‌کند: ایمنی، تواضع، نمایش و بازده. ایمنی، رفاه همه مهمانان را تضمین می‌کند درحالی‌که تواضع به این معناست که با میهمانان، با احترام و با ارتباط شخصی رفتار می‌شود. نمایش، محیط اطراف را در نظر می‌گیرد و اطمینان حاصل می‌کند که همه عناصر بازدید با یکدیگر هماهنگ هستند و در نهایت بازده این اطمینان را می‌دهد که امکانات، سیستم‌ها و کارمندان، آن‌طور که باید کار می‌کنند.
علیرضا

حجم

۱۲٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۲٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان